Ik vind dat Moto73 en Motor er in vergelijking met vroeger wat betreft de motorsport flink op achteruit zijn gegaan.Er staan tegenwoordig maar weinig interviews in deze bladen met internationale en nationale toppers en subtoppers.Alleen zo'n beetje de allergrootste coureurs komen nog enigzins aan bod.Heb bv nog nergens een interview kunnen lezen(zo ver als ik me kan herinneren)over Mike di Meglio,die notabene werelkampioen 125cc is!
Nee,dat was in het verre verleden toch wel anders.Toen kwamen er ook nog eens interviews met coureurs aan bod die vaak de eindjes aan mekaar moesten knopen,wat vaak heel interessant was om te lezen hoe ver ze wel niet gingen in hun tomeloze passie.
Ik lees deze bladen hoofdzakelijk voor de sport.Maar ik denk dat ik binnenkort mijn(jarenlange)abonnement op een van deze bladen opzeg.
Ik vind trouwens het blad Motor wel van betere kwaliteit,zeker wat betreft het gebruikte papier waarop de foto's ook beter tot hun recht komen.
Ook had men vroeger heel wat meer coureurs op de cover staan.Dat was toen bijna meer een regel dan een uitzondering.Een (of allebei) van genoemde bladen had volgens mij het eerst volgende nummer na de TT van 2008 nog geeneens een grote coverfoto van de laatste TT geplaatst!