TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 105

Topic: TT circuit (342581 keer gelezen)
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
& ook lekker dicht op 't circuit ... is dat nu nog 't geval ??
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
Conclusie over de TT:

1 drinken veel te duur, te weinig verkooppunten voor eten en drinken en te weinig variatie.
2 sanitair en EHBO prima voor elkaar (in mn 10e jaar voor het eerst gebruikt!
3 veel te wenig merchandise!
4 nog steeds geen asfalt!
5 volgens mij prima doorloop en controle bij ingang
6 minder dronken mensen op enkele incidenten na bij vooral de Bult en Stekkenwal. Politie ME en Brandweer was aanwezig. Geen oordeel omdat ik voor dit probleem ook geen oplossing weet. Eigenlijk positief omdat over het algemeen het weer leuker is om naar de TT te gaan
7 baanaanpassingen: Volgens mij veelal overbodig geweest, gezien de gebeurde ongelukken in de 125 en MGP

« Gewijzigd: 25-06-2005 om 21:30:12 door The.Gambler »

Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Ik heb vrijdag en gisteren contact gehad met iemand van Interbrew, en hij was niet blij toen ik aangaf hoet het met het bier gesteld was langs de baan.
Op deze manier heeft Oranjeboom ook een slechte naam gekregen en Dommelsch word er lauw ook niet echt lekkerder op.........
En ik blijf bij mijn mening die ik al had toen ik nog voor de brouwerij werkte, voor de bedragen die zowel voor het bier als voor de frisdrank neergeteld moeten worden, vind ik dat er goede koelapparatuur weggezet dient te worden.

wat 1 verkooppunt per dag aan winst maakt, is al bijna genoeg om alle stands romdom het circuit van huurkoeling te voorzien.
En Interbrew heeft koelapparatuur zat, en dat weet ik meer dan 100 % zeker
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Het bier was wel koud toch? Tenmiste, op donderdag heb ik wat bier gedronken en dat was lekker koel.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Citaat:
Conclusie over de TT:

1 drinken veel te duur, te weinig verkooppunten voor eten en drinken en te weinig variatie.
2 sanitair en EHBO prima voor elkaar (in mn 10e jaar voor het eerst gebruikt!
3 veel te wenig merchandise! Als je van rossi houd was er rommel genoeg
4 nog steeds geen asfalt!
5 volgens mij prima doorloop en controle bij ingang
6 minder dronken mensen op enkele incidenten na bij vooral de Bult en Stekkenwal. Politie ME en Brandweer was aanwezig. Geen oordeel omdat ik voor dit probleem ook geen oplossing weet. Eigenlijk positief omdat over het algemeen het weer leuker is om naar de TT te gaan
7 baanaanpassingen: Volgens mij veelal overbodig geweest, gezien de gebeurde ongelukken in de 125 en MGP

Ezekiel 25:17 "The path of the righteous man is beset on all sides By the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, Shepherd
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
Citaat:
Conclusie over de TT:

1 drinken veel te duur, te weinig verkooppunten voor eten en drinken en te weinig variatie.
2 sanitair en EHBO prima voor elkaar (in mn 10e jaar voor het eerst gebruikt!
3 veel te wenig merchandise!
4 nog steeds geen asfalt!
5 volgens mij prima doorloop en controle bij ingang
6 minder dronken mensen op enkele incidenten na bij vooral de Bult en Stekkenwal. Politie ME en Brandweer was aanwezig. Geen oordeel omdat ik voor dit probleem ook geen oplossing weet. Eigenlijk positief omdat over het algemeen het weer leuker is om naar de TT te gaan
7 baanaanpassingen: Volgens mij veelal overbodig geweest, gezien de gebeurde ongelukken in de 125 en MGP


volgens mij waren er genoeg verkooppunten langs de baan alleen die belgen die erin stonden hadden volgens mij nog nooit een groot eventement meegemaakt. die snapten er heeeelemaal niets van! Euh een koffie, euh ja ja, euh , oh ja koffie. mag ik er ook een lepeltje enzo bij? euh ja, een lepeltje eeeeuuuh, oh hier. en suiker en melk? euh ja , oh ja. niet normaal. en om elf uur was die koffie daar op. sta je dan lang voor in de rij. zo ontzettend traag zo'n bestelling hoeft volgens mij geen 4 minuten te duren......

wat zal die rossi zich slap lachen die heeft me toch alleen al een jaar salaris van al die merchandise!

toch 5 minuten in de rij gestaan, maar dat maakt niet veel uit

eignelijk geen dronken mensen gezien, maar ja ik zat dan voor het eerst ook niet op de bult......maar in de nieuwe chicane.

vond de chicane op de veenslang leuk om te zitten moet ik zeggen hoewel niet minder gevaarlijk dan de bult voor heen was zoals ook wel bleek uit de ongelukken van het weekend. voor de rijders waarschijnlijk dus een stuk minder. maar mooi uitzich over een groot deel van de baan.

« Gewijzigd: 26-06-2005 om 11:37:21 door franky_4_fingers »

Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ik ben het zowaar een keer met macdanger eens: er was idd wel heel veel spul te krijgen van Rossi tov andere coureurs.

Niet dat dat mij verder wat kan schelen eigenlijk, ik koop eigenlijk nooit shirts e.d., omdat ik niet zou weten wanneer ik die zou moeten dragen (behalve dan naar als ik naar de TT ga natuurlijk).
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Een zakje patat voor 3 euro...... en je moest het zout er zelf op strooien
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
vind het redelijk meevallen voor evenementen prijzen....

maar was ik dan de enige die zo lang moest wachten aan die kraam?
     Reageer met citaat 
Citaat:
vind het redelijk meevallen voor evenementen prijzen....

maar was ik dan de enige die zo lang moest wachten aan die kraam?


Nee, heb tussen de 250 cc en de motoGP ook 30 tot 40 minuten bij een bier tent staan wachten!!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Thuis op de bank, luisterend naar Rymer en Moodie op Eurosport kwamen de wijzigingen aan de baan regelmatig voorbij....en niet positief.

De algemene mening in de paddock over de twee nieuwe bochten was "het doet geweld aan het karakter van de baan". Assen is vloeiend en zeer snel en niet een standaard door computer ontworpen 13 in een dozijn-baan. Deze twee nieuwe bochten passen niet in het circuit...

Voor wat betreft de voorgenomen wijzigingen in de Noordlus lijkt het hele rennerskwartier unaniem tegen te zijn...het verwijderen van de Noordlus van "the cathedral of motorsport" om plaats te maken voor een hotel en parkeerplaatsen werd vergelijken met een schilderij van Michelangelo waar je de bovenste helft afsnijd om er een boodschappenbriefje voor in de plaats te hangen...

Wel was men heel positief over de nieuwe tribune.....


Nu iets wat mij opviel als televisiekijker....
Je ziet de coureurs wegrijden van de startgrid, volgepakte tribunes en taluds, kortom een geweldige entourage. Vervolgens staat er in de hele noordlus geen hond. Niks, noppes, nada. Dat ziet eruit alsof er geen hond naar Assen wil. Heel armoedig.
De gemiddelde TV-kijker in het buitenland heeft geen idee dat je daar niet mag staan, ziet verder alleen maar volgepakte circuits bij de MotoGP. Een behoorlijk stuk anti-reclame...
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
TTeun
GSX-R 750

     Reageer met citaat 
Citaat:
Conclusie over de TT:

1 drinken veel te duur, te weinig verkooppunten voor eten en drinken en te weinig variatie.
2 sanitair en EHBO prima voor elkaar (in mn 10e jaar voor het eerst gebruikt!
3 veel te wenig merchandise!
4 nog steeds geen asfalt!
5 volgens mij prima doorloop en controle bij ingang
6 minder dronken mensen op enkele incidenten na bij vooral de Bult en Stekkenwal. Politie ME en Brandweer was aanwezig. Geen oordeel omdat ik voor dit probleem ook geen oplossing weet. Eigenlijk positief omdat over het algemeen het weer leuker is om naar de TT te gaan
7 baanaanpassingen: Volgens mij veelal overbodig geweest, gezien de gebeurde ongelukken in de 125 en MGP


-Het eten vond ik wel meevallen, niet om over naar huis te schrijven, maar ook geen ramp.
-Idd niets te koop dan Rossi-merchandise. Beetje Jammer.
-Asfalt op de belangrijkste plek lag er goed bij verder mis ik het niet.
-De terugreis ging in mijn geval iig soepel, maar 2uur over 175km gedaan, is wel eens anders geweest. Was ook wel 19.30u voor we van de camping vertrokken.
-Zaterdag zaten we bij de stekkenwal, maar niets van incidenten gemerkt behalve een brandje richting de bult?

De baanaanpassingen, tja, enerzijds altijd jammer, anderzijds lijkt het me voor de veiligheid wel gewerkt te hebben, met in het achterhoofd de aanleiding voor ruskenhoek en het stukje richting de bult, je komt nu idd niet meer op de baan terug, (tenzij je max biaggi heet?) dus dat leek me wel ok. Anderzijds hadden ze de verkanting wel in de bult mogen laten van mij, en vraag ik me af hoeveel de veiligheid in de GT nou echt verbeterd is. Wel een mooie tribune geworden, al is ie helaas niet overdekt.

De noordlus weet ik ook niet of we daar blij mee moeten zijn. Wel mooi voor het publiek, een kortere baan met enkele tribunes met een mooi uitzicht, maar zoals Capirossi al zei moet je niet de ziel uit Assen halen. Het unieke van de baan zal wellicht ook meespelen in de onderhandelingen met Dorna...

Ik moet dat akkefietje van Biaggi met Battaini ook nog ff in de herhaling gaan kijken, vraag me echt af of hij nou niets anders kon doen als zijn fiets rechtop houden of dat hij best ff af had kunnen remmen. Hij was wel de enige die zo weer de baan op kwam, terwijl er toch erg veel coureurs die grindbak zo geinspecteerd hebben.
Hey, you can't fight in here! This is the war room! - Dr. Strangelove
     Reageer met citaat 
Conclusie over de TT:

1 Drinken, gewone prijzen eten, weinig variatie (alleen rond de hoofdtribune wat meer) net als overal bij concerten en sportevenementen. +-
2 sanitair en EHBO prima voor elkaar (Zie foto's dagobert ;-) ) ++
3 Merchandise, Rossi, Kawasaki, Repsol & Ducati met eigen tent, een paar discount tentjes, vond het prima eigenlijk ++
4 nog steeds geen asfalt! --
5 doorloop en controle bij ingang ++
6 minder dronken mensen, Bij ons totaal geen problemen, het hoogst haalbare was het joelen naar de langslopende dames, maar dat is alleen maar grappig. ++
7 baanaanpassingen: Waarschijnlijk onder druk van veiligheidscomissie en promotor. De baan is er niet veel veiliger of langzamer van geworden. Er is wel meer te beleven. Vind het wel jammer dat het karakteristieke Assen een beetje verdwijnt, ik wil geen azijnpisser zijn en zie het gematigd positief. +-
8 Bediening van de horeca: Apentraag op zaterdag dorst ik niet een bestelling te doen tussen de wedstrijden door omdat ik bang was niet op tijd voor de start te komen. --
9 tv schermen: Wat mij betreft kunnen er nog wel een paar bij. In de GT bocht zie je er 3! In de Ramshoek ook, maar dan alleen de achterkant --
10 verlaten van het circuit na de wefstrijden: Voor het eerst in mijn TT loopbaan konden we in principe zo van het parkeerterrein de weg op rijden (niet dat we dat gedaan hebben, we moeten nog BBQen ;-) ) maar het kon wel. ++

Eindoordeel:
Bijzonder mooi weekend, ik zie niet veel verschil met andere grote evenementen. Vind dat de organisatie wel teveel de nadruk legt op de coverage op de schermen, die toch voor een deel van de taluds niet zichtbaar zijn. Dus al met al een dikke voldoende en hopenlijk volgend jaar asfalt achter de taluds.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:



Ik moet dat akkefietje van Biaggi met Battaini ook nog ff in de herhaling gaan kijken, vraag me echt af of hij nou niets anders kon doen als zijn fiets rechtop houden of dat hij best ff af had kunnen remmen. Hij was wel de enige die zo weer de baan op kwam, terwijl er toch erg veel coureurs die grindbak zo geinspecteerd hebben.


Afremmen. Hij ploegde half gas door het grint om weer op de baan te komen. Achterwiel brak een aantal keren weg in het grint vanwege te veel gas. Op het gras nog een keer. Biaggi was in dit geval een rund die met een motorfiets stunt.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
er was 'n heel leuke Kawasaki-merchandising truck ... official Dorna truck die met 't circus meereist ... stond ook in Jerez & Le Mans maar verandert elke GP van merchandising ...

de gemiddelde & bovengemiddelde Kawasaki-fan kon 'r dus wel iets op de kop tikken ........ maaaaar !!!

in Le Mans heb ik me een regenjas gekocht van Kawasaki voor €13, in Assen is diezelfde regenjas te koop voor ... ga effe zitten ... €45

afzetterij ........ indeed my friend

aan de andere kant heb ik dan wel €3 korting gekregen op m'n vlagje dat de toonbank over ging voor welgeteld €10 instead of the usual €13


'n tevreden (niet Rossi-aanhangende) consument
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!

Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 105


Snelle navigatie: