Bugreport (melden van fouten) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Topic: Bugreport (melden van fouten) (153372 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Giacomo schreef 27-09-12 om 07:27:47
Waarom mag een wachtwoord alleen uit cijfers en letters bestaan?

Ik heb het aangepast, nu mogen ook de volgende tekens gebruikt worden in je wachtwoord:

.-_&@

Blij mee?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Dit is bij mij (op het werk) zichtbaar als ik alle berichten (bij DSS Hengelo) doorscroll en het eerste bericht opnieuw tegenkom:

Zoals je ziet is Citaat:
het uitkomen vd Boschbocht
een stukje tekst vd voorgaande Trivia. Ligt dit misschien aan mijn browser of geldt dat voor iedereen?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Uitbreiding website »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Bij mij ook. Dat is blijkbaar een bugje in het slideshow script, hij ververst die regel niet helemaal goed.

Ik neem dit wel mee als ik de forumlayout onder handen ga nemen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
@ Jarno: Er is eigenlijk al een Valencia Moto 2 Topic, maar zie dat de uitslagen / tijden van Thailand daar aan gekoppeld zijn. Zal wel komen omdat we daar nooit apart Topic voor hebben gehad? Ik kan het als Topic opener helaas niet meer veranderen, kun jij dat alsnog aanpassen naar Valencia?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 16-11-19 om 16:36:18
@ Jarno: Er is eigenlijk al een Valencia Moto 2 Topic, maar zie dat de uitslagen / tijden van Thailand daar aan gekoppeld zijn. Zal wel komen omdat we daar nooit apart Topic voor hebben gehad? Ik kan het als Topic opener helaas niet meer veranderen, kun jij dat alsnog aanpassen naar Valencia?



(ik heb je topictitel ook even aangepast, was niet helemaal duidelijk dat het over Valencia ging)
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
In de mooie overzichten van de trainingsuitslagen staat MV nog met Yamaha als motormerk (zie Aragon FP1)
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Trax schreef 10-09-21 om 13:51:15
In de mooie overzichten van de trainingsuitslagen staat MV nog met Yamaha als motormerk (zie Aragon FP1)

Ja sorry, ik zat even niet op te letten.
In de MotoGP-klasse wordt er zelden van team gewisseld gedurende een seizoen dus die gaat op de automatische piloot.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 

Ik denk ook niet dat er veel onrust van komt, Jarno.
Daarom kijken we allemaal met je mee!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Zeg Jarno, ik probeerde een link te plaatsen met verwijzing naar de url en het werkt niet meer zoals ik gewend was, voorbeeldje:
motor.nl KLIK

geprobeerd in zowel Chrome als Edge, resultaat het zelfde
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Alle UBB werkt niet meer, zie ik. (zie ook de quotes)
Ik ga er even naar kijken.
De server heeft een update gehad en dan komt het wel eens voor dat oude code niet meer werkt.
Dat krijg je met forumsoftware uit het jaar kruik.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 29-06-23 om 12:43:38
...
Ik ga er even naar kijken...

thnx
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Het werkt weer.

Mochten jullie nog andere dingen tegenkomen die raar doen, laat het me even weten.

Pagina's: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20


Snelle navigatie: