TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 105

Topic: TT circuit (342523 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Joh!









Lekker hoor: dit is een reactie op de laatste post vorige pagina.

« Gewijzigd: 27-05-2004 om 09:56:07 door The.Gambler »

Mugello never sleeps!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
Joh!









Lekker hoor: dit is een reactie op de laatste post vorige pagina.



Gewoon eens proberen Gambler. Je kan daar je naam alle eer aan doen. Als het niet goed gaat is het een pure gok waar je ergens uitkomt.

« Gewijzigd: 27-05-2004 om 10:11:02 door Anoniem »

Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
Vervolgens wijdlopen totdat je weer helemaal aan de linkerkant van de baan zit....


En zeker niet verder anders wordt het gamblen waar je vervolgens ergens terugkeert op aarde.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Citaat:


En zeker niet verder anders wordt het gamblen waar je vervolgens ergens terugkeert op aarde.



:-[ :-[ :-[ :-[ ik reed maximaal daar maar had geen enkele moeite om 'm op de baan te houden....ik ging dus niet hard genoeg... :-[ :-[ :-] :-[ :-[ :-[ ik reed maximaal daar maar had geen enkele moeite om 'm op de baan te houden....ik ging dus niet hard genoeg... :-[ :-[ :-] :-[ :-[ ik reed maximaal daar maar had geen enkele moeite om 'm op de baan te houden....ik ging dus niet hard genoeg... :-[ :-[ :-] :-[ ik reed maximaal daar maar had geen enkele moeite om 'm op de baan te houden....ik ging dus niet hard genoeg... :-[ :-[ :-] ik reed maximaal daar maar had geen enkele moeite om 'm op de baan te houden....ik ging dus niet hard genoeg... :-[ :-[ :-] :-[ :-] :-[]
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Ik heb nu ook de foto's van Ad Kieviet:



Insturen GT



Uitkomen GT



Insturen Nationale bocht



Opkomen Veenslang

En dit vind ik de mooiste:



De Bult

Wel lekker om je banden eens warm te krijgen:

« Gewijzigd: 28-05-2004 om 22:33:48 door Trax »

Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Mooie pic's Trax! Wordt jaloers
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
Idd mooie fotos!!

(maar ik mis toch die knie aan het asfalt )
     Reageer met citaat 
zoals ik op me scooter

« Gewijzigd: 29-05-2004 om 20:18:42 door madmax »

Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Probeer het de volgende keer eens op een rijdende scooter! Je moeder is gegarandeerd blij met de broek-modificatie's
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Citaat:
Idd mooie fotos!!

(maar ik mis toch die knie aan het asfalt   )

Tja, ik kan het wel maar vind de zithouding niet prettig. Je hangt er werkelijk als een aap naast.

Voor de meeste mensen is dat kneedown meer show dan noodzaak.....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Citaat:
Probeer het de volgende keer eens op een rijdende scooter! Je moeder is gegarandeerd blij met de broek-modificatie's  




Ik zou het wEl is een keer proberen op een stilstaande scooter. Kijken hoe lang ik dat vol kan houden
     Reageer met citaat 
Persconferentie 74e Dutch TT.

Vorige week heeft het bestuur van de TT van Assen haar jaarlijkse persconferentie gegeven. Naast alle gebruikelijke informatie die bij deze gelegenheid gegeven wordt, waren er ook een paar opmerkelijke zaken die de moeite waard zijn om er even uit te lichten.

Politie inzet.

Zoals bekend wil minister Remkes van de VVD organisaties laten betalen voor de politie inzet. De minister denkt hierbij aan de eerste plaats aan voetbalwedstrijden, maar een evenement als de TT zal dan ook een rekening kunnen verwachten. Deze rekening zal dan een paar honderd duizend Euro bedragen.

Voorzitter Jos Vaessen toont zich strijdlustig als het er om gaat deze maatregel te voorkomen. “We zullen de strijd aangaan. Remkes heeft het over commerciële organisaties, maar dat zijn wij niet. Wij verdienen er niets, maar de omgeving des te meer. De TT levert honderd miljoen Euro op. Dan mag je ook iets terug verwachten. Remkes moet de TT buiten beschouwing laten”.

Nieuw bestuurslid.

Tijdens de persconferentie werd Roel Pranger als nieuw bestuurslid geïntroduceerd. Het is de bedoeling dat Pranger op termijn de rol van Jaap Timmer over gaat nemen. Roel Pranger is een echte motorsportliefhebber en heeft jarenlang een belangrijke rol gespeeld in de medische dienst van de TT.

Publieke belangstelling.

Het TT bestuur heeft een enquête laten uitvoeren onder duizend Nederlanders. Daaruit bleek dat 1,3 miljoen Nederlanders geïnteresseerd zijn in motorsport. Van deze 1,3 miljoen bleek 25% vrouw te zijn en 33% hoog opgeleid. Het bestuur heeft deze enquête laten doen omdat men bezorgd is over de dalende toeschouwersaantallen. Volgens de cijfers die dit onderzoek heeft opgeleverd is er een groot potentieel voor de TT en men heeft maatregelen genomen om dit potentieel aan te boren.

Door heel Nederland is een reclame campagne gestart en overal in het land kan men de TT bilboards tegen komen. Daarnaast heeft men wat aan de entreeprijs willen doen en in tijdschriften etc kan men een kortingsbon aantreffen die bij inlevering de entree met drie Euro verlaagd. Kinderen tot twaalf jaar mogen gratis naar binnen op voorwaarde dat ze onder begeleiding van een volwassene zijn. Kinderen van 13 tot en met 15 jaar kunnen voor 15 Euro naar binnen. Deze actie geldt alleen voor de staanplaatsen en niet voor de tribunes.

Veiligheid.

De brug voor de toeschouwers bij de Ossebroeken wordt verwijderd. Dit geeft meer ruimte om veiligheidsmaatregelen te nemen.
De valruimte bij het Meeuwenmeer is vergroot.
De zwevende tribune in de GT bocht zal voor de TT van 2005 gerealiseerd worden. Het wordt een 300 meter lange “zwevende” tribune die aan 5000 toeschouwers plaats kan geven. Begin juli zullen er meer details bekend gemaakt worden.
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Column van Johan Kuipers:
Citaat:
Commentaar:  

Het plan van de Minister van Binnenlandse zaken is inderdaad een gevaar voor de TT van Assen. De kosten zijn al hoog en worden de komende jaren alleen maar hoger terwijl de inkomsten dalen. Denk alleen maar aan het verbod op tabaksreclame ( 2006 of 2007), de dalende toeschouwersaantallen en de dure veiligheidsmaatregelen.

Maar ook los van het huishoudboekje van de TT deugt het plan van de minister niet. Het past in de huidige trend van marktwerking en het gedachtegoed dat iedereen zijn eigen broek maar moet op houden en zelf moet betalen voor alles wat hij nodig heeft.

Deze wind die nu door ons land waait heeft een ontwrichtende uitwerking op de samenleving en dreigt hele groepen mensen en organisaties buiten spel te zetten. Ook de TT dreigt hier nu slachtoffer van te worden. Wel is het zo dat men samen met de andere “slachtoffers” nog een behoorlijke vuist kan maken. Iets wat de individuele burger die last heeft van de afnemende solidariteit veel moeilijker kan.

De politie mag natuurlijk samen met de overheid wel voorwaarden stellen aan een organisatie. Voorwaarden die de orde en veiligheid dienen. Deze zullen natuurlijk per evenement verschillen. Van een voetbalclub mogen andere maatregelen geëist worden dan de organisator van een motorrace. Voldoet men aan de eisen die de overheid stelt dan heeft men recht op ondersteuning van de politie.

Men onderkent nu het dalen van de toeschouwersaantallen. Dat mag ook wel want het begint onderhand zorgelijke vormen aan te nemen. Het op grote schaal aanbieden van kortingsbonnen kan zou enigszins kunnen helpen, vooral nu het samen gaat met een grote reclamecampagne. De enquête die onder duizend Nederlanders gehouden is roept wel wat vraagtekens op.  1,3 miljoen Nederlanders geïnteresseerd in motorsport. Zonder de achtergronden van het onderzoek te kennen is het moeilijk om te oordelen, maar om het de cijfers zomaar te accepteren, daarvoor zijn ze te ongeloofwaardig.

De veiligheidsmaatregelen hebben weer hun tol geëist. Het talud bij het meeuwenmeer is afgegraven. Een door velen geliefde plek is verdwenen en ik moet nu samen met vele anderen op zoek naar een neiuwe stek. En dat valt niet mee. De hele noordelijke lus is afgesloten. Het talud bij de stekkenwal is jaren geleden al afgegraven en op het andere stuk wat over is heeft men een “tribune” gebouwd. Ook het  mooie talud bij duikersloot is afgegraven. Er is dus niet veel over van wat eens een van de mooiste toeschouwers accommodaties in de motorsport was. De taluds van Assen en in het bijzonder die in de zuidelijke lus.

« Gewijzigd: 17-06-2004 om 10:15:43 door The.Gambler »

Mugello never sleeps!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Sluit me bijna helemaal bij het stuk van Kuipers aan.
Teruglopen van de bezoekersaantallen weet ik wel enkel redenen voor te bedenken:

1 stompzinnige maatregelen mbt het meenemen van drank (geen bier meenemen maar jezelf lam zuipen op het circuit mag wel) en bouw materialen (onze keurig gemaakte voetenplankjes met inklapbare pootjes werden ons vorig jaar afgenomen.

2 diverse uiterst stompzinnige figuren als bewakers bij de tribunes (met de EK 250 niet op de bijna lege S-bocht tribune mogen [ie heb geen kaartie dus ie komp er nie op of zoiets]

Met nadruk zeg ik hier dat ik niet iedereen over de zelfde kam wil scheren.

3. Campingprijzen die nergens meer op slaan. 10 euro pp/pd. Kortom vrijdagavond komen en zaterdavond weg kost je 20 euro waar je niets voor krijgt. Als je al niet moet kotsen van het bier dan moet je het wel van de toiletten. Veel te weinig en gewoon vreselijk gore wc's, geen of nauwelijks douche's enz.

Kortom geen respect voor de toeschouwer en een gevoel van geldklopperij.


Besef dat Assen nog heilig is vergeleken bij veel buitenlandse gp's maar de meeste toeschouwers komen nooit in ht buitenland en hebben dus niet dat referentiekader.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 105


Snelle navigatie: