BMW Boxercup favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: BMW Boxercup (10639 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Zit een kern van waarheid in maar ik vond die boxers altijd al wel lache dinge .
En over lelijke gedrochten die niet op t circuit thuis hore...ga s op een gemiddelde circuit training langs of ga s naar de Ducati Club race's....
Maar nee ergens heb je wel gelijk.
     Reageer met citaat 
Ik vond die Scuderia BMW destijds anders wel kewl.
     Reageer met citaat 
Scuderia BMW, deze ?

Op zich niet verkeerd. Vooral het zitje vindt ik mooi. Alleen het is en blijft een boxermotor, en dat steekt me toch een eind buiten de kuip......het blijft een doorn in m'n oog
     Reageer met citaat 
dat is idd. de motor die ik bedoelde. Heeft Lex van Dijk destijds ook niet op die motor gereden?
     Reageer met citaat 
Ja, voor zover ik weet wel, tenminste als GPZ destijds (in de oude boxercup topic) de waarheid sprak.

Jeremy McWilliams vondt hem vast ook heel erg mooi....
     Reageer met citaat 
Wat heeft Jerremy McWilliams met de Scuderia
     Reageer met citaat 
#99 ( vergezocht, ik weet het.... )
     Reageer met citaat 
zo ver had ik er nog niet over nagedacht.
     Reageer met citaat 
Citaat:
dat is idd. de motor die ik bedoelde. Heeft Lex van Dijk destijds ook niet op die motor gereden?


Klopt, maar die rijdt de komende tijd niet meer. Hij is aangereden op het circuit en heeft z'n enkel gebroken...
     Reageer met citaat 
Zag trouwens net op racesport.nl dat het weer nu niet al te best is in Daytona. Het is nog maar de vraag wanneer de Boxercup van start zal gaan.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Toch vind ik de scuderia RO leuk. Als het wielen en een motor heeft kun je er mee racen... Het ding liep akelig hard op de kombaan als ik mij goed herriner maar kreeg veel problemen met de krukas. Verhaal stond in motor-emotion meen ik.
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
Nou t zal ook s niet, de race is stil gelegd na een (ernstig) ongeval waarna t is gaan regenen.
Hier de eind uitslag:

1. Roberto Panichi, Italy
2. Brian Parriott, USA, -0.052 second
3. Markus Barth, Germany, -0.074 second
4. Andy Hofmann, Switzerland, -0.169 second
5. Thomas Hinterreiter, Austria, -0.262 second
6. Sebastien Legrelle, Belgium, -0.807 second
7. Fernando Cristobal, Spain, -0.849 second
8. Alessandro Tomassoni, Italy, -1.428 seconds

Hoe bedoel je, close racing . Waar de Nederlanders geeindigd zijn is onbekend
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
Nou t zal ook s niet, de race is stil gelegd na een (ernstig) ongeval waarna t is gaan regenen.
Hier de eind uitslag:

1. Roberto Panichi, Italy
2. Brian Parriott, USA, -0.052 second
3. Markus Barth, Germany, -0.074 second
4. Andy Hofmann, Switzerland, -0.169 second
5. Thomas Hinterreiter, Austria, -0.262 second
6. Sebastien Legrelle, Belgium, -0.807 second
7. Fernando Cristobal, Spain, -0.849 second
8. Alessandro Tomassoni, Italy, -1.428 seconds

Hoe bedoel je, close racing  . Waar de Nederlanders geeindigd zijn is onbekend  



Da's idd close-racing, 7 man binnen 1 seconde. Het blijft voor mij ook een vreemd gezicht om die kamelen over een circuit te zien boenderen, maar om met Edrakat te spreken: Het maakt me niet uit waar ze op rijden als het maar spannend is.
     Reageer met citaat 
Vd Molen als enigste Nederlander geeidigd op plaats.........tromgeroffel...........15

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: