Nieuwe europese 250 kampioenschap favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 12

Topic: Nieuwe europese 250 kampioenschap (192082 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ik denk dat Jaap Kingma hier wel uit kan leggen wat zon 250cc Aprillia aan onderhoudskosten kost .
Het zal de meeste liefhebbers niet meevallen
TZ250
92pk - 96kg

     Reageer met citaat 
tammo schreef 07-11-10 om 18:34:09
Ik denk dat Jaap Kingma hier wel uit kan leggen wat zon 250cc Aprillia aan onderhoudskosten kost .
Het zal de meeste liefhebbers niet meevallen


t ligt er aan hoeveel je zelf doet en hoe kritisch je em afsteld.
maar de onderdelen alleen al zijn duurder dan jappen onderdelen denk ik.
TZ250
92pk - 96kg

     Reageer met citaat 
onk250 schreef 05-11-10 om 14:57:45
even een update van waar we mee bezig zijn, heb vandaag geinventariseerd hoeveel rijders zich tot op heden hebben aangemeld,
Uk: 9 rijders
Fr: 3 rijders
D: 5 rijders
DK: 2 rijders
S: 4 rijders
NL: 4 rijders
B: 1 rijders
Naar aanleiding hiervan contact gehad met Jaap Timmer en we gaan proberen in ieder geval een race te plannen in Assen. Als deze succesvol is hebben we toezeggingen voor UK, S, D, en Fr.
Even een duidelijkheid over de machines van aangemelden, hierbij zijn Aprillia's van 2008, Yamaha's en Honda's.


hebben zich al meer rijders aangeboden?
     Reageer met citaat 
Geen nieuws, goed nieuws
     Reageer met citaat 
SITO schreef 18-11-10 om 05:55:01
Geen nieuws, goed nieuws


Geen nieuws is geen nieuws.

Vorig jaar betekende geen nieuws geen nieuwe competie. Ben benieuwd wat het nu betekent.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
TZ250
92pk - 96kg

     Reageer met citaat 
er zijn nu al wel 28 aanmeldingen.
hoeveel waren dat er vorig jaar?
     Reageer met citaat 
Vorig jaar hadden we bijna evenveel. De reden dat het toen niet door ging is het feit dat een italiaan ons in het vaarwater zat. Deze wou veel geld verdienen en dacht dat de UEM hem wel zou helpen. Toen puntje bij paaltje kwam en hij dus geld moest betalen voor een organisatie licentie (3000 Euro) heeft hij het bijltje er bij neer gegooid. Hij dacht dat de UEM hem geld zou geven. Nadat deze italiaan stopte was het te laat om aan iets anders te beginnen en ik had toen er persoonlijk ook geen zin meer in na alle werk wat ik gedaan had. ik hoop dat we dit jaar meer succes hebben, het wachten is nu op een no go van de KNMV en enkele Organisators. Met het huidige rijders aantal wat opgelopen is boven de 30 zitten we goed. er zijn zelfs al aanmeldingen voor de 125 cc in 2012.
Heb trouwens afgelopen week een gesprek gehad met iemand van KTM en volgens hem wordt MOTO 3 op nationaal niveau veel te duur. KTM is op dit moment bezig met duur testen van de nieuwe blokken welke gebouwd zijn op basis van de 250 cc viertakt cross blokken. op dit moment worden er 50 blokken aan een duur test van 100000 km onderworpen.
als we meer informatie hebben omtrent het kampioenschap dan zullen we dat zo speodig mogelijk alle rijders welke ingeschreven hebben melden.
Gr. Willy Pomper
     Reageer met citaat 
Bestaat er een lijst van deze 30 aanmeldingen, misschien staat er wel iemand nog niet op en kunnen we die personen informeren.
TZ250
92pk - 96kg

     Reageer met citaat 
onk250 schreef 18-11-10 om 18:54:25
Vorig jaar hadden we bijna evenveel. De reden dat het toen niet door ging is het feit dat een italiaan ons in het vaarwater zat. Deze wou veel geld verdienen en dacht dat de UEM hem wel zou helpen. Toen puntje bij paaltje kwam en hij dus geld moest betalen voor een organisatie licentie (3000 Euro) heeft hij het bijltje er bij neer gegooid. Hij dacht dat de UEM hem geld zou geven. Nadat deze italiaan stopte was het te laat om aan iets anders te beginnen en ik had toen er persoonlijk ook geen zin meer in na alle werk wat ik gedaan had. ik hoop dat we dit jaar meer succes hebben, het wachten is nu op een no go van de KNMV en enkele Organisators. Met het huidige rijders aantal wat opgelopen is boven de 30 zitten we goed. er zijn zelfs al aanmeldingen voor de 125 cc in 2012.
Heb trouwens afgelopen week een gesprek gehad met iemand van KTM en volgens hem wordt MOTO 3 op nationaal niveau veel te duur. KTM is op dit moment bezig met duur testen van de nieuwe blokken welke gebouwd zijn op basis van de 250 cc viertakt cross blokken. op dit moment worden er 50 blokken aan een duur test van 100000 km onderworpen.
als we meer informatie hebben omtrent het kampioenschap dan zullen we dat zo speodig mogelijk alle rijders welke ingeschreven hebben melden.
Gr. Willy Pomper


maar met meer als 30 aanmeldingen gaan de 2 races op assen toch zeker door nu?
     Reageer met citaat 
Nog niets is zeker, we moeten afwachten wat de KNMV gaat doen. De organisatoren krijgen van de KNMV opgelegd welke klassen als ze verplicht moeten nemen. Aan de hand hiervan kan de organisator een klasse toevoegen. Uit betrouwbare bron weten we dat de KNMV niet blij is met het initiatief want dit is in contradictie met hun meerjaren plan. Gezien het feit dat het ook met de Talent cup en Morawaki cup niet zo fijn loopt zou in het ergste senario zo kunnen zijn dat men om toch rijders te trekken deze toevoegen aan het ONK.

Maar we zitten niet stil, heb vanmorgen een gesprek gehad mee een lid van het bestuur van de IG koenigsklasse over een mogelijke samenwerking. Hierbij wordt gedacht om de organisatie volledig in eigen hand te nemen en dan zelf circuits af te huren. Minimaal vereist aantal rijders is dan 100.
We houden jullie op de hoogte.
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
TZ250 schreef 18-11-10 om 21:27:26
(...)


maar met meer als 30 aanmeldingen gaan de 2 races op assen toch zeker door nu?


Ik dacht dat assen niet zo weg was van het geluid van de 250's?

Met het ONK destijds was er regelmatig gezeur over het geluid.
TZ250
92pk - 96kg

     Reageer met citaat 
wimpie schreef 19-11-10 om 17:15:35
(...)


Ik dacht dat assen niet zo weg was van het geluid van de 250's?

Met het ONK destijds was er regelmatig gezeur over het geluid.


als je een B dag huurt op assen zit je aan max 102db dynamisch gemeten.
maar ze nemen pas actie als je boven de 103db zit.
dat zegt die oudere meneer boven bij race control.
t zit wel een beetje aan t randje, ik heb wat andere dempers laten maken waarmee ik zelfs net onder de 100db blijf.
TZ250
92pk - 96kg

     Reageer met citaat 
onk250 schreef 19-11-10 om 15:55:10
Nog niets is zeker, we moeten afwachten wat de KNMV gaat doen. De organisatoren krijgen van de KNMV opgelegd welke klassen als ze verplicht moeten nemen. Aan de hand hiervan kan de organisator een klasse toevoegen. Uit betrouwbare bron weten we dat de KNMV niet blij is met het initiatief want dit is in contradictie met hun meerjaren plan. Gezien het feit dat het ook met de Talent cup en Morawaki cup niet zo fijn loopt zou in het ergste senario zo kunnen zijn dat men om toch rijders te trekken deze toevoegen aan het ONK.

Maar we zitten niet stil, heb vanmorgen een gesprek gehad mee een lid van het bestuur van de IG koenigsklasse over een mogelijke samenwerking. Hierbij wordt gedacht om de organisatie volledig in eigen hand te nemen en dan zelf circuits af te huren. Minimaal vereist aantal rijders is dan 100.
We houden jullie op de hoogte.


heb je al wat meer (goed) nieuws
     Reageer met citaat 
Assen staat niet vermeld op de voorlopige kalender van de Konigsklasse
     Reageer met citaat 
SITO schreef 14-12-10 om 21:02:31
Assen staat niet vermeld op de voorlopige kalender van de Konigsklasse


koningsklasse? de 250 noem jij dus een koningsklasse

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 12


Snelle navigatie: