TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 105

Topic: TT circuit (342666 keer gelezen)
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Toen ik net aan het bladeren was op het MF zag ik dat ze het hadden over een rechte veenslang. Ik kon het eerst niet geloven maar ben toen toch op de Asser website gaan kijken. Daar zag ik dat ze de gehele noordlus anders gaan maken als eerder gepland. Gelukkig veranderd de strubben ook, want zoals hij nu was is het een kl*te bocht.



http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ja die rechte veenslang is echt belachelijk, alle typische knikken in assen zijn straks verdwenen. vervangen door rechte stukken of dikke chicanes, echt jammer.
     Reageer met citaat 
Nee!! Dit kun je niet menen!

Had altijd de hoop een circuitdag mee te kunnen maken op een spectaculair circuit, maar dat gaat er dus niet meer inzitten
Mugello never sleeps!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
ik vind de "noordlus" nu wel ok vind ik beter als die lange door draaier die ze er eerst van gemaakt hadden. maar de veenslang...??

tja dat kunnen ze beter het veenrecht noemen op deze manier....
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Citaat:
ik vind de "noordlus" nu wel ok vind ik beter als die lange door draaier die ze er eerst van gemaakt hadden. maar de veenslang...??

tja dat kunnen ze beter het veenrecht noemen op deze manier....


De Strubben ziet er anders ook niet uit op deze manier
Mugello never sleeps!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Citaat:


De Strubben ziet er anders ook niet uit op deze manier



is toch niks aan veranderd?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Citaat:



is toch niks aan veranderd?


De uitgang lijkt mij op de tekening veel krapper. De bocht is minder vloeiend geworden.
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
De strubben is/wordt verplaatst voor zover ik weet.

De noordlus kan mijn goedkeuring wel wegdragen maar waarom is de veenslang nou anders, dat knikje was juist zo leuk, daar won ik ook altijd veel tijd op de rest. :-[ Wat wel weer goed is is dat ze bij het Ruskenhoek knikje een strook asfalt gaan neerleggen ipv gelijk grindbak, kan je je een foutje permitteren]

Wat wel weer goed is is dat ze bij het Ruskenhoek knikje een strook asfalt gaan neerleggen ipv gelijk grindbak, kan je je een foutje permitteren.
Leave later, ride faster!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
ik heb m'n bedenkingen bij die 7.000 nieuwe parkeerplaatsen die door 't inkorten van de Noordlus "gewonnen" worden ... tof, maar zolang je niets aan de in- & uitvalswegen zelf doet mag je 10.000 nieuwe plaatsen creeren ... 't probleem blijft 'tzelfde ...
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
JT
     Reageer met citaat 
ik vond de veenslang van de afgelopen 4 jaar? toch al stukken minder dan de originele van voor 2001.

Zon recht stuk vind ik ook wel wat hebben, al gaat het vloeiende van Assen er natuurlijk wel vanaf
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
ik heb m'n bedenkingen bij die 7.000 nieuwe parkeerplaatsen die door 't inkorten van de Noordlus "gewonnen" worden ... tof, maar zolang je niets aan de in- & uitvalswegen zelf doet mag je 10.000 nieuwe plaatsen creeren ... 't probleem blijft 'tzelfde ...


Toch valt het in Assen relatief gezien nog mee denk ik. Ik vind dat het daar al met al nog goed geregeld is. Als 100.000 mensen tegelijk wegwillen wordt het sowieso een troep, hoe goed je een en ander ook regelt.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
lijkt mij ook idd, assen zit dat betreft wel goed. ga maar eens naar een drukke racedag in zandvoort dat is pas ellende
     Reageer met citaat 
Egbert Steuers visie op nieuwe noordlus
Citaat:
“Die nieuwe Noordlus is zonder meer een aanwinst. Voor de rijders liggen er een paar lastige valkuilen. Ik heb begrepen dat de verkanting op gezag van de coureurs is aangebracht. Er zitten een paar mooie bochten in. En voor het publiek is dit schitterend”, opent meervoudig TT-winnaar en 2-voudig zijspan wereldkampioen Egbert Streuer. “Het wordt een beetje à la het Motodrome van Hockenheim. Dat is het mooiste stuk circuit dat er bestaat. De nieuwe Noordlus wordt een soort arena waar het publiek een groot stuk van de race prachtig kan volgen. Ik zou daar beslist willen zitten.”

Knik na de Haarbocht
“De Haarbocht is haakser geworden en een extra rempunt. Méér actie dus! Daarna komt direct weer een forse knik, maar ik kan hem niet zo echt beoordelen. Je moet 'm rijden, je moet 'm voelen. De vraag is: kun je hem nog net met vol gas nemen of moet je accelereren? Het is best een leuk stuk, voor de rijders maar ook voor het publiek”, is de reactie van Egbert op de eerste twee nieuwe bochten in de Noordlus.

Lange bocht Ossenbroeken
“Dit lijkt als twee druppels water op een stukje Anderstorp in Zweden. Er zit tussen de twee rechter bochten een stukje rechte baan in waar je accelereert. Het wordt een moeilijk stukje omdat je heel lang in dezelfde houding moet blijven zitten. Het komt daar vooral aan op concentratie”, aldus de ervaren coureur uit Grolloo.

De nieuwe Strubben
“Dit is niet zo maar een domme bocht. Er kan verschrikkelijk veel gerotzooid worden. Dat wordt leuk. Qua spektakel niets minder dan de Oude Strubben. Zeker weten”, vindt Egbert.

Veenslang
“Het is eeuwig zonde dat ze die slinger, de kleine S boven het tunneltje van de Veenslang er hebben uitgehaald. Is het omdat ze daar verkeerd uitkomen? Dat is toch het lekkerste, dat ze er verkeerd uitkomen? Het is een plek waar ik er ook al een paar keer hard ben afgestuiterd, maar dat hoort bij het spel. Of je draait voor die knik het gas dicht, of je hebt een groot hart. Vroeger ging ik daar vaak kijken, maar die plek is straks oninteressant”,

bron: www.tt-assen.com
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
racesport.nl

Schiet al lekker op daar in Assen! Kan best wel eens een mooi stukje worden daar. Met de TT zit ik gewoontegetrouw weer op de Winterdijktribune, maar de SBK wil ik wel eens op het nieuwe gedeelte zitten!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ik kan nog steeds wel janken om die baan..........wel een lekkere doordraaier trouwens, misscihen valt het allemaal nog wel wat mee

Pagina's: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 105


Snelle navigatie: