TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 105

Topic: TT circuit (342513 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Citaat:


1, hoe hard komen ze op de GT af?
2, de motor kwam op de baan, veranderd de versnelling nix aan



1 je hebt gelijk, de motor lag natuurlijk ook op de baan bij het ingaan van de GT

2 volgens mij heb je niets van begrepen van wat ik probeer duidelijk te maken.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:

2 volgens mij heb je niets van begrepen van wat ik probeer duidelijk te maken.

Doe nog es een andere poging, als Gambler het niet begrijpt dan ik ook niet geloof ik.

« Gewijzigd: 06-04-2005 om 12:22:08 door RG500IU »

     Reageer met citaat 
Het maakt nogal een verschil WAAR de motor op de baan komt en wat de andere coureurs voor optie hebben in die situatie en op dat punt.
1 een motor ligt op de baan in de (oude) veenslang; de rijders rijden daar vol in 6e versnelling .
Hoeveel opties heb je dan?en hoeveel tijd om te reageren.?
2 een motor ligt op de baan bij het uitkomen v/d bult ;rijders gaan daar vol in 4 en liggen op 1 oor met de voetsteunen aan de grond;heoveel opties heb je dan?en waar moet je heen?
3 een motor ligt bij het uitkomen GT ;rijders gaan daar in 2/3 langzaam op het gas ; toch duidelijk meer mogelijkheden om te reageren en uit te wijken , temeer om dat het circuit op start /finisch een stukje breder is dan ergens anders .
Mischien nu duidelijker ?
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:

Mischien nu duidelijker ?

Ja oke, was even de weg kwijt, begijp nu waar je het over hebt. Je bedoelt dus dat het hoofdzakelijk vd snelheid afhangt of een rijder nog de keus kan maken voor een alternatieve route..

Ik ben geen coureur hoor, maar had de Bult meer als een 2e/3e (of kijk ik teveel Moto GP) versnellingsbocht ingeschat.
     Reageer met citaat 
Gisteren is bekend gemaakt dat de TT het contract met de Dorna verlengd is tm 2016 ( )

Vandaag verscheen het volgende artikel op racesport.nl
Citaat:
De contractverlening van de Asser TT was gisteren groot nieuws, maar wie er over nadenkt krijgt toch het gevoel dat er snel meer nieuws gaat konen na deze TT. Er komt er namelijk een breuk met de tabaksreclame als gevolg van de nieuwe wetgeving in Europa. Natuurlijk werd er gisteren officieel niet over gesproken omdat dit niet in het voordeel zou zijn van de huidige sponsor Gauloises.





De heren van Assen gaven gisteren aan dat er in het verleden wel eens risico's zijn genomen. "Er is weleens aan een bouw begonnen zonder dat de financiering rond was," maar ik kon me gisteren niet aan de indruk onttrekken dat er meer gaande is.

In het verleden heeft de promotor van de MotoGP ook wel eens team aan een sponsor geholpen. Zo is er bijvoorbeeld al jaren het gerucht dat indertijd de sponsoring van West naar het team van Sito Pons met de welwillende medewerking van Dorna tot stand is gekomen.br>
Op dit moment is het natuurlijk puur speculatief wie de opvolger gaat worden na het vertrek van Gauloises, maar enkele langlopende sponsoren in de motorsport zouden zich waarschijnlijk graag aan de kathedraal van de motorsport willen binden. Om namen te gaan noemen is nog vroeg, maar kijk eens naar de GP's van de afgelopen weken of naar de borden die langs de circuits's worden geplaatst.

Cinzano, Alice, Repsol etc etc zullen zeker worden bekeken, en misschien heeft de betrokken promotor zelfs al bedrijven benaderd. Het zou mij niet verbazen als er snel na de 75 Dutch TT weer een persconferentie gehouden gaat worden. Gisteren gaf de voorzitter van het TT bestuur aan dat de bodem van de schatkist soms zichtbaar is en daarmee zal het huidige bestuur haar opvolgers zeker niet op willen zadelen.

Wordt vervolgd....

Tekst Harry Haddering (harry@racesport.nl)


Ik denk niet dat de sponsors die Harry noemt in de running zijn, want die zijn voornamelijk in Spanje en Italië actief (hoewel Cinzano zou kunnen). Mocht Dorna bemiddelen zal er eerder betandwin.com op de borden komen te staan.

Iemand anders hier een idee wie de nieuwe sponsor zou kunnen zijn? (Heineken heeft zijn contract met de Uefa al opgewaardeerd)

Of zou er misschien een uitzondering worden gemaakt zoals ze in België ook met de F1 doen?

edit: Zandvoort heeft in Total een vervangende sponsor voor Marlboro gevonden. Het contract moet alleen nog wel ondertekend worden door de Total-directie

« Gewijzigd: 09-06-2005 om 14:55:07 door The.Gambler »

Mugello never sleeps!
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
waar die sponsoren zitten zegt misschien niet zo veel, de sponsoring is volgens mij voornameljik belangrijk voor de tv kijkers en niet voor de mensen die aan de baan zitten.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
Citaat:
waar die sponsoren zitten zegt misschien niet zo veel, de sponsoring is volgens mij voornameljik belangrijk voor de tv kijkers en niet voor de mensen die aan de baan zitten.


ze zorgen er wel voor dat je het jaar daarop er weer kan zitten
     Reageer met citaat 
Citaat:
Bierverkopers TT-circuit: We zijn erin geluisd!

Assen - Sommigen verkochten al dertig jaar hun waar rond het circuit, maar in de komende TT-week zijn ze er niet meer bij.

De standhouders zijn bedankt voor de bewezen diensten en hoeven niet terug te komen.

&quote manier waarop TT Horeca dit heeft gedaan doet pijn", zegt Jan van der Ploeg. Hij is een van tien pachters die op provisiebasis rond het circuit bier en frisdank verkocht tijdens de TT en de Superbikes. Begin mei kregen de pachters een brief van TT Horeca dat ze niet langer meedoen. "We zijn er op een slinkse manier ingeluisd. Dit is het slot van een traject dat drie jaar geleden werd ingezet", zegt Van der Ploeg.

&quotrie jaar geleden werd het werken op provisiebasis ingevoerd. Daarna moesten we ons inschrijven bij een uitzendbureau, dit jaar werd de pachtovereenkomst opgezegd. Het zou op een andere manier worden geregeld. In de nieuwe aanbesteding zouden wij gekend worden, zo werd ons beloofd. Niet dus. We voelen ons afgescheept, we zijn op straat gezet."

De ex-pachters broeden nu op een tegenactie. Ze gaan bekijken of de zaak juridisch wel klopt. Van der Ploeg heeft overigens weinig fiducie. "Ze hebben de boel keurig dichtgetimmerd. Ik heb dan ook niet de illusie dat we terug op de baan zullen komen."

Het ’ontslag’ steekt. &quotan gaat het vooral op de manier waarop. Via zo’n briefje. Daaruit blijkt dat ze de confrontatie niet aandurven. Er is altijd gezegd: we zijn tevreden over jullie. Speel dan open kaart, roep iedereen bij elkaar en vertel in een open gesprek hoe de zaken ervoor staan. Maar dit is een beetje asociaal. Deze manier van werken willen we aan de kaak stellen."

Bert Bontsma – Dagblad van het Noorden


Vaag verhaal. Hoop dat dit niets met de prijzen zal doen.
Mugello never sleeps!
GekkeHenkie
motortje

     Reageer met citaat 
de nieuwe geer-timmer tribune ziet er netjes uit!
valentino bliiiijjjjjft maar winnen
     Reageer met citaat 
Citaat:


Vaag verhaal. Hoop dat dit niets met de prijzen zal doen.


De prijs van het bier zou lager moeten zijn dan voorgaande jaren. Er stond een stukkie in de Moto73 daarover.
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Dat klinkt goed! Die lauwe hap voor waanzinnige prijzen.... sloeg nergens op. Was denk ik wel goed verdienen voor die gasten. Geen wonder dat ze gepikeerd zijn. Hun gouden kip is ze afgepakt!
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
kan toch geen bier drinken ben met de motor.....
en ik sta niet op de camping....
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Citaat:


De prijs van het bier zou lager moeten zijn dan voorgaande jaren.


Dat zijn de berichten

Biertje gaat er zeker wel in op zaterdag!
Lekker op de fiets weer naar huis.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Het Dagblad vh Noorden heeft vandaag een bijlage aan de TT gewijd. Met ook een interview waarin Agostini vertelt wat hij van de racerij en het TT circuit van nu vindt:Citaat:
Er wordt nu veel beter naar de coureurs geluisterd, ze hoeven maar met de vingers te knippen en een circuit wordt aangepast. De keerzijde is dat het in Assen afbreuk doet aan de originaliteit vh circuit.
     Reageer met citaat 
Je mag dit jaar ook eindelijk weer blikjes frisdranken meenemen wegens "goed gedrag " scheelt weer veel geld , hoef je geen frisdranken voor woekerprijzen aan de baan te kopen, als het dertig graden is kan dat behoorlijk uit de hand lopen .
Ezekiel 25:17 "The path of the righteous man is beset on all sides By the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, Shepherd

Pagina's: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 105


Snelle navigatie: