San Marino 2017 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Racetopic
13

Misano

10 september 2017
San Marino Misano World Circuit, Misano Adriatico

UITSLAGEN

STARTOPSTELLING

1Jorge Martín
2Joan Mir
3Fabio Di Giannantonio
4Enea Bastianini
5Romano Fenati
Volledige uitslag »

RACE

1Romano Fenati
2Joan Mir
3Fabio Di Giannantonio
4Philipp Oettl
5Nicolò Bulega
Volledige uitslag »

TRIVIA

Door een tweede plaats bij de San Marinese GP van 2011 kwam Repsol Honda coureur Dani Pedrosa tot 95 Grand Prix podiums met Honda waarmee hij Mick Doohan evenaarde. Jim Redman's record (98) kwam voor de kleine Spanjaard in zicht!
Een zege bij de openingsrace voor het 2008 EWC kampioenschap bleek een goede basis te zijn voor Iris ten Katen (Honda) om haar 2007 titel te verdedigen. Met nog een tweede en derde plek prolongeerde ze de Supersport 600 titel.
Na een grondige verbouwing wordt er in 2007 voor het eerst 'met de klok mee' gereden als hier de San Marino/Rimini Grand Prix wordt gehouden. Winnaars: Casey Stoner (MotoGP), Jorge Lorenzo (250cc) en Matia Pasini (125cc)
Topic: San Marino 2017 (4069 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Wederom een hoop gridpenalty inderdaad, maar verbaas mij wel over dat Guevara er geen krijgt. Bo krijgt er een in Silverstone omdat hij McPhee eraf rijdt. Prima als dat de regels zijn, maar waarom krijgt Guevera er dan geen nadat hij Bo eraf rijdt...
Ik was het al niet eens met de beslissing van Bo, maar nu snap ik er niks meer van...
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Benieuw of het complete programma doorgang vind als de baan slechter geraakt? Erg veel valpartijen tot nu toe in de wu, en het word denk ik slechter.
Midstar racing
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
midstar schreef 10-09-17 om 08:46:28
Volgens mij staat Bo 7de op de grid ivm met div penaltys.

Klopt, hier de nieuwe startopstelling. Martin op pole.

Startopstelling Moto3
     Reageer met citaat 
Eens kijken of Bo van zwemmen houd!!
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Geslaagd
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Keurig gereden, na de val. Echt heel veel meer had er ook niet in gezeten denk ik. Moet hem toch een goed gevoel geven.
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Ai ai wat zonde van die val.... maar toch een prima p6
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Uiteindelijk nog een fraai resultaat maar Bo zal toch een klein beetje balen denk ik want een podium was mogelijk geweest.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Baalde enorm van de crash van Bo. Wederom een kans op het podium gemist. Maar z'n sterke come-back maakte veel goed. Nog even voorbij Kornfeil in de laatste ronde en een mooie 6e plaats gepakt

Ik denk dat Bo tevreden kan zijn met P6, aangezien hij het hele weekend buiten de top 15 stond. (Met uitzondering van dat ene rondje in de kwalificatie) Een erg lastig weekend met zo'n resultaat afsluiten is een mooie opsteker. De regen heeft zeker wel geholpen, want ik geloof niet dat dit onder normale omstandigheden mogelijk was. Maar.....je moet wel aan de finish komen in die zeer listige omstandigheden. En dat deed hij toch maar mooi!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Verrassend sterk optreden ook van Fenati die ging de afgelopen jaren vrij slecht tot dramatisch onder dit soort omstandigheden, maar heeft zich daarin dus enorm verbeterd.

Neemt P2 in de tussenstand weer over van de gecrashte Canet.

Mir doet met een 2e plaats wederom goede zaken. Z'n voorsprong op Fenati is groot.

Verder niet echt benoemenswaardige prestaties geloof ik.

Doet pijn aan de ogen om Antonelli zo te zien ploeteren. Het is gelukkig bijna voorbij

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: