TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 105

Topic: TT circuit (342561 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
misschien niet helemaal het juiste topic, maar misschien ook wel:
over krap 2 maanden opent dit circuit in Duitsland, op 333km van Utrecht. Multifunctioneel! Zoiets gaat nooit gebouwd worden in Nederland, zelfs niet op een geschikte locatie in de Flevopolder. Maar wellicht wel een idee voor de heren van het TT-bestuur?

http://www.bilster-berg.de/index.php
Mugello never sleeps!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 29-05-12 om 16:32:05
misschien niet helemaal het juiste topic, maar misschien ook wel:
over krap 2 maanden opent dit circuit in Duitsland, op 333km van Utrecht. Multifunctioneel! Zoiets gaat nooit gebouwd worden in Nederland, zelfs niet op een geschikte locatie in de Flevopolder. Maar wellicht wel een idee voor de heren van het TT-bestuur?

http://www.bilster-berg.de/index.php


lijkt in de animatie wel een straten circuit met bomen en muren... zal wel zijn dat dit voor de sfeer bedoelt is en in werkelijkheid heel anders.

Tilke heeft hem getekend schijnt dus zal wel goed komen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 29-05-12 om 16:32:05
misschien niet helemaal het juiste topic, maar misschien ook wel:
over krap 2 maanden opent dit circuit in Duitsland, op 333km van Utrecht. Multifunctioneel! Zoiets gaat nooit gebouwd worden in Nederland, zelfs niet op een geschikte locatie in de Flevopolder. Maar wellicht wel een idee voor de heren van het TT-bestuur?

http://www.bilster-berg.de/index.php


zoalsikhet lees is het geen racecircuit, maar een soort van test circuit die je kan afhuren
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
wimpie schreef 29-05-12 om 22:21:56
(...)


zoalsikhet lees is het geen racecircuit, maar een soort van test circuit die je kan afhuren

Toch wordt er binnenkort al wel geraced. Zie http://www.rl-cup.de/ bijvoorbeeld.
     Reageer met citaat 
wimpie schreef 29-05-12 om 22:21:56
(...)


zoalsikhet lees is het geen racecircuit, maar een soort van test circuit die je kan afhuren


Het TT-bestuur denkt toch aan extra inkomsten? Denk dan eens hier aan, ipv straaljagers, zou ik zeggen. Een nieuw circuit bouwen hiervoor mag toch niet in NL, pas dan Assen er op aan
Mugello never sleeps!
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
TT circuit is al zo'n 250dagen per jaar in gebruik.
Er wordt niet alleen geraced maar ook b.v dealerdagen e.d. georganiseerd
     Reageer met citaat 
wimpie schreef 30-05-12 om 11:09:48
TT circuit is al zo'n 250dagen per jaar in gebruik.
Er wordt niet alleen geraced maar ook b.v dealerdagen e.d. georganiseerd

Dan leveren die 250 evenementen niet veel geld op ,alleen beetje voor de cateraar.
     Reageer met citaat 
Op RTV Drenthe

Dorna beurd voor de TT 3 miljoen ,en voor bijv Qatar 10 miljoen dollar of euro
Serieuse concurentie van circuits uit de rijke olielanden,drijft de prijs omhoog .
Assen kan niet meer dan 3 miljoen p/jaar betalen en hooopt op clementie van Dorna,als langste bestaande WK circuit volgens TT voorzitter Arjan Bos,

bron RTV drente
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dat gaat niet eeuwig duren vrees ik, kijk maar naar Zandvoort en de F1.
     Reageer met citaat 
tammo schreef 30-05-12 om 20:12:44
Op RTV Drenthe

Dorna beurd voor de TT 3 miljoen ,en voor bijv Qatar 10 miljoen dollar of euro
Serieuse concurentie van circuits uit de rijke olielanden,drijft de prijs omhoog .
Assen kan niet meer dan 3 miljoen p/jaar betalen en hooopt op clementie van Dorna,als langste bestaande WK circuit volgens TT voorzitter Arjan Bos,

bron RTV drente


Enige nadeel van de Motogp in die olielanden is dat er evenveel publiek aanwezig als een ONK op Assen.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 30-05-12 om 21:11:53
(...)


Enige nadeel van de Motogp in die olielanden is dat er evenveel publiek aanwezig als een ONK op Assen.


In onze ogen is dat een nadeel, maar voor de mensen die de beslissing nemen doet dat er niet toe.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
tammo schreef 30-05-12 om 20:12:44
Op RTV Drenthe

Dorna beurd voor de TT 3 miljoen ,en voor bijv Qatar 10 miljoen dollar of euro
Serieuse concurentie van circuits uit de rijke olielanden,drijft de prijs omhoog .
Assen kan niet meer dan 3 miljoen p/jaar betalen en hooopt op clementie van Dorna,als langste bestaande WK circuit volgens TT voorzitter Arjan Bos,

.....


Valencia betaald zelfs 27 miljoen als we de berichten mogen geloven. Maar in Spanje mag men inmiddels ook niet meer onbeperkt schulden maken. En wij straks maar geld naar Spanje sturen om Messi en de GP van Valencia te betalen

Toch wordt er wel gekeken naar wat een circuit/ land / regio kan betalen.
De Sachsenring heeft vorig jaar nog een 5 jarig contract voor 4 miljoen per jaar afgesloten meen ik.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 30-05-12 om 20:36:58
Dat gaat niet eeuwig duren vrees ik, kijk maar naar Zandvoort en de F1.


Zandvoort zat ook af en toe moeilijk om Ecclestone te betalen, maar daar speelde ook de bij GP's altijd verstopte toegangs en afvoerwegen, te weinig parkeerplaatsen, niet genoeg landingsplaatsen voor heli's en de algemene voorzieningen in de paddock ver onder maat.

Die dingen spelen in Assen geen rol.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
tammo schreef 30-05-12 om 15:48:46
(...)

Dan leveren die 250 evenementen niet veel geld op ,alleen beetje voor de cateraar.


Waarom zou het geld op moeten leveren dan?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 30-05-12 om 21:28:08
(...)


Zandvoort zat ook af en toe moeilijk om Ecclestone te betalen, maar daar speelde ook de bij GP's altijd verstopte toegangs en afvoerwegen, te weinig parkeerplaatsen, niet genoeg landingsplaatsen voor heli's en de algemene voorzieningen in de paddock ver onder maat.

Die dingen spelen in Assen geen rol.

Dat klopt en daarom zal Assen het ook wat langer volhouden. Maar wat ik bedoelde is dat historische waarde wel wat waard is maar dat het alleen daarmee niet eeuwig gaat blijven. Uiteindelijk zal het toch draaien om geld. De Formule 1 is daarin al veel verder doorgeschoten maar de MotoGP gaat ook meer en meer die kant op. En dan verdwijnen dus een voor een al die historische circuits van de kalender en heb je straks alleen nog maar van die klinische Herman Tilke circuits met half lege tribunes. Precies wat we nodig hebben want de MotoGP is al zo spannend.

Pagina's: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 105


Snelle navigatie: