Forumchats algemeen topic favoriete topics

Moderators: dagobert, Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 31

Topic: Forumchats algemeen topic (15763 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

Profiel E-mail Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Citaat:
Wel verwacht hij dat het op een proffesionele manier zal gebeuren

Zeg je er voor de duidelijkheid wel even bij dat het de bedoeling is dat ze zelf voor een computer zorgen en zelf typen? Dat ze niet denken dat wij iemand sturen met een laptop......
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
Citaat:

Zeg je er voor de duidelijkheid wel even bij dat het de bedoeling is dat ze zelf voor een computer zorgen en zelf typen? Dat ze niet denken dat wij iemand sturen met een laptop......

Hoezo deze uitspraak?? Natuurlijk hebben ze zelf wel een computer, ze hebben ook vaker chat's gedaan voor andere forums. Ze weten wel hoe zoiets gaat.

Ik neem aan dat wat je hierboven vermeld niet serieus meent
Yippie Kay Yee!
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Ik ben bloedserieus. We hebben wel vaker gasten benaderd die daar niet zelf de beschikking over hadden. En de opmerking "we willen wel dat het professioneel gebeurt" roept bij mij een beetje het vermoeden op dat ze niet helemaal weten waar we het hier precies over hebben. Het is gewoon een forum waar ze voor uitgenodigd worden eens mee te babbelen. Niets meer.

« Gewijzigd: 04-06-2005 om 13:14:47 door Jarno »

WimLex

Profiel Privébericht Homepage Facebook Twitter Windows Live Messenger 
     Reageer met citaat 
Wat mij betreft moet er ook wel een beetje een planning achter zitten.

Als we iedere week een chat organiseren gaat het effect wel er wel een beetje af.

Wat er nu op stapel staat is:
Chat met:
Jaap Kingma
een rijder van Ten Kate
Jurgen v/d Goorbergh
Raymond Schouten
Barry Veneman
Corne Kleijn, Klijn of Klein (ben te lui om op te zoeken hoe hij heet)

Wat mij in principe aanspreekt, is in ieder geval een chat met Jaap, om te kijken wat de verschillen zijn in t.o.v. zijn WK collega Ronald ten Kate.
Corne, die hoek hebben we helemaal nog niet gehad, evenals Suzuki Nederland, en dan bedoel ik niet speciaal een rijder, maar een andere betrokkene die aan de touwtjes voor het racegebeuren trekt.

Daarnaast is het natuurlijk altijd leuk om Jurgen en Raymond opnieuw te spreken, de een om zijn bevindingen in zijn 2e GP seizoen, de ander vanwege zijn motogp avontuur.

De Chat met Jaap is natuurlijk makkelijk te plannen, hij is bekend met het forum en indien we een datum prikken is het zo rond. Dat geld ook voor Raymond en Jurgen, ze kennen de klappen van de zweep, met als verschil dat deze waarschijnlijk een wat lastigere agenda hebben.

Wat is de voorkeursdatum voor een Chat met Barry Veneman?

Dan kunnen we een soort van planning maken.
Wat mij betreft hebben we met dit lijstje genoeg Chats voor dit seizoen op stapel staan.
Nog altijd gelukkig getrouwd
Programmeur/beheer DC, PPC & OPC
Plaggie
Het WF brekebeentje

Reageer met citaat 
De voorkeursdatum voor de Chat met Barry is in ieder geval niet eerder dan de TT van Assen. Dat heeft Suzuki Nederland mij meegedeelt. Hun eigen voorkeur gaat uit na het weekende van de SBK van Assen, dat is dus ongeveer in week 36 of 37.
Yippie Kay Yee!
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Citaat:
Corne Kleijn, Klijn of Klein (ben te lui om op te zoeken hoe hij heet)

Klijn

Citaat:
Suzuki Nederland, en dan bedoel ik niet speciaal een rijder, maar een andere betrokkene die aan de touwtjes voor het racegebeuren trekt.

Dat is dus Jarno Janssen, hij is teameigenaar en -manager.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
WimLex

Reageer met citaat 
Jarno is inderdaad teammanager, maar is er daarboven geen figuur die de boel managed?

Een importeur bv?
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Citaat:
Jarno is inderdaad teammanager, maar is er daarboven geen figuur die de boel managed?

Een importeur bv?

Volgens mij is het "gewoon" het team van Jarno Janssen, maar omdat ze dit jaar zulke close banden hebben met Suzuki Nederland is het team nu Team Suzuki Nederland gedoopt. Natuurlijk zal alles in zeer nauw overleg gaan met de importuer maar volgens mij is het team van Janssen en trekt hij uiteindelijk ook aan de touwtjes. Die knaap heeft het allemaal zeer goed voor elkaar vind ik.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Citaat:
Als we iedere week een chat organiseren gaat het effect er wel een beetje af.

Daar heb je wel een beetje gelijk in. En misschien moeten we ook een beetje rekening gaan houden met Thomas' bandbreedte, maar dat geeft ie zelf wel aan als het nodig is, neem ik aan.

Met alle respect, maar weer een rijder van het Ten Kate team hoeft van mij even niet zo. Puur omdat we daar nou pas een paar mensen van hebben gehad.

JK en Bazza is wel leuk, en Jurgen idd nog even vanwege het MGP avontuur. Variatie is wenselijk.
dagobert
 Moderator

dago rules

Profiel E-mail Privébericht Homepage Hyves 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
Die andere rijder van Ten Kate is ook meer een optie, dan een concrete afspraak. Het komt er op neer dat we b.v. Vermeulen als Chatgast kunnen krijgen, niet bepaald een verkeerde optie al je het mij vraagt.

Mijn idee was september, maar als dat te snel is verschuiven we het toch gewoon.

Nu maarhopen dat Chris nog even bij Ten Kate blijft
Ocampa

Tja...

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Als je Vermeulen nog wil hebben dan mag volgens mij idd wel snel zijn, want ik zie het er wel van komen dat Hayden na dit jaar mag wieberen en dat Vermeulen dat plekje krijgt.
Jarno
 Administrator

Reageer met citaat 
Vermeulen aan het eind v/h seizoen danwel begin volgend seizoen lijkt me zeker interessanter. Dan kan hij mooi terugblikken op het afgelopen seizoen en weten we misschien al wat hij volgend jaar gaat doen. Tevens hebben we dan een tijdje geen TK crew meer gehad (is wel goed omdat LinSj anders wel een eRuG dRuK dAte-ScHeMa kRyGt ).
Thomas_2-love

www.bmzrc.org.uk

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Citaat:

Daar heb je wel een beetje gelijk in. En misschien moeten we ook een beetje rekening gaan houden met Thomas' bandbreedte, maar dat geeft ie zelf wel aan als het nodig is, neem ik aan.

Dat loopt wel los, we trekken wel telkens meer verkeer. We zijn in minder dan een jaar tijd meer dan verdubbeld naar (in mei) 5GB.

Citaat:
JK en Bazza is wel leuk, en Jurgen idd nog even vanwege het MGP avontuur. Variatie is wenselijk.

Helemaal mee eens. En die spreiding in de gaten houden idd.
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Trax

ZAC #111. Met Fame licentie.

Profiel Privébericht Homepage 
     Reageer met citaat 
Citaat:
(is wel goed omdat LinSj anders wel een eRuG dRuK dAte-ScHeMa kRyGt ).

tReFFenD!
WimLex

Reageer met citaat 
Tja we moeten natuurlijk wel een beetje op onze kleintjes letten

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 31

Snelle navigatie: