TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 105

Topic: TT circuit (342586 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ben het helemaal met je eens Hein ,die ene keer per jaar 52,50 voor de stekkenwal kan niet op wegen tegen de mooiste zaterdag van het jaar.

Sterker nog ik denk dat ik dit jaar weer eens twee of drie extra GP`s ga bezoeken.


"focking fipo"

« Gewijzigd: 21-12-2004 om 10:03:48 door Paul »

     Reageer met citaat 
Ik neem zelf altijd een "staanplaats". Niet uit financieel oogpunt maar omdat je dan net ff lekerder zit. Nadeel is dat je er vroeg bij moet zijn. Maar wat maakt het nu uit of je om 4 uur of om 6 uur je bed uit moet, het wordt toch wel een geweldige dag!

En wat de bedragen betreft, inderdaad een avondje stappen is ook duur.

wachten duurt lang, lang, lang oh wat duurt dat wachten toch lang.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik neem zelf altijd een "staanplaats". Niet uit financieel oogpunt maar omdat je dan net ff lekerder zit. Nadeel is dat je er vroeg bij moet zijn. Maar wat maakt het nu uit of je om 4 uur of om 6 uur je bed uit moet, het wordt toch wel een geweldige dag!

En wat de bedragen betreft, inderdaad een avondje stappen is ook duur.


wachten duurt lang, lang, lang oh wat duurt dat wachten toch lang.


vroeger zaten we altijd aan de buitenkant van De Strubben ...... gezellig tussen de Spanjaarden & Italianen ..... mega goed zicht en niet duur
maar groot was onze verbijstering toen we op zaterdagmorgen om 6 uur voor 'n gesloten poort stonden ( aan 't sas om naar De Strubben te lopen via De Veenslang ) ....... na 'n uur wachten (!!) kwam 'n security kerel ons vertellen dat De Strubben niet langer toegankelijk was voor 't publiek ( langs de buitenkant ) ........ bedankt TT-organisatie om ons even te verwittigen ...... 'n A-4 met wat inkt op kost te veel zeker
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
Ja, communicatie is niet echt het sterkste punt van het TT bestuur...
Mugello never sleeps!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
De bouw van de nieuwe tribune vordert al aardig!

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
toch jammer van die kleuren die ze gebruiken op het tt complex.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
Citaat:
toch jammer van die kleuren die ze gebruiken op het tt complex.


beetje zeeman kleuren...

mij lijkt de 2e betonnen paal aardig in de weg te zitten
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ja, staat die tribune niet iets teveel naar links?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
misschien moet er even iemand van ons bellen ofzo?
jur
     Reageer met citaat 
Uiteraard staan de beste stuurlui weer aan wal...!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Citaat:
Uiteraard staan de beste stuurlui weer aan wal...!


Dat heeft hier toch niksa mee te maken ze en ik ook vinden dat die tribune gevaarlijk dich aan de linker kant staat. Daar hoef je geen helderziende voor te zijn
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
Uiteraard staan de beste stuurlui weer aan wal...!


Waarom reageer je nou weer zo idioot? Wij drukken toch alleen onze zorg uit? Je kan toch ook even uitleggen waarom wij (TT-fans in hart en nieren) het verkeerd zien?

Ik weet niet welke functie je hebt daar op Assen maar bij de PR-afdeling is het vast en zeker niet...

« Gewijzigd: 04-01-2005 om 23:34:22 door Ocampa »

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
jur
     Reageer met citaat 
In de PR zit ik inderdaad niet, gelukkig niet...

Zal ik maar even verstandig reageren dan? Voordat zo'n tribune tot stand komt wordt op de tekentafel uiteraard berekend hoe groot de uitloopstroken (moeten) zijn. Er wordt als het ware een model gemaakt. De nieuwe grindbak (die dus deels onder de tribune loopt) heeft overal een minimale uitloop (vrije ruimte dus) van 45 meter (vanaf de baan gerekend). Vanaf elk punt op de baan (het hart van de baan) wordt bepaald hoe groot de uitloop moet zijn. Dat is dus ook toegepast.
Bovendien komt er nog een barrier (soort vangrail) mét FIA-hek (dat is gaas versterkt met staaldraden) over de gehele lengte achter de grindbak, vóór de pilaren, zodat deze voldoende afgeschermd zijn.

Wacht eerst maar eens af totdat de tribune en de nieuwe uitloopstroken klaar zijn en oordeel dan maar weer.
     Reageer met citaat 
Je kan natuurlijk mekken over die pilaren, maar het hele bouwwerk staat op de plaats waar eerst de tribunes stonden.

Als ik het snel inschat is er 80% minder obstakel.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Citaat:
In de PR zit ik inderdaad niet, gelukkig niet...

Zal ik maar even verstandig reageren dan?

*knip*

Wacht eerst maar eens af totdat de tribune en de nieuwe uitloopstroken klaar zijn en oordeel dan maar weer.

OK, je zit niet in de PR...Je lijkt trouwens ook niet echt gezegend met gevoel voor humor....

Denk je nou werkelijk dat wij ons op dit forum druk maken of jullie de palen van de tribune wel recht zetten?

Dan schat je ons echt een beetje te hoog in...


Oh ja, volgens mij zijn de gebruikte stalen buizen veel te dun, dat gaat nooit al dat publiek houden als ze staan te springen wanneer Raymond Schouten de TT gaat winnen......
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!

Pagina's: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 105


Snelle navigatie: