Allard Kerkhoven favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 99

Topic: Allard Kerkhoven (455176 keer gelezen)
henk179
zo, effe een bakkie

     Reageer met citaat 
Hobby's ?: het dragen van een geel petje
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
Citaat:
Zeker heb ik veel ervaring opgedaan. Durf nu de achterkant tenminste ronde op ronde te laten glijden.
Kon wel goed merken dat de motoren in het ONK toch wel vermogen tekort komen. Ik kon met sturen het groepje voor me echt wel de baas, maar op de rechte stukken trokken ze steeds weer weg.
op www.allardracing.com staat het volledige verslag van zowel vrijdag, zaterdag en zondag


op de foto staat iemand van suzuki in de 'garage'. Hoeveel steun geven die? Waarschijnlijk tegen betaling want voor niets gaat de zon op...
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Dat is niemand van Team Suzuki. Dat is Robin Sponselee rijd zelf KNMV Cup met een Soes. Maar we hebben van Suzuki NL voor het seizoen ook een aantal bloezen en truien gehad. En aangezien we voor iedereen maar één setje teamkleding hebben dragen we op vrijdag de kleding van Suzuki. Hoofdzaak is dat iedereen hetzelfde aanheeft dat we in ieder geval als team gezien worden.

De enige steun zijn vaak tips van Barry Veneman zelf over banden enz. Alleen voor de tuning en service aan de blokken betalen we Hoegee, de rest kunnen we zelf net zo goed!
Vaak ga ik wel ff kijken bij hun motoren, en dan vooral ff praten met hun vaste monteur Erik (ook bekend van zijn verhaal over Suzuka 8 uur in Motor) kan ik soms nog wel eens iets vinden wat we ook bij onze motoren zouden kunnen verbeteren.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Grappig da je daarover begint Allard, want toen ik gisteren de foto nog eens goed bekeek die hierboven is gepost waarop dat Suzuki-embleem goed te zien is onder het zadel, en de naam meerdere malen op je pak, toen vroeg ik me af of je wellicht steun krijgt van Suzuki. Dat schijnt dus niet zo te zijn, waarom staat hun naam dan wel zoveel op je pak en motor?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Ik weet niet of het verstandig is om hierover te praten, zeker t.o.v. de concurrentie.....
Maar ik kan wel zeggen dat we een leuke korting op de motoren krijgen, een onderdelen pakket met o.a. een set wielen en meer dan dealerkorting op alle onderdelen.
Als we dit alles gewoon hadden moeten betalen waren we toch al gauw een paar duizend euro verder geweest. Daarom dat ze zo goed overal genoemd worden. En ook goed voor onze sponsor/dealer Jan van Sommeren uit Afferden
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik weet niet of het verstandig is om hierover te praten, zeker t.o.v. de concurrentie.....
Maar ik kan wel zeggen dat we een leuke korting op de motoren krijgen, een onderdelen pakket met o.a. een set wielen en meer dan dealerkorting op alle onderdelen.
Als we dit alles gewoon hadden moeten betalen waren we toch al gauw een paar duizend euro verder geweest. Daarom dat ze zo goed overal genoemd worden. En ook goed voor onze sponsor/dealer Jan van Sommeren uit Afferden


Okee, bedankt voor het antwoord.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Lekker bezig Allard!

Citaat:
De Nederlander Allard Kerkhoven zal de drie resterende ronden van het Superstock FIM Cup 1000 kampioenschap voor het Belgische racing team Dirk Van Mol rijden.

De 20 jarige Nederlander die afkomstig is uit Alphen heeft afgelopen weekend deelgenomen aan het wereldkampioenschap Supersport 600 in Assen op een Suzuki GSX-R 600. Nadat Nicolas Saelens had gemeld dat hij onmiddellijk stopt met racen vanwege drukke zakelijke werkzaamheden is Dirk Van Mol direct op zoek gegaan naar een vervanger. Allard Kerkhoven was blij verrast en bereid om de rest van het seizoen op de GSX-R 1000 te stappen van het Belgische team van Dirk Van Mol.

Op woensdagavond zal het team in de vernieuwde bezetting vertrekken naar Duitsland om op EuroSpeedway van Lausitz zijn tenten op te slaan en zich voor gaan bereiden op de race van het komend weekend.

bron: racesport.nl

PS: hoort dit topic niet in Nederlands talent thuis?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd, erg gaaf!
Leave later, ride faster!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:

PS: hoort dit topic niet in Nederlands talent thuis?


Ja.

In dit topic kan Allard zijn ervanringen met ons delen en kunnen wij vragen afvuren in de richting van Allard, en als ie zin heeft mag ie ze nog beantwoorden ook!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
JT
     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd man

Gassen met die big bike!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Mooie kans, Allard!

Veel plezier met dat PK pakhuis!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 


gefeliciteerd, Allard


PS; maar hoe zit 't met de taalbarrière
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Citaat:


gefeliciteerd, Allard


PS; maar hoe zit 't met de taalbarrière



Dat is soms best wel lachen! Sommige woorden snap je niet helemaal, maar dat hebben zij ook weer bij ons. Ik denk wel dat het heel gezellig gaat worden.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:



Dat is soms best wel lachen! Sommige woorden snap je niet helemaal, maar dat hebben zij ook weer bij ons. Ik denk wel dat het heel gezellig gaat worden.


daar kan ik inkomen ... ik heb 't soms zelf moeilijk met andere Vlamingen te verstaan

hopelijk wordt 't 'n plezante & leerrijke ervaring
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Geweldig Allard, gefeliciteerd met dit mooie buitenkansje...je kan je onderschrift nu ook wel wijzigen..

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 99


Snelle navigatie: