Michael van der Mark vervanger Rossi / Folger? favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Topic: Michael van der Mark vervanger Rossi / Folger? (27267 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
yzfr1 schreef 22-09-17 om 22:37:20
stel dat Rossi nou besluit tijdens de warm updat hij vanwege de pijn toch niet gaat starten,mag vd mark dan alsnog rijden in de wedstrijd.


Als je je niet gekwalificeerd hebt mag je niet rijden neem ik aan. Of je nu vaste deelnemer of niet.

Los van de vraag of het reglementair mag gaat natuurlijk niemand op een compleet onbekende fiets een race rijden.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 23-09-17 om 04:20:28
(...)


Als je je niet gekwalificeerd hebt mag je niet rijden neem ik aan. Of je nu vaste deelnemer of niet.

Los van de vraag of het reglementair mag gaat natuurlijk niemand op een compleet onbekende fiets een race rijden.

5 min voor de kwalificatie moet bekend worden welke coureur gaat rijden, tenminste dat dacht ik.
Midstar racing
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Trax schreef 22-09-17 om 21:27:09
(...)

Ohhhh joepie....ben je nou blij?
Of je nou fan bent of niet, het is en blijft een sportman die op 38 jarige leeftijd een buitengewone prestatie neer zet. En dat verdient respect.

Tenzij je iets teveel baantjes door het sleense buitenbad hebt getrokken, dan blijkt dat chloor toch iets doet met het denkvermogen.


Nee hoor niks aan de hand. Maar laten we nou eerlijk zijn, iedereen is lyrisch over dat hij alweer rijd. Maar je merkt dus al dat als de omstandigheden niet ideaal zijn hij dus op dit moment heel voorzichtig is. En op dat moment heeft hij niks op een circuit te zoeken. Los van dat het Rossi is, de lichamelijke gesteldheid is er niet om dan zon risicovolle sport te gaan doen. dat zie je ook in zijn positie gisteren.

Ik sta open voor het tegen bewijs en dat hij in droog er bij staat bij de top 5.

Maar ik ben gewoon van mening dat je er niks te zoeken hebt met een zo zware lichamelijke blessure. En allicht zal dat ook blijken uit zijn posities op de baan.

Iedereen is alleen maar vol lof over dat hij al rijd. en niemand die hem voor gek verklaard en het veroordeeld behalve ik...

Het is gewoon de discussie. Hoever gaat de medische staf om een coureur te laten rijden..

Ik vind het in dit geval gewoon veel en veel te vroeg. dat been hangt met platen aan elkaar dat bot is echt nog niet geheeld. als hij er nu af gaat is het helemaal mis..


TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-09-17 om 10:27:59
(...)


Nee hoor niks aan de hand. Maar laten we nou eerlijk zijn, iedereen is lyrisch over dat hij alweer rijd. Maar je merkt dus al dat als de omstandigheden niet ideaal zijn hij dus op dit moment heel voorzichtig is. En op dat moment heeft hij niks op een circuit te zoeken. Los van dat het Rossi is, de lichamelijke gesteldheid is er niet om dan zon risicovolle sport te gaan doen. dat zie je ook in zijn positie gisteren.

Ik sta open voor het tegen bewijs en dat hij in droog er bij staat bij de top 5.

Maar ik ben gewoon van mening dat je er niks te zoeken hebt met een zo zware lichamelijke blessure. En allicht zal dat ook blijken uit zijn posities op de baan.

Iedereen is alleen maar vol lof over dat hij al rijd. en niemand die hem voor gek verklaard en het veroordeeld behalve ik...

Het is gewoon de discussie. Hoever gaat de medische staf om een coureur te laten rijden..

Ik vind het in dit geval gewoon veel en veel te vroeg. dat been hangt met platen aan elkaar dat bot is echt nog niet geheeld. als hij er nu af gaat is het helemaal mis..



Als je nou in de rest van je berichten te betrappen zou zijn geweest op een objectieve kijk op zaken....


Ik ga er nog altijd van uit dat de medische staf (je weet wel, mensen die hier voor gestudeerd hebben en die veelal een vertrouwensband met een coureur hebben) aanmerkelijk meer van dit onderwerp snappen dan een forumridder uut Drenthe.....

Met andere woorden: wat een onzinnig gedram.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-09-17 om 10:27:59


Maar je merkt dus al dat als de omstandigheden niet ideaal zijn hij dus op dit moment heel voorzichtig is. En op dat moment heeft hij niks op een circuit te zoeken.



Ja, dat doet iedere coureur die weer komt of herstellende is van een blessure. Lijkt mij volkomen logisch. Er viel gisteren weinig te winnen, maar viel te verliezen in die half/ half omstandigheden, zeker voor Rossi.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Trax schreef 23-09-17 om 12:12:28
(...)

Als je nou in de rest van je berichten te betrappen zou zijn geweest op een objectieve kijk op zaken....


Ik ga er nog altijd van uit dat de medische staf (je weet wel, mensen die hier voor gestudeerd hebben en die veelal een vertrouwensband met een coureur hebben) aanmerkelijk meer van dit onderwerp snappen dan een forumridder uut Drenthe.....

Met andere woorden: wat een onzinnig gedram.


Geen onzinnig gedram ik vind het gewoon onverantwoord. de tijden die hij nu rijd had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Maar het lijkt wel een medisch wonder dat hij nu al gewoon loopt. En zo hard gaat. Knap absoluut. Verstandig Nee dat niet. Maar goed men weet het daar ongetwijfeld beter. Ik ben inderdaad geen arts.

Ben blij dat ze dit niet in het dagelijks leven hanteren dan hadden we een boel mensen die in de problemen komen met hun werkgever.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Drammen mag. Doordrammen is irritant.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 23-09-17 om 14:21:08
Drammen mag. Doordrammen is irritant.




Dat vind Rossi ook, die geeft zojuist met een p.3 alle criticasters even een dikke f*ck y**

fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Trax schreef 23-09-17 om 14:21:08
Drammen mag. Doordrammen is irritant.


is geen drammen is een mening..

maar goed hij heeft P3 gereden dus. hij heeft er schijnbaar weinig last van. Bizar hoe het kan! ik vind echt knap. Of hij heeft een hele hoge pijn grens of hele goede pijnstillers.

Ben benieuwd of hij het de hele race vol kan houden. Maar ook daar zou hij wel een verrassing laten zien.

Wat zou er trouwens gebeuren als hij crashed? iemand enig idee?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-09-17 om 15:05:55
(...)


is geen drammen is een mening..





Je dramt met je mening!
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-09-17 om 15:05:55
(...)




Wat zou er trouwens gebeuren als hij crashed? iemand enig idee?


Dan verspeelt hij punten.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
T zijn goede pillen geweest. En een top dokter.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 23-09-17 om 15:20:49
(...)


Je dramt met je mening!


nee probeer mijn standpunt te verhelderen. ;-)
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 23-09-17 om 15:52:04
(...)


nee probeer mijn standpunt te verhelderen. ;-)


Als je helder zou zijn zou het je helder zijn dat jouw standpunt ons glashelder is.


En hier laat ik het maar bij.
Het is mooi geweest.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 23-09-17 om 16:24:10
(...)


Als je helder zou zijn zou het je helder zijn dat jouw standpunt ons glashelder is.


En hier laat ik het maar bij.
Het is mooi geweest.


Well spoken.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!

Pagina's: 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Snelle navigatie: