50cc races SOBW favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 28

Topic: 50cc races SOBW (276717 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
kikkie95 schreef 06-01-10 om 08:33:11
ja had al gehoort van danny(van duntep in expi klasse)
had gewoon me bericht uit techniek gekopieerd
ik zal in de lucht sport klasse van start gaan


Als je, je budget rond hebt natuurlijk!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
kikkie95 schreef 06-01-10 om 08:33:11

ik zal in de lucht sport klasse van start gaan

Oh, ga je vliegen dan?
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 06-01-10 om 12:35:35
(...)

Oh, ga je vliegen dan?

Er is sportklasse luchtgekoeld en
sportklasse watergekoeld.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Vliegen of varen dus.
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
ik blijf toch liever met beide bennen op grond/land
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
kikkie95 schreef 06-01-10 om 17:18:50
ik blijf toch liever met beide bennen op grond/land


Je weet dat met je benen op de grond dit je brommer erg vertraagt
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
7 berichten verplaatst naar Diversen / Techniek / Monteur gezocht!
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 15-01-10 om 15:02:06
7 berichten verplaatst naar Diversen / Techniek / Monteur gezocht!


Wat maken ze er soms een bende van he Jarno
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 15-01-10 om 18:37:17
(...)

Wat maken ze er soms een bende van he Jarno

De optie "verplaats berichten" is het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt voor de forumsoftware.
     Reageer met citaat 
Kikiracing is weer een stapje verder in het project, Zaterdag 27 februari
heeft het team zijn eerste racertje aangeschaft.

Erik heeft op een asfaltstripje zijn eerste meters gemaakt,
het was allemaal nog erg onwennig, maar kunnen we aan de slag om
hem klaar te stomen voor een paar wedstrijden in 2010.
.



Kijk ook voor ons project op www.kikiracing.nl
Bernhard
Blanke bolster, ruwe pit

     Reageer met citaat 
Ziet er allemaal rete-profi uit hoor! Schept wel verwachtingen natuurlijk
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
     Reageer met citaat 
De afgelopen dagen is er een paar keer getest, vooral op een verlaten polderweggetje. Erik maakt goede vorderingen. Zaterdag zat hij voor het eerst op een machine met versnellingen, inmiddels gaat het schakelen al zeer behoorlijk. In de data (dit is van een keer door de hele bak op en neer) van de afgelopen dagen zie je dat hij de eerste sessie behoorlijk zit te harken bij het overschakelen. De tweede sessie is het al een stuk vloeiender. Het doel is uiteindelijk de curve zo vloeiend en steil mogelijk te krijgen.




2e sessie

1e sessie


http://www.kikiracing.nl

« Gewijzigd: 05-03-2010 om 13:33:10 door Ben-Gunther »

     Reageer met citaat 
Misschien een stomme vraag, maar wat mag er nou aan zo'n MB blok verandert worden? Is de cilinderinhoud vrij en verdere aanpassingen zijn gewoon toegestaan? En het aantal versnellingen?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Ik weet het niet precies, maar heb gisteren wel even staan praten met een andere deelnemer, deze rijdt op basis van een SS50

Hij had wel het een en ander aan de bak veranderd ivm betrouwbaarheidsproblemen. de 4 takt mag overigens met een grotere cilinderinhoud rijden.

Ik ga het eens uitzoeken.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 08-03-10 om 11:21:52
Ik weet het niet precies, maar heb gisteren wel even staan praten met een andere deelnemer, deze rijdt op basis van een SS50

Hij had wel het een en ander aan de bak veranderd ivm betrouwbaarheidsproblemen. de 4 takt mag overigens met een grotere cilinderinhoud rijden.

Ik ga het eens uitzoeken.


Als ik het goed heb moet alles standaard zijn (op basis van het gehomologeerde model).
Met andere woorden, je mag alleen originele onderdelen gebruiken. Blok mag je waarschijnlijk wel tunen zolang je dat met de originele onderdelen doet.
De diameter van de carb is trouwens ook gelimiteerd.

« Gewijzigd: 08-03-2010 om 22:22:33 door Paul17 »

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 28


Snelle navigatie: