Nieuw bij de sbo in 2011 HMR midi bike klasse favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Nieuw bij de sbo in 2011 HMR midi bike klasse (47568 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Wat ik begreep van een van de mensen van de SBO zijn de betreffende mensen allang van het podium verdwenen. Er is wel weer eens een voorzichtige toenadering gezocht, maar tot nu zonder vruchtbaar resultaat.

Op zich is dat jammer, nu zijn ze elkaars concurenten terwijl ze beter elkaar kunnen aanvullen.
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
gixxer schreef 16-11-10 om 16:20:03
geloof dat kikkie er op gereden heeft in berghem dus die zal ook wel weten wat de bedoeling is met deze racertjes en wat hij er van vond.


ik heb inderdaad op de HMR gereden, er staat een stukje van op mijn site: http://www.kikiracing.nl/
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
gixxer schreef 16-11-10 om 16:43:04
groot voordeel van sbo/hmr is dat je zowel met je nsf als met je hmr bike bij de sbo kan racen. hmr wil een klasse neerzetten die leuk is, relatief goedkoop en met een goede aftersale service op het circuit de blokken waarmee gereden word zijn bewezen goed en relatief snel in vergelijk met een standaard nsf. en de prijs is de helft.


Krijg je dan geen oneerlijke competitie wanneer jij met je nsf tussen de snellere hmr machines rijdt??
     Reageer met citaat 
De NSF machines rijden daar niet zozeer voor de competitie alswel om trainingskilometers te maken. Ik vraag me overigens af of deze machines echt veel van elkaar verschillen.

Zou mooi zijn als er nog wat droge meters op een SOBW baan gereden zouden worden, kunnen we rondetijden vergelijken.
     Reageer met citaat 
Herma schreef 17-11-10 om 13:01:41
(...)


Krijg je dan geen oneerlijke competitie wanneer jij met je nsf tussen de snellere hmr machines rijdt??


de nsf en de hmr rijden gezamelijk in een open klasse waar tuning is toegestaan. voor de nsf zijn ook zogenaamde (kits) te koop. de hmr cup klasse zal gereden worden met standaard hmr bikes. geen tuning gewoon iedereen op hetzelfde spul.
     Reageer met citaat 
gixxer schreef 17-11-10 om 19:17:31
(...)


de nsf en de hmr rijden gezamelijk in een open klasse waar tuning is toegestaan. voor de nsf zijn ook zogenaamde (kits) te koop. de hmr cup klasse zal gereden worden met standaard hmr bikes. geen tuning gewoon iedereen op hetzelfde spul.


Ja dat begrijp ik, maar het klopt toch dat de HMR machines 150cc hebben, terwijl de nsfjes 100cc hebben. Daar moet je dan flink voor tunen om dat verschil kwijt te raken!
     Reageer met citaat 
HMR heeft overigens komende zaterdag 7 sessies gepland op de kartbaan van Franchorchamps.

Wimgrob weet vast wel of er nog een plaatsje is, Kikkie95 zal er niet bij kunnen zijn, andere afspraken zitten in de weg (o.a. karten met WRF).
     Reageer met citaat 
Herma schreef 18-11-10 om 12:25:58
(...)


Ja dat begrijp ik, maar het klopt toch dat de HMR machines 150cc hebben, terwijl de nsfjes 100cc hebben. Daar moet je dan flink voor tunen om dat verschil kwijt te raken!


weet iemand hoeveel vermogen een nsf in de OPEN klasse heeft bij de SOBW
     Reageer met citaat 
Voor de Honda NSF zijn hele mooie big-bore kitjes te koop.
Kost wel wat !!!!!!
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
gixxer schreef 18-11-10 om 15:57:33
(...)


weet iemand hoeveel vermogen een nsf in de OPEN klasse heeft bij de SOBW

+- 8pk
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
wimgrob schreef 18-11-10 om 16:34:34
Voor de Honda NSF zijn hele mooie big-bore kitjes te koop.
Kost wel wat !!!!!!


Levert 2 pk op, zit je nog maar op de 10 pk als Kikkie gelijk heeft.
     Reageer met citaat 
wimgrob schreef 18-11-10 om 16:34:34
Voor de Honda NSF zijn hele mooie big-bore kitjes te koop.
Kost wel wat !!!!!!
die nsf machientjes in het algemen zijn volgens mij al prijzig dus waarom zou zon kitje wel goedkoop zijn
     Reageer met citaat 
$339,- zag ik, is niet veel meer dan een cilindertje voor een sportlucht MB'tje
     Reageer met citaat 
ik dacht dat een standaard nsf 8pk had en dat er kit spul te krijgen is tot 15pk ofzo. een hmr heeft een pitbike blok en heeft standaard 15 achterwiel pks!


ik zeg des te meer pk des te beter!!!!!
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 18-11-10 om 17:21:51
(...)
die nsf machientjes in het algemen zijn volgens mij al prijzig dus waarom zou zon kitje wel goedkoop zijn


daarom zijn er nu de hmr bikes

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: