Motorsport op tv favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

*Topic is gesloten*
Topic: Motorsport op tv (177647 keer gelezen)
EPV_52 schreef 07-06-10 om 19:14:26
(...)
Op motogp.com kun je de race toch ook live zien als je een abbonement hebt?


Is inderdaad een lastige, je kunt een huisgenoot even vragen de stream aan te klikken.

Ik ga eens kijken of je de stream kan herleiden tot een url, dan moet het mogelijk zijn om even wat te typen.
dagobert
dago rules

Staafje schreef 06-06-10 om 13:24:45
wat motogp.com betreft!
Is er iemand dir een truuk weet hoe ik de videos van de races kan bekijken, zonder dat ik dan al op de website overal kan zien wie er gewonnen heeft ?

Ik vind het video abonnement best een uitkomst, weliswaar best duur, maar ik vind het enorm nadeel dat , voordat ik wil gaan kijken eerst overal plaatjes zie van juichende coureurs, dan is er alweer een hoop spanning weg......


snel iemand anders leren hoe ze het voor je op moeten zoeken en dan gaan kijken....
Kikkie kijkt bij ons de GP2, wij moeten vaak weg om die tijd. Als we dan thuis komen, zet hij het voor ons aan.
Rebecca
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Inderdaad goed nieuws voor de thuisblijvers... Hopelijk nu de rest van het seizoen ook op RTL 7....
Ja, en dan de Moto 2 en de 125 cc live en de Moto GP in 5 minuten.
Ja,is te hopen dat ze de andere GP's ook uitzenden en dat ze dan toch zeker wel de nodige aandacht schenken aan de 125cc nu we 2 Nederlanders mee hebben rijden en waarvan vooral Jasper tot nu toe erg goed presteert.
Dat verdienen deze jongens gewoon.
Ik heb een truukje ( om de streams van MotoGP.com , nadien te kijken, zonder dat je kan zien op de site wie er al gewonnen heeft ) gevonden jongens!

Ik heb de URL's van 125 / moto2/ MGP in mijn favorieten gezet van Le Mans.
Vervolgens klik ik deze aan en kan je ergens in je browserbalk Le Mans zien staan.
Dit stukje wijzig ik dan in bijv Mugello en tadaaaaaa.

Er viel me nog een enorm voordeel op.
Ik wilde afgelopen zondag naar de 125 kijken zo rond een uur of twee ( race was dus nog maar net afgelopen ) , rond dat tijdstip is er nog geen link op de website om de full race te kunnen zien ( wel de highlights ),maar als je bovenvermeld truukje toepast, kun je gewoon kijken.
De_Wim
maar dan anders

thanx, van deze info ga ik (als ik tenminste de live races mis ) nog plezier hebben.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Nu ook bevestigd op motogp.com

http://www.motogp.com/...to+show+TIM+TT+Assen
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Wat had Corné gisteravond gedronken, zeg....
Tjeez, wat zag die er brak uit....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax schreef 27-06-10 om 00:16:00
Wat had Corné gisteravond gedronken, zeg....
Tjeez, wat zag die er brak uit....


Die is ook niks meer gewend om te presenteren
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

keesytapper schreef 10-08-10 om 08:44:15
Motors tv

vrijdag 13 augustus 2010
12:10-13:05 - F1 Sidecar challenge: rnd 1 Pembrey
13:05-14:00 - F1 Sidecar challenge: rnd 2 Snetterton

zondag 15 augustus
03:05-03:55 - F1 Sidecar challenge: rnd 1 Pembrey
03:55-04:50 - F1 Sidecar challenge: rnd 2 Snetterton
10:00-10:55 - F1 Sidecar challenge: rnd 1 Pembrey
10:55-11:45 - F1 Sidecar challenge: rnd 2 Snetterton

Engels kampioenschap zijspannen
Ik heb sinds kort ook MotorsTV, tot nu toe krijg ik er nog niet echt een strakke plasser van. Het is toch vooral veel autosport en als er dan eens motorsport op is is dat vaak racen op clubniveau in Engeland.
De_Wim
maar dan anders

Dat klopt, ik kijk er alleen nog wel eens de motorcross.

Ze zenden tegenwoordig live de MX1 (bijrol voor De Reuver) en de MX2 (hoofdrol Herlings) uit.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
Optimate schreef 10-08-10 om 23:34:22
Ik heb sinds kort ook MotorsTV, tot nu toe krijg ik er nog niet echt een strakke plasser van. Het is toch vooral veel autosport en als er dan eens motorsport op is is dat vaak racen op clubniveau in Engeland.


Heb je geen Eurosport2? Daar kan je o.a. de BSB live zien en de WSBK en WSS races als ze niet live op Eurosport1 zijn.

Pagina's: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: