Allard Kerkhoven favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99

Topic: Allard Kerkhoven (452084 keer gelezen)
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Fazerman schreef 22-07-10 om 15:59:27
Hallo Allard,

Doe je volgende week in Schleiz nog mee aan het IDM?

Groet Andre

Voor ons jammer genoeg geen Schleiz dit jaar. Vind dit erg jammer want het is wel mijn favoriete IDM circuit. Volgend jaar maar weer proberen.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Citaat:
Donderdagochtend 3 uur ’s nachts ging de wekker al. Snel de laatste spullen inpakken en fotograaf Tiny Kolsters stond voor de deur om mij mee te nemen naar vliegveld Weeze. Waar vinden ze een piloot die al om 6.15 uur bereid is om te vliegen, of krijgen ze daarvoor bonussen?
Toen we in het vliegtuig zaten kregen we ook nog te horen dat we een uur vertraging hadden door de stakende verkeersleiders in Frankrijk....
Met een dikke Fiat Panda kwamen we net na het middaguur aan op het circuit van Albacete De oplegger stond al mooi voor de pitbox en het meeste was al uitgeladen. In tegenstelling tot vele anderen stonden wij maar met twee in plaats van drie man in de pitbox. Scheelt misschien dat het om Spaans kampioen Javier Fores gaat die bij ons in de box staat. Ons hoor je niet klagen in ieder geval.

Mooi op tijd konden we dan ook al naar bed toe. Toen vanochtend de wekker om 8 uur ging was het nog bijna donker buiten. Maar vooral nog koud. Toen we om 10.30 uur de baan op mochten was het asfalt dan ook zelfs maar 13 graden, zelfs in de zon. Eerst had ik 3 ronden gereden op de motor waarmee ik in Assen gevallen was. Alles voelde goed en ik stapte over op de aan Superstock reglementen aangepaste andere motor. In het half uur daarna heb ik mooi lekker wat rondjes kunnen rijden en kwam soms even kort binnen om de afstelling te veranderen. Precies zoals het hoort.

Voor de middag sessie werd de motor weer netjes klaar gemaakt. Het ging erg lekker en drie ronden later had ik al bijna een volle seconde van mijn ochtend tijd af. Ik kwam even kort binnen. Toen ik er een paar tellen stond, spoot er ineens water in de onderkuip. Er was een slangklem gebroken en door het stilstaan ging de watertemperatuur en druk in het systeem omhoog, waardoor er een slang los schoot. Even gauw bijvullen en doorrijden is er dan jammer genoeg niet bij. Dus binnen tien minuten was ik al klaar met de 40 minuten durende sessie. Het ritme zat er in ieder geval wel in en ook lijkt de afstelling goed op weg.

Even balen, maar gelijk weer begonnen aan de motor om hem keuringsklaar en weer race klaar te maken voor de dag erop. De eerste kwalificatie is om 10.30 uur en de tweede al snel erna om 13.00 uur. Ik ben benieuwd waar ik zal staan in dit startveld morgen
.

bron: http://www.allardracing.com

suc6 vandaag Allard!
     Reageer met citaat 
die kawa van allard gaat hard rond zeg in spanje
hij is op z'n 2de dag testen 1 seconde sneller dan vorig jaar met z'n yamaha
maandag en dinsdag de dunlop test kijken wat allard dan kan in vergelijking met de andere onk mannen
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 19-03-11 om 11:06:15
die kawa van allard gaat hard rond zeg in spanje
hij is op z'n 2de dag testen 1 seconde sneller dan vorig jaar met z'n yamaha
maandag en dinsdag de dunlop test kijken wat allard dan kan in vergelijking met de andere onk mannen
Dat zijn positieve berichten! 1 seconden is toch veel. De Yamaha was ook niet langzaam.
     Reageer met citaat 
EPV_52 schreef 19-03-11 om 13:42:45
(...)
Dat zijn positieve berichten! 1 seconden is toch veel. De Yamaha was ook niet langzaam.

kan ook wezen dat het weer nu beter is
maar maandag en dinsdag zijn er meer dsbk toppers wie ook de dunlop test doen
     Reageer met citaat 
1e training ONK tijdens WK SBK op Assen

We zitten weer op Assen! Na de laatste eerste race hebben we geen minuut stil gezeten en een paar korte nachtjes gehad. We hebben dan ook echt vooruitgang geboekt. Terwijl ik nog in Eindhoven aan het werk was, werd de oplegger al naar Assen gereden. Toen ik op Assen aankwam stond bijna alles al klaar, wat een luxe. Uiteraard hadden ze nog wel wat werk voor mij over gelaten. Maar ik mijn pa, ma en zus hadden goed werk geleverd!

Vandaag was het een relaxte dag voordat we pas om 18.15 uur de baan op hoefden. Uiteraard werden de grote jongens van het WK goed gevolgd. We hebben ons goed vermaakt maar ik had toch wel erg veel zin om eerder al te rijden. Toen we uiteindelijk de baan opmochten was het asfalt alweer een stuk kouder geworden. Maar we hadden gelukkig nog geen verlichting nodig. Na een paar rondjes om in het ritme te komen op een oude band ging er een nieuwe in. Al snel reed ik een erg goede tijd. Hoewel ik het idee had dat ik nog wat foutjes maakte reed ik zeker snel rond. Ik reed mijn snelste tijd en gelijk nog 2 ronden erna binnen 0,03 seconde hiervan. Hoezo precisie werk. Jammer genoeg kon ik niet die stap omlaag zetten naar een snellere tijd. Hoewel ik echt weet dat er echt meer in zat. Ik belande hiermee op een 10e tijd en daar ben ik zeker tevreden mee op dit moment.

Jammer genoeg hoeven we morgen niet te rijden, dus dat word lekker de motor weer perfect neerzetten en de andere trainingen lekker volgen. En nu hopen dat ik daar ook iets van opsteek. In Nederland ben ik de enige die op een Kawasaki rijd, maar in de FIM Cup 1000 zijn er maar liefst 8! Ik vind wel mooi om te zien dat ik nu maar 0,1 seconde langzamer ben dan de snelste ZX10.

Zondag ochtend om 8.15 uur hebben wij de 2e kwalificatie. Hoewel de meeste verwachten dat het dan te koud is om snelle tijden neer te zetten, heb ik het gevoel dat ik dat wel kan. Heb nog een dag te bedenken hoe en waar ik tijd ga winnen. Daarna hebben we om 17.30 uur onze race.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Pagina's: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99


Snelle navigatie: