ZAC favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 54

Topic: ZAC (326380 keer gelezen)
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Retro schreef 20-05-07 om 08:50:31
(...)


Hoe is het ,slaap je nog een beetje voor je debuut?

Mag niet werken maandag dus misschien.............kom ik je nog wel even aanmoedigen.

Als een os....

Zou leuk zijn als je langs komt! Gaat nog niet goed met je knie?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 20-05-07 om 10:42:06
(...)


Gaat nog niet goed met je knie?


Nope ,dinsdag naar Rotterdam naar een bekende chirurg,kijken wat hij er van maakt.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Retro schreef 20-05-07 om 11:53:41
(...)


Nope ,dinsdag naar Rotterdam naar een bekende chirurg,kijken wat hij er van maakt.

Ehhh......




Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 20-05-07 om 13:38:10
(...)

Ehhh......
(afbeelding)





Doet ie iig geen pijn meer.
Fuse

avatar
Fuselicious.

     Reageer met citaat 
Dan had je vandaag maar bier moeten drinken.
Comedy is simply a funny way of being serious.
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
't ziet er naar uit dat ik toch niet kan komen
     Reageer met citaat 
En en en en en en en en en en en en en en ??

Ik heb wel gehoord dat er mensen van Fiat Yamaha aan het scouten waren voor een vervanger voor 46.

En en en en en en en en en ?
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ik zat ook al te kijken of Trax al een berichtje had achter gelaten.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 21-05-07 om 19:57:00
Ik zat ook al te kijken of Trax al een berichtje had achter gelaten.


Ik hoop wel dat ie op de baan sneller is geweest .
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Hallo allemaal.


Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Fuse

avatar
Fuselicious.

     Reageer met citaat 
En en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en
Comedy is simply a funny way of being serious.
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Fuse schreef 21-05-07 om 22:05:54
En en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en

ja idd, vertel vertel vertel!!!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
OK, iets langer verslag.....

Om 04:40 uit de veren, aankleden, koffiezetten en meer zulks en om 5:00 uur rijden richting Assen.
Precies om 06:30 daar aangekomen, kon zo doorlopen naar de inschrijving en de helmkeuring. Gevraagd te mogen starten in de S0 maar na het opgeven van mijn snelste tijd op Assen (1:53 op de oude baan) word ik pardoes in de F4 gestopt. F4? Wasda? Nou ja, we zien wel...
Vervolgens motor laten keuren en om 07:15 ben ik er helemaal klaar voor.......

Om 09:45 eerste training. Eerst 2 rondjes banden inrijden (voor en achter nieuw) en vervolgens proberen te wennen aan het vernieuwde Assen. Ik lig vanaf het eerste moment enorm overhoop met de nieuwe Strubben. Helaas kom ik er in de eerste sessie niet uit want al na 5 rondjes valt de vlag....Da's snel.

Uitslagenformuliertje met de tijden tonen aan dat ik tot een 2:22 ben gekomen. Even als referentie: een slak met reuma en 2 gebroken voelsprieten doet ook ongeveer die rondetijd..... Bagger dus.

2e (tijd)training heb ik lekker gereden. Pilot Powers geven heel veel vertrouwen en laten zich lekker vlot insturen. Met een aantal meer ervaren deelnemers heb ik mijn lijn door de Strubben besproken dus vol goede moed van start. Tips over de Strubben blijken te werken, het vertrouwen begint te komen en de sessie wordt afgesloten met een 2:14...da's al iets beter en is voldoende voor een 35e startplek tijdens m'n eerste race....35e van de 40 deelnemers.
Nu word me ook duidelijk dat de F4 klasse een overloopklasse voor S0 en S1 is....en dat is te zien. De S1'ers staan vooraan en het achterveld is S0.
Eigenlijk vind ik het wel best aangezien ik mooi van achter mag starten dus ik jaag het veld lekker voor me uit.

En dan m'n eerste race.
Daar sta je dan, na de opwarmronde....40 man op de grid, ik sta op rij 9, 2e van rechts. Man met rode vlag voor het veld, safety car erachter...( badoem...badoem...badoem doet m'n hart)....bordje met 5 seconden gaat omhoog....( badoembadoembadoem ).....licht op rood...(badabadabada)...en UIT!
GAAAAAAS! Shit, vent voor me is langzaam...slalommen dan maar.....met 40 man op de Haarbocht af....

Wat een enorme kick! Ik kom in het achterveld aan het knokken met een R6, een oude CBR en een nieuwe CBR RR. De oude CBR verremt zich in de Strubben, de R6 en de RR lopen harder op Veenslang en start/finish maar op sturen kan ik erbij en ervoorbij komen.
Gefinished als 32e, beste tiijd een lage 2:13 en een grijns op m'n bek zo breed...daar kan Mick Jagger nog wat van leren.

2e race mag ik dus beginnen vanaf rij 8 helemaal rechts. Ik heb me voorgenomen iets meer door te zetten bij de start en weet in de Haarbocht en de Strubben zo'n 4 man te pakken. Vervolgens kom ik heerlijk aan het knokken met een groepje van zo'n 6 rijders die ik één voor één in weet te halen.....dit gaat gaaf!
Eh....totdat ik me aan het eind van de Veenslang verrem en een excursie over de nieuwe asfalt-uitloopstrook mag maken (handig zo'n uitloopstrook)
Via het invoegweggetje weer achteraan de groep aangesloten en overnieuw begonnen....
Na het inhalen van nummer 3 verrem ik me nogmaals, nu in de Haarbocht. Weer over de uitloopstrook en weer achteraan sluiten.
In de laatste ronde weet ik nog een R6 in te halen in de GT en daarmee eindigt een zeer enerverende race op plaats 34.

Al met al een zeer geslaagd debuut, ik heb vreselijk veel plezier gehad. Als ik mijn tijden vergelijk met wat er in de S0 gereden werd dan had ik daar ergens rond p 15 tot p 25 gereden, volgende keer dus echt S0 voor mij.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 

Gaaf Trax!
Zowel het feit dat je genoten hebt,als de manier waarop je het verteld
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Leuk verhaal Trax,

En zo te lezen heb je lekkere races gereden en ben je niet gevallen. De twee belangrijkste zaken voor een geslaagde dag.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 54


Snelle navigatie: