(winter) testseizoen 2018 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: (winter) testseizoen 2018 (7655 keer gelezen)
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 14-11-17 om 17:15:57
(...)

Mat Oxley op Twitter:
(...)



TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 17-11-17 om 09:52:00
Daar zit wat in.
Ik wist niet dat er tijdens de testen meer was toegestaan.

Waren deze testen privé testen of officiële? Die van de Moto2 en Moto3 in Jerez gisteren en vandaag zijn privé testen. Dat zijn eigenlijk een soort circuitdagen oneerbiedig gezegd, daarom mag Suter daar ook meerijden. In dat geval mag je ook op je machine plakken wat je maar wil zolang het er maar niet afwaait of andere rijder sbelemmert.
     Reageer met citaat 
Ben-Gunther schreef 17-11-17 om 10:39:19
(...)

Waren deze testen privé testen of officiële? Die van de Moto2 en Moto3 in Jerez gisteren en vandaag zijn privé testen. Dat zijn eigenlijk een soort circuitdagen oneerbiedig gezegd, daarom mag Suter daar ook meerijden. In dat geval mag je ook op je machine plakken wat je maar wil zolang het er maar niet afwaait of andere rijder sbelemmert.


Dit is een officiele test. Voor zover ik weet mogen MotoGP teams met hun vaste rijders ook alleen maar meedoen aan officiële testen. Voor KTM en Suzuki zijn de regels nog wat soepeler meen ik maar ik weet niet of deze merken onbeperkt kunnen testen met hun vaste GP rijders.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 16-11-17 om 21:01:44


Hmm schijnbaar dus toch legaal:


https://www.racesport.nl/motogp/nieuwe-winglet-soap-op-komst-motogp-klasse/
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ze mogen wel eens goed gaan kijken hoe ze dat stukje reglement hebben omschreven, want strikt gezien is het legaal, maar het is natuurlijk nog steeds hartstikke gevaarlijk. Het zal misschien iets minder pijn doen omdat het afgerond is maar ik denk niet dat je zo'n ding in je rug wilt hebben.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Vandaag en morgen een gezamenlijke test met WSBK rijders op Jerez. Eugene Laverty (die afgelopen dagen op de Milwaukee WSB fiets reed) rijdt nu voor Aprilia in plaats van Aleix Espargaró die nog niet fit is.
Ook Aleix Márquez vanaf donderdag op de Marc VDS fiets in plaats van Thomas Lüthi.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Door een crash van Petrucci bij de test in Jerez hebben we ein-de-lijk in de geheimzinnige box achterop de Ducati kunnen kijken!!!!
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.

En nu weten we nog niks.


http://www.crash.net/...ide-ducati-salad-box
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 05-12-17 om 14:33:17
Door een crash van Petrucci bij de test in Jerez hebben we ein-de-lijk in de geheimzinnige box achterop de Ducati kunnen kijken!!!!
.
.
.
.
.
(afbeelding)

lijkt inderdaad opslag van een aantal electronica zaken


.
.
.
.
.
.
.
.
.

En nu weten we nog niks.


http://www.crash.net/...ide-ducati-salad-box
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 06-12-17 om 12:27:31
(...)

En wat wou je nog zeggen Fuzzy? Je quote Jarno's post wel helemaal volledig (was dat überhaupt nodig?), maar volgens mij staat er geen reactie
     Reageer met citaat 
Beetje ongelukkige quote van Fuzzybear.........of iig waar die zijn tekst heeft gezet (eigenlijk in de tekst van Jarno)
Zijn reactie staat er wel



fuzzybear schreef 06-12-17 om 12:27:31
(...)
lijkt inderdaad opslag van een aantal electronica zaken



RG500IU schreef 06-12-17 om 13:14:14
(...)

En wat wou je nog zeggen Fuzzy? Je quote Jarno's post wel helemaal volledig (was dat überhaupt nodig?), maar volgens mij staat er geen reactie
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
solex schreef 06-12-17 om 18:12:24
..Zijn reactie staat er wel

Ja, na even zoeken in de hooiberg zag ik nav jouw reactie die speld ook
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 06-12-17 om 20:30:16
(...)

Ja, na even zoeken in de hooiberg zag ik nav jouw reactie die speld ook


Sorry mijn opmerking was onbedoeld in de quote zelf terecht gekomen zie ik nu.. had het plan om de quote in te korten maar daar is schijnbaar iets mis gegaan...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef
...daar is schijnbaar iets mis gegaan...

nakijken of je post klopt is altijd goed

Zo, it's only testing.. JL99 met 58,5 reed vanmorgen snelste lap ooit op Sepang.
Heb het idee dat Ducati het aardig goed voormekaar heeft gezien het verassende optreden van Miller. Meesten natuurlijk op de zachtste banden naar een hot lap onderweg. DeE Yamaha's op de slotdag niet voorin te vinden, heb toch het idee dat ze er goed voorstaan gezien de pace van maandag.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Pol Espargaró laat de test in Thailand schieten wegens een hernia aan lendenwervel L4. Vermoedelijk opgelopen bij crash Sepang test, hij is volgens Twitter bericht KTM al geopeeerd.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Dag 1 voor Repsol Honda op Buriram (YouTube)

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: