Autosport topic, deel 7 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 103

Topic: Autosport topic, deel 7 (324807 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Waarom? Ze hebben allemaal het systeem. De omstandigheden zijn voor iedereen gelijk.

De koersvervalsing was eigenlijk juist het feit dat de huidige auto's zo zijn gebouwd dat de luchtstroom achter de auto (expres) wordt verstoord, waardoor er geen andere auto vlak achter kan rijden, en er dus zeer moeilijk kan worden ingehaald. Dat probleem hebben ze nu op deze manier opgelost.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 28-09-12 om 21:01:24
Waarom? Ze hebben allemaal het systeem. De omstandigheden zijn voor iedereen gelijk.

De koersvervalsing was eigenlijk juist het feit dat de huidige auto's zo zijn gebouwd dat de luchtstroom achter de auto (expres) wordt verstoord, waardoor er geen andere auto vlak achter kan rijden, en er dus zeer moeilijk kan worden ingehaald. Dat probleem hebben ze nu op deze manier opgelost.


Late reactie misschien maar ik vind mede door DRS de F1 races het aanzien meer dan waard .
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 28-09-12 om 20:36:12
(...)


Ik noem zoiets koersvervalsing.


Waar baseer jij dat op? Jij kijkt toch nooit of roep je maar zo wat omdat je er hier over leest?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Sh*t! Gaan we zeker toch nog weer meemaken dat die kwal van een Vettel kampioen wordt? Op een of andere manier heeft hij de trekjes die Der Michael ook had in zijn gouden jaren wat hem onder de Duitsers populair maakte maar daarbuiten niet echt.

Die Alonso heeft wel pech zeg. Iedereen roept dan wel dat Vettel de beste is maar daar heb ik weinig van gezien toen Red Bull de zaken niet echt voor elkaar had begin dit jaar. Alleen als de auto top is ten opzichte van de rest is ie ongenaakbaar.

De Ferrari van Alonso is het hele jaar al niet de beste, maar toch staat ie fier bovenaan en mag men voor het WK van geluk spreken dat Alonso er steeds door een Lotus uit wordt gekegeld in de eerste bocht .

Of je nou fan van hem bent of niet, Alonso is echt de beste coureur op de F1 grid.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Nog meer lachen: Hamilton en Button die zo goed met elkaar door 1 deur konden in het begin van hun samenwerking. Er is schijnbaar niet veel meer van de vriendschap over op dit moment.

Hamilton die op Twitter meldt dat Button hem nu niet meer volgt op Twitter en daarbij opmerkt dit laf te vinden ondanks hun oplopende ruzies. En er dan vervolgens achter komen dat Button hem nooit heeft gevolgd op Twitter , dus van een Unfollow kan nooit sprake zijn geweest .

Leuk he? Social media
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 08-10-12 om 13:37:23
Sh*t! Gaan we zeker toch nog weer meemaken dat die kwal van een Vettel kampioen wordt? Op een of andere manier heeft hij de trekjes die Der Michael ook had in zijn gouden jaren wat hem onder de Duitsers populair maakte maar daarbuiten niet echt.

Die Alonso heeft wel pech zeg. Iedereen roept dan wel dat Vettel de beste is maar daar heb ik weinig van gezien toen Red Bull de zaken niet echt voor elkaar had begin dit jaar. Alleen als de auto top is ten opzichte van de rest is ie ongenaakbaar.

De Ferrari van Alonso is het hele jaar al niet de beste, maar toch staat ie fier bovenaan en mag men voor het WK van geluk spreken dat Alonso er steeds door een Lotus uit wordt gekegeld in de eerste bocht .

Of je nou fan van hem bent of niet, Alonso is echt de beste coureur op de F1 grid.

Alonso zit het nu eigenlijk voor het eerst een beetje tegen, de rest van het seizoen heeft hij natuurlijk behoorlijk wat geluk gehad. Daarom stond hij ook bovenaan de stand. Maar als ik nu zie hoe goed die Red Bull weer is geworden dan wordt het toch weer Vettel, vrees ik.

Wat Hamilton betreft, die is hard op weg om een behoorlijke sukkel te worden. Wat een kleuter.

Over sukkels gesproken, die Grosjean moet zich zo langzamerhand ook eens zorgen gaan maken om zijn carrière. Beukt hij gewoon wéér iemand van de baan bij de start. Zo jammer want hij is wel snel.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 08-10-12 om 13:51:15

Over sukkels gesproken, die Grosjean moet zich zo langzamerhand ook eens zorgen gaan maken om zijn carrière. Beukt hij gewoon wéér iemand van de baan bij de start. Zo jammer want hij is wel snel.


Ik blijf erbij dat als je met 24 auto's, motoren o.i.d. tegelijk door 1 bocht wilt er wel eens wat mis kan gaan. En dat dan toevallig Grosjean er 2x bij betrokken is is een feit, maar dan vind ik schorsen wel ver gaan. Het blijft altijd een risico in de eerste meters.

Raikkonen gaat ook niet helemaal vrijuit gisteren en daar hoor je niemand over. Het hoort erbij. Daarnaast vind ik Grosjean een goede coureur maar iedereen heeft nu natuurlijk wel de pik op hem alleen.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Multi-miljonairs die elkaar zitten te bitchen over followen/unfollowen op Twitter!
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 08-10-12 om 13:32:38
(...)


Waar baseer jij dat op? Jij kijkt toch nooit of roep je maar zo wat omdat je er hier over leest?


Ik kijk geen F1 meer nee, maar wel de World Series by Renault waar dat DRS systeem dit jaar ook van toepassing is. Dat is echt kunstmatig inhalen wat daar gebeurt.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 28-09-12 om 21:01:24
Waarom? Ze hebben allemaal het systeem. De omstandigheden zijn voor iedereen gelijk.

Het inhalen wordt kunstmatig gemaakt, dat vind ik jammer, je hoeft dus niet iemand uit te remmen, op zijn staart zitten is genoeg en dan power je er gewoon langs. Niet echt spectaculair in mijn optiek.

Als je dan toch iets wilt doen, doe dan zoals in de A1 power to pass allemaal een x aantal keren toeren bij kunnen schakelen. Dan kan de verdedigende partij pareren.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 08-10-12 om 14:26:50
(...)
Als je dan toch iets wilt doen, doe dan zoals in de A1 power to pass allemaal een x aantal keren toeren bij kunnen schakelen. Dan kan de verdedigende partij pareren.


Bij de laatste jaren ChampCar werkte dat inderdaad prima.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 08-10-12 om 14:26:50
(...)

Het inhalen wordt kunstmatig gemaakt, dat vind ik jammer, je hoeft dus niet iemand uit te remmen, op zijn staart zitten is genoeg en dan power je er gewoon langs. Niet echt spectaculair in mijn optiek.


Feit blijft dat het er voor de fans enorm op vooruit is gegaan en daar was het toch om te doen? We hebben vaak genoeg geklaagd over saaie optochten en dat inhaalmanouvres in een gemiddelde race op 1 hand te tellen waren. Dat is nu wel anders. Enkele jaren geleden zag je echt geen Sauber, Force India of Lotus elke GP meedoen om een podiumplek en was dit alleen voorbehouden aan Red Bull, McLaren en Ferrari. Tegenwoordig maak je dus bij de meeste teams ook kans op succes en dat is de winst van alle maatregelen die er zijn genomen en DRS is er daar 1 van.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 08-10-12 om 14:51:44
(...)


Bij de laatste jaren ChampCar werkte dat inderdaad prima.


Daar hebben we in F1 het KERS systeem voor.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 08-10-12 om 17:32:27
(...)


Daar hebben we in F1 het KERS systeem voor.


Wat is dat nu weer?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 08-10-12 om 20:05:01
(...)

Wat is dat nu weer?

Kinetic Energy Recovery System

Pagina's: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 103


Snelle navigatie: