TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 105

Topic: TT circuit (342538 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Het is hartstikke mooi dat het allemaal is 'ingecalculeerd', maar is er bij deze calculatie ook gedacht aan het WK evenement komend weekend?
Als de grastegels aan de buitenkant van de bochten 'verplaatst' zijn, betekent het dat er inmiddels een voorwiel van een motor tussen past, geloof ik. D'r zat al een rand van zo'n 5 cm tussen de tegels en het asfalt, bij de Lente Races, als dat nog meer wordt, passen er 125CC'tjes in...
Het klinkt raar, maar je kunt beter hebben dat een KNMV Cup of een ONK race wordt verreden na zo'n weekend dan dat je een WK race over het circuit laat denderen. Ik ben bang dat de FIM hier niet echt blij mee gaat zijn en ik hoop echt van harte dat de olie en vloeistoffen niet zo veel gevolgen hebben als na de Rizla Racing Day vorig jaar. Laat het de komende dagen flink regenen, want anders gaat er veel mis, ben ik bang....

Ik hoop dat het mee gaat vallen, maar het is een verre van ideale situatie...

Als een 'toerende' Duc 900SS al driftend uit de GT komt na een halve dag racen, door een gebrek aan grip.........
jur
     Reageer met citaat 
Je moet niet denken dat het circuit een onprofessionele organisatie is. Dacht je nu echt dat die graskeien (want in de betreffende bocht zijn het graskeien en geen kerbstones) niet gerepareerd en/of vervangen werden voorafgaand aan de WK 500 km? En dacht je nu echt dat het asfalt niet grondig gereinigd werd? Gisteravond zijn direct na de laatste race twee zuig-/veegwagens over het circuit gegaan voor de eerste reiniging.
     Reageer met citaat 
We zullen het komend weekend wel zien
Maareh, na ons gesprek heb ik er al wat meer vertrouwen in
     Reageer met citaat 
een quote van Arno Visscher op een niet nader te noemen forum:

Citaat:
Ze zijn dit weekend weer met vrachtwagens bezig geweest op ons mooie TT circuit ....elke keer als die K****dingen op het circuit geweest zijn,zijn de gevolgen ervan weer goed te merken,asfalt kapot,scheuren in het asfalt..belachelijk veel rubber op de baan...die dingen zijn toch niet bedoeld voor op het circuit


jij weet denk ik wel waar ik t over heb Villie (het valt me trouwens op dat je daar meer post dan hier. Waarom is dat?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Waarom? Omdat daar meer topics zijn waar ik op kan reageren dan hier
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 

« Gewijzigd: 06-05-2004 om 16:18:57 door Trax »

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ja ik zit er ook over na te denken, zag dat ter ere van het 100 jarig bestaan je ook op het circuit kunt rijden. dat is 5 en 6 juni en kost voor knvm leden 20 eurootjes en voor niet leden 25. het sterrijden is voor knvm leden 35 en voor niet leden 45.

lijkt me super zeker na die positieve geluiden van jou TR@X.

(ff mn pa vragen of ik zn fzr mee mag :devil
     Reageer met citaat 
dat klinkt zeker niet mis, Frankie!

Enne, TR@X: in een ander topic zeur jij om kaartjes e.d. Vergeet jij ons dan ook niet als je bent doorgebroken?
Mugello never sleeps!
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
zijn die fotos met zon telefoon gemaakt ofzo? slechte kwaliteit
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
@ Frankie: Yep, zo'n soort memorystick met een lens. Ik heb wel foto's bij Ad Kieviet besteld, dat is de "huisfotograaf" van het CRT. Die zijn gegarandeerd beter.

@ The Gambler: Doorbreken? Woehahaha! Ik las vandaag in de Moto73 dat de winnaar van de Suzuki Vobis cup (standaard 650 cc Suzuki's) 1.33.0 rijdt op het nationale circuit....dat scheelt nogal.

Maar die kent de baan beter want die rijdt er vaker (slap excuus..) :-[]
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Citaat:
ja ik zit er ook over na te denken, zag dat ter ere van het 100 jarig bestaan je ook op het circuit kunt rijden. dat is 5 en 6 juni en kost voor knvm leden 20 eurootjes en voor niet leden 25. het sterrijden is voor knvm leden 35 en voor niet leden 45.

lijkt me super zeker na die positieve geluiden van jou TR@X.

(ff mn pa vragen of ik zn fzr mee mag :devil

Op zich leuk maar de verhalen die ik hoorde over 30 april (toen er ook zo gereden kon worden) zijn redelijk angstaanjagend. Chaos op de baan, scheurneuzen in de tourgroep, sukkelaars bij het sterrijden, kortom levensgevaarlijke situaties.

Wil je er echt iets mee opschieten en de risico's minimaliseren, schrijf je dan in voor een circuitdag met begeleiding zoals van het CRT of Ap Deroue. Je leert daar tenminste de goede lijnen te rijden en je bouwt over de hele dag je circuitgevoel op. Bovendien krijg je advies over kun je gaan experimenteren met veersettings en bandenspanning.

't kost wat meer maar het is zeker de moeite waard!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ai dat klinkt een stuk minder, zal er nog eens over nadenken. jammer dat ik zo'n armetierige student ben.

verdomme was ik maar een keer klaar met dat gestudeer

mooi ding overigens zo'n trx 850.

« Gewijzigd: 07-05-2004 om 00:55:39 door franky_4_fingers »

     Reageer met citaat 
Mooi verhaal Tr@X!

Deed me een beetje denken aan het verhaal van een ander gerenormeerd coureur: Citaat:
De zenuwen gierden inmiddels door m'n keel. Hartslag van 200...het gaat lekker zo. Totdat het hek openging en we de baan op mochten. In een klap viel alles van me weg en voelde ik mij super ontspannen. Tijdens de opwarmronde proberen de banden een beetje op temperatuur te krijgen. Klaar voor de start. Effe wachte totdat die vent met de groene vlag weggaat. En nu concentratie......Wachten tot het rode licht gaat branden. De toeren vliegen ophoog.......GROEN en bwaaaa......weg zijn we. 40 motoren allemaal op weg naar die eerste bocht. WHOW, wat een start. D'r hebbben toch wel aardig wat mensen zitten slapen.... Voor de veiligheid maar de binnenkant van de eerste bocht opzoeken. Vlug tellen, 1 2 3 4 da's niet verkeerd, 4e of 5e plek.... en nu gaaaaaan. Op de veenslang werd ik direct al ingehaald, maar voor de bult waren die rollen weer omgedraaid.... KICKUH.. Net voordat ik voor de eerste keer de GT bocht wil insturen, komt iemand bij mij binnendoor sturen. Maar wacht ff, is dat niet Alan Cathcard Was die niet als laatste gestart, vanwege zijn slechte kwalificatie?? Goejendag, wat is die gozer snel. Dan heb ik nog heel wat te oefenen.
Okay, de eerste ronde zit erop. Remmen voor de Nationale...kut...wat is dit. Begint het achterwiel gegantisch te stuiteren. En alsof dat nog niet het ergste is, het voorwiel ook. Dus maar 1 optie, remmen los, wachten totdat ie stabiel is, weer remmen en de bocht insturen. Verre van ideaal natuurlijk. En de rest wacht echt niet. Dus meteen 3~4 binnendoor. Daar gaat m'n goede plek. Niet zeuren, doorscheuren. Voor het einde van de veenslang alweer 1 figuur voorbij. Op naar de volgende.
Voordat ik het goed en wel in de gaten had, waren we al met de laatste ronden bezig. Voor me zat iemand op een Triumph, waar ik langzaam maar zeker naar toe aan het kruipen was. Naast hem door de ramshoek en op naar de Geert-Timmer. Maar 1 kans, en dat is nu. Uitremmen en als eerste de bocht in. YES YES YES. Nu, laatste ronde, geen fouten meer maken, dan kan hij mij onmogelijk terugpakken. Zo gezegd zo gedaan en ik werd als 8e afgevlagd.
Niet slecht voor mijn race debuut. Dit proeft naar meer. Dit is KICKUH.
Mijn tijd?? 1:43. Kijk, dat begint er beter op te lijken.


Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Ja, maar ik reed op een betrouwbare twin......

Zeg, wil je me niet met die druiloor vergelijken, het moet wel leuk blijven
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Nou Tr@x, voor een onervaren circuitrijder is jouw tijd absoluut niet slecht !!!!!!
Wie weet wat het volgend jaar weer word

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 105


Snelle navigatie: