Silly Season 2019 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24

Topic: Silly Season 2019 (80176 keer gelezen)
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
Okay..

Wanneer Michael volgend jaar op een salliet yammie rijdt mogelijk wel. Die ktm rijdt niet in eens vooraan mee volgend jaar
     Reageer met citaat 
Will schreef 10-05-18 om 21:52:19
Okay..

Wanneer Michael volgend jaar op een salliet yammie rijdt mogelijk wel. Die ktm rijdt niet in eens vooraan mee volgend jaar


Nou daar ben ik heel nieuwsgierig naar. Ik verwacht veel van Zarco op de KTM. En mocht Michael volgend jaar op de sateliet Yamaha rijden, iets wat ik hoop alleen al omdat jij dan heel blij wordt, dan denk ik nog niet dat Zarco Michael in de weg rijdt.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
Ik ben blij als jij om mij blij bent dat ik blij word.



Laat ook maar.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Alex Rins heeft voor 2 jaar bijgetekend bij Suzuki.

(bron persbericht Suzuki Ecstar)
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 17-05-18 om 10:21:34
Alex Rins heeft voor 2 jaar bijgetekend bij Suzuki.

(bron persbericht Suzuki Ecstar)


Mooi hij komt er wel vermoed ik. Nu is de vraag wie komt er op die tweede te zitten...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
En Aleix Espargaró heeft bij Aprilia verlengd tot en met 2020 laten de Social Media weten.
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
En Dovi nu ook voor twee jaar
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
De naam van Joan Mir wordt nu ook genoemd bij Suzuki en zelfs Repsol Honda.

https://www.crash.net/...coy-joan-mir-rumours
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
^^ Volgens de manager van Mir is het zelfs 90% zeker dat hij volgend jaar MotoGP rijdt en hij voegt ook Ducati toe aan het lijstje geïnteresseerden.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 20-05-18 om 20:11:58
^^ Volgens de manager van Mir is het zelfs 90% zeker dat hij volgend jaar MotoGP rijdt en hij voegt ook Ducati toe aan het lijstje geïnteresseerden.


Heeft Miller al een contract bij Pramac voor 2019? Het lijkt me dat Miller daar nog wel een jaartje door mag met z’n huidige prestaties. In dat geval zou Mir dus alleen bij het fabrieksteam kunnen, zou wel opvallend zijn dat ze hem prefereren boven Bagnaia en Petrucci. Maar het is ook wel een top talent natuurlijk.

Overigens, ik vind het opvallend hoe goed Rabat het op een klanten Duc doet. Op de MarcVDS Honda was het knap als hij niet laatste werd en nu weet hij zich elke keer in de top-15 te rijden. Toont mijns inziens ook aan dat de MarcVDS Honda niet te vergelijken is met de overige Honda’s. Kan me ook niet herinneren dat er onder normale omstandigheden een MarcVDS Honda mee heeft gestreden om top posities. Vind ik toch opvallend.
     Reageer met citaat 
https://www.google.nl/...t-honda-1039970/amp/

Mir volgend jaar op Repsol Honda
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Dat staat er niet, zoals ik het lees loopt dit voorcontract over een par weken af en kan Mir dan in gesprek met Suzuki en Ducati.

Denk dat ze wel interesse hebben in Mir en hem als seriuze vervanger voor Padrosa zien, anders sluit je een dergelijk contract niet af, maar dit is nog geen "done deal".
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
Dat ze Mir daar nu al willen hebben.. zegt wel iets voor de beschikbaarheid van rijders
     Reageer met citaat 
Lorenzo 3de fabrieks yamaha?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24


Snelle navigatie: