Suzuki GSX-R 750 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Suzuki GSX-R 750 (13952 keer gelezen)
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Gisteren nog fijn een stukje mee gereden,niks aan de hand.
Vandaag heeft íe er geen zin meer in:
-vanmorgen met veel pijn en moeite gestart
- valt stil in de bochten & voor het verkeerslicht (met terugschakelen,vlak voordat íe stilstaat.),
- maakt een ratelend geluid en hij 'dipt' bij het opschakelen
-verbuikt ineens veel meer benzine
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Elvera, dit klinkt als een mogelijk serieuze motorschade.
Advies is om niet meer te starten en met de patient naar een kundige, bij voorkeur Suzuki dealer te gaan
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
ossje schreef 12-03-07 om 16:44:41
Elvera, dit klinkt als een mogelijk serieuze motorschade.

Dat hoop ik toch niet ,ding is nog geen 2 jaar oud
Maar er wordt i.g.g. niet meer mee gereden.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Elvera schreef 12-03-07 om 16:55:51
(...)

Dat hoop ik toch niet ,ding is nog geen 2 jaar oud
Maar er wordt i.g.g. niet meer mee gereden.


heel verstandig! klinkt niet echt best! houd ons op de hoogte

je hebt toch geen hopper actie uitgehaald he?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 12-03-07 om 18:25:37
(...)


heel verstandig! klinkt niet echt best! houd ons op de hoogte

je hebt toch geen hopper actie uitgehaald he?

Nou,ik in ieder geval niet ; zal manlief eens diep in de poppetjes van zijn ogen kijken
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 12-03-07 om 16:27:00
Gisteren nog fijn een stukje mee gereden,niks aan de hand.
Vandaag heeft íe er geen zin meer in:
-vanmorgen met veel pijn en moeite gestart
- valt stil in de bochten & voor het verkeerslicht (met terugschakelen,vlak voordat íe stilstaat.),
- maakt een ratelend geluid en hij 'dipt' bij het opschakelen
-verbuikt ineens veel meer benzine
Iemand enig idee wat er aan de hand is?


En krijg je op het dashbordje ook nog n alarm te zien( rood lampje F1 alarm?).
Anders ff naar Seppe om het te laten uitlezen.
Ik heb zelf n GSX-R750 van 2000 met 82000 op de klok.
Of stuur me ff n prive bericht,hoe ik met je in kontact kan komen,want om het hier allemaal uit te tikken,heb ik ff geen zin in,,maar t probleem is mij bekend(heb het ook gehad~als het het zelfde probleem is,al heb ik geen injektie fiets).
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
dennisbrommerke schreef 12-03-07 om 19:40:49
(...)


En krijg je op het dashbordje ook nog n alarm te zien( rood lampje F1 alarm?).
Anders ff naar Seppe om het te laten uitlezen.
Ik heb zelf n GSX-R750 van 2000 met 82000 op de klok.
Of stuur me ff n prive bericht,hoe ik met je in kontact kan komen,want om het hier allemaal uit te tikken,heb ik ff geen zin in,,maar t probleem is mij bekend(heb het ook gehad~als het het zelfde probleem is,al heb ik geen injektie fiets).

Nee,er branden geen lampjes o.i.d.

Ik stuur je wel even een I.M.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 12-03-07 om 16:27:00
Gisteren nog fijn een stukje mee gereden,niks aan de hand.
Vandaag heeft íe er geen zin meer in:
-vanmorgen met veel pijn en moeite gestart
- valt stil in de bochten & voor het verkeerslicht (met terugschakelen,vlak voordat íe stilstaat.),
- maakt een ratelend geluid en hij 'dipt' bij het opschakelen
-verbuikt ineens veel meer benzine
Iemand enig idee wat er aan de hand is?


En zit er een alarm op de fiets?

misschien kortsluiting in de kabelboom?
     Reageer met citaat 
dennisbrommerke schreef 12-03-07 om 23:08:07
(...)


En zit er een alarm op de fiets?



Het geratel wat Elvera noemt is alarmerend genoeg
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Waarsch. is de nokkenaskettingspanner (goeiendag,wat een woord ) gebroken.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 21-03-07 om 22:45:11
Waarsch. is de nokkenaskettingspanner (goeiendag,wat een woord ) gebroken.


Nou dan heb je idd serieuze motorschade. Als je soes nog geen 2 jaar oud is dan wordt alles iig nog onder garantie gerepareerd .
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Nokkenaskettingspanner zelf valt niet onder de garantie.Wel evt.schade die daardoor veroorzaakt is aan het blok.
Dat is gelukkig niet het geval.
Dat ding is vervangen,verse achterband & een kleine beurt en er kan weer mee gereden worden.
W.b. de gasreactie : volgens Doorakkers is dat met een powercommander goed op te lossen.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Elvera schreef 29-03-07 om 18:15:55
Nokkenaskettingspanner zelf valt niet onder de garantie.Wel evt.schade die daardoor veroorzaakt is aan het blok.
Dat is gelukkig niet het geval.
Dat ding is vervangen,verse achterband & een kleine beurt en er kan weer mee gereden worden.
W.b. de gasreactie : volgens Doorakkers is dat met een powercommander goed op te lossen.


Zeker weten!

Ik rijd al jaren met een Powercommander.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
allard schreef 29-03-07 om 21:59:16
(...)


Zeker weten!

Ik rijd al jaren met een Powercommander.

goh
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 30-07-05 om 13:25:29
Je zit nogal makkelijk tussen de versnellingen in bij het schakelen ; manlief vindt `m niet "direct" schakelen.
Gasreactie is wat té direct naar zijn smaak.
Verder een geweldige motor ;ligt als een scheermes op de weg,stuurgedrag is prima
(Vorige motor was een Kawasaki GPX-750 ninja en daar bewoog alles aan )
Bovengenoemde puntjes zijn ook echt de enigste minpuntjes.



Ik heb een gsxr750 van 2003 en heb mijn versnellingsbak al gereviseerd. De nokken op de tandwielen van de hulpas waren afgerond waardoor hij eerst uit de versnelling schoot en op den duur helemaal niet meer in de versnelling kon. Het betrof bij mij de zesde versnelling. Had voor die tijd wel eens last van dat ie tussen 2 versnellingen bleef hangen bij het schakelen, maar dat kan ook aan mij schakel gedrag liggen hahahaha.

Succes ermee!!!!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: