Principeakkoord KNMV en BMB voor 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Topic: Principeakkoord KNMV en BMB voor 2015 (139186 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
chimay en oostende zijn inderdaad niet geschikt voor de superbike en supersport echter rijd het Belgisch kampioenschap er al jaren. het lijkt me wel geschikt voor bijvoorbeeld de classics. Maar ik denk dat er best een mooi kampioenschap gemaakt kan worden voor de superbike en sport klasse zonder al te veel straten circuits (echter zoals je zelf zegt zal hengelo niet snel vervallen en oss heeft ook al aangegeven door te gaan) echter zal er niet enorm veel veranderen ten opzichte van het huidige kampioenschap alleen is het te hopen dat spa terug komt

4X assen (voorjaar - wsbk/TT - gamma racing day - race of the champions
hengelo (hemelvaart)
Oss (pinksteren)
zolder (misschien 2 keer?)
Spa (?)
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 29-07-14 om 11:53:02
chimay en oostende zijn inderdaad niet geschikt voor de superbike en supersport echter rijd het Belgisch kampioenschap er al jaren. het lijkt me wel geschikt voor bijvoorbeeld de classics. Maar ik denk dat er best een mooi kampioenschap gemaakt kan worden voor de superbike en sport klasse zonder al te veel straten circuits (echter zoals je zelf zegt zal hengelo niet snel vervallen en oss heeft ook al aangegeven door te gaan) echter zal er niet enorm veel veranderen ten opzichte van het huidige kampioenschap alleen is het te hopen dat spa terug komt

4X assen (voorjaar - wsbk/TT - gamma racing day - race of the champions
hengelo (hemelvaart)
Oss (pinksteren)
zolder (misschien 2 keer?)
Spa (?)



Oss past absoluut niet meer in het huidige beeld, hoe jammer het ook is voor de enthausiaste mensen daar.
overal lantaarnpalen en hekken en andere obstakels.


wanneer je het beste van beide landen/competities pakt kom je uit op :

Assen
Hengelo ?
Oschersleben (D)
Spa (B)
Zolder (B)
Mettet (B)


dit is een lijstje waar je een prachtig kampioenschap mee kan organiseren.
mits er een strakke organisatie achter zit.
duidelijk tijdschema en veel rijtijd.
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 29-07-14 om 13:51:43
(...)



Oss past absoluut niet meer in het huidige beeld, hoe jammer het ook is voor de enthausiaste mensen daar.
overal lantaarnpalen en hekken en andere obstakels.



Helemaal mee eens maar het is bevestigd, heb zelfs gehoord dat een flink aantal irrc jongens het geen goede baan vinden
Citaat:

wanneer je het beste van beide landen/competities pakt kom je uit op :

Assen
Hengelo ?
Oschersleben (D)
Spa (B)
Zolder (B)
Mettet (B)


dit is een lijstje waar je een prachtig kampioenschap mee kan organiseren.
mits er een strakke organisatie achter zit.
duidelijk tijdschema en veel rijtijd.


Owja ossie vergeten, en vraag me af of mettet wel geschikt is ben bang dat er door de verschillende niveaus al snel mensen op een ronde gezet gaan worden wat voor gevaarlijke situaties gaat zorgen
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Oschersleben is te ver weg, meen ik?

Hier nog even een reactie van de KNMV waarin ze nog eens aangeven goed te kijken welke klassen waar terecht kunnen:

http://www.knmv.nl/...eiligheid-circuits-/
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 29-07-14 om 16:53:23
Oschersleben is te ver weg, meen ik?



Dat heb ik ook wel eens gehoord en daar snap ik nou niks van.

Ben er twee keer als toeschouwer bij een ONK geweest en voor mij is het vier uurtjes rijden. Voor sommigen zal het iets langer zijn, maar so what?

Als dat te veel moeite is moet je verder ook geen ambities hebben in je wegrace-hobby.

In Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje is iedere coureur toch ook niet binnen twee uur op alle circuits.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Uit het vorige persbericht:

Citaat:
De geplande overleggen met klassenvertegenwoordigers worden opgeschort. Er zal nog altijd afstemming met rijders(-afvaardigingen) zijn, maar dan op momenten dat hieraan behoefte is, dan wel het noodzakelijk is.


En dan nu deze tweet:

Citaat:
@evertvandebeek: Vreemd dat niemand aan hoor en wederhoor doet voor wat betreft de samenwerking tussen KNMV en BMB en indeling klassen,barbertje moet hangen?


Huh?
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 29-07-14 om 17:26:08
(...)


Dat heb ik ook wel eens gehoord en daar snap ik nou niks van.

Ben er twee keer als toeschouwer bij een ONK geweest en voor mij is het vier uurtjes rijden. Voor sommigen zal het iets langer zijn, maar so what?

Als dat te veel moeite is moet je verder ook geen ambities hebben in je wegrace-hobby.

In Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje is iedere coureur toch ook niet binnen twee uur op alle circuits.


Mugello never sleeps!
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Rijdersvertegenwoordiging versus pers. De opmerking uit het persbericht versus de tweet is m.i. appels en peren in verband brengen.

« Gewijzigd: 30-07-2014 om 10:45:05 door Socrates »

'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 30-07-14 om 10:33:23
Rijdersvertegenwoordiging versus pers. De opmerking uit het persbericht versus de tweet is m.i. appels en peren in verband brengen.

Dat zou kunnen. Ik vraag me alleen dan af waar opmerkingen als "barbertje moet hangen" voor nodig zijn. Volgens mij help je daar je eigen zaak niet mee.

Ik gooide het even in de groep in de hoop dat iemand kon uitleggen wat daarmee bedoeld werd. Ik ben namelijk niet nieuwsgierig maar ik weet wel graag alles.
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 30-07-14 om 11:07:47
(...)

Dat zou kunnen. Ik vraag me alleen dan af waar opmerkingen als "barbertje moet hangen" voor nodig zijn. Volgens mij help je daar je eigen zaak niet mee.)


Eens, ik snap de opmerking niet en zou m zelf ook niet maken.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 30-07-14 om 19:25:06
(...)


Eens, ik snap de opmerking niet en zou m zelf ook niet maken.


Nee en hij maakt er nog aardig wat meer op twitter.
Niet dat het nou echt zo vreselijk is allemaal, maar tegen de achtergrond van alles wat er speelt kijk ik er vreemd tegen aan.

De KNMV heeft een probleem met de communicatie. Waarschijnlijk ziet men het zelf niet. Gevalletje "blinde vlek"

Citaat:
@wegraceforum hoor en wederhoor is gewoon te vragen aan betrokken partijen hoe het zit voordat het klakkeloos op het web geknikkerd wordt

« Gewijzigd: 30-07-2014 om 21:42:02 door Johannes »

t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 30-07-14 om 21:21:47
(...)


Nee en hij maakt er nog aardig wat meer op twitter.
Niet dat het nou echt zo vreselijk is allemaal, maar tegen de achtergrond van alles wat er speelt kijk ik er vreemd tegen aan.

De KNMV heeft een probleem met de communicatie. Waarschijnlijk ziet men het zelf niet. Gevalletje "blinde vlek"

(...)


Tja, ik heb het in deze discussie al eens eerder opgemerkt, en ik ben er nog steeds 100% van overtuigd. Het zal voor velen hier in één keer allemaal een heel stuk duidelijker worden als een enkeling in deze discussie eerlijk zijn naam onder zijn reacties en scherpe opmerkingen durft te zetten.

Groet, Evert Slager.

« Gewijzigd: 01-08-2014 om 07:58:09 door Evert »

     Reageer met citaat 
Evert schreef 30-07-14 om 23:03:55
(...)


Tja, ik heb het in deze discussie al eens eerder opgemerkt, en ik ben er nog steeds 100% van overtuigd. Het zal voor velen hier in één keer allemaal een heel stuk duidelijker worden als een enkeling in deze discussie eerlijk zijn naam onder zijn reacties en scherpe opmerkingen durft te zetten.


hallo evert

zoals velen al eerder hebben gezegd daarvoor is een forum maar waarom hecht je dan zoveel waarde aan hun mening als de naam jou zoveel boeit? overigens ben ik persoonlijk van mening dat uw gebruik van social media juist reacties uitlokt op een forum, en dan zijn we hier naar mijn idee nog redelijk netjes en open denk dat een m-f vele malen erger is. Ook lijkt mij het juist dat er hier zelfs af en toe nog wel eens een goed ideetje langs komt

overigens niks tegen de knmv maar het lijkt of de communicatie gewoon minder vriendelijk word natuurlijk werd er duidelijk aangegeven dat er met de bsb meer duidelijk zal worden maar door de laatste 2 updates lijken verwijten richting mensen die kritiek leveren in plaats van nieuwe informatie

overigens ben ik niet bang om mijn naam hier neer te zetten en staat mijn naam ook onder elk bericht die ik stuur
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Evert schreef 30-07-14 om 23:03:55
(...)


Tja, ik heb het in deze discussie al eens eerder opgemerkt, en ik ben er nog steeds 100% van overtuigd. Het zal voor velen hier in één keer allemaal een heel stuk duidelijker worden als een enkeling in deze discussie eerlijk zijn naam onder zijn reacties en scherpe opmerkingen durft te zetten.


Wat mij betreft oneens. Het gaat mij primair om wat iemand zegt, en dan bepaal ik zelf of ik dat verhaal de moeite van een reactie waard vind. Het is voor mij irrelevant of dit wordt gepost door iemand die zijn eigen naam gebruikt of iemand die dit onder een nickname doet.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Evert schreef 30-07-14 om 23:03:55
(...)


Tja, ik heb het in deze discussie al eens eerder opgemerkt, en ik ben er nog steeds 100% van overtuigd. Het zal voor velen hier in één keer allemaal een heel stuk duidelijker worden als een enkeling in deze discussie eerlijk zijn naam onder zijn reacties en scherpe opmerkingen durft te zetten.


hallo Evert,

wat ik (en vele mensen met mij die de motorsport volgen) onbegrijpelijk vinden is de onduidelijkheid omtrent het ONK vanuit de KNMV of andere belanghebbenden.

samenwerking met de Belgen
het Benelux kampioenschap kan niet meer verreden worden op stratencircuits (Hengelo mogelijk als uitzondering). Teams en rijders vinden dit te gevaarlijk met de huidige snelheden. Waarom word niet duidelijk toegezegd, de SS600 / SBK / moto3/Zijpspan rijden alleen op echte cicruits ?

rijtijden
een veel gehoorde klacht is het tekort aan rijtijd tijdens een racewknd,
Waarom niet een strak tijdschema bekendmaken voor de SS600 / SBK / moto3/Zijpspan ?

promotie
waarom niet een duidelijke website alla het BSB / IDM ?

inschrijfgeld/prijzengeld
wees duidelijk over het inschrijfgeld en indien van toepassing het prijzengeld

Circuitkeuze
met Assen 2/3x, SPa, Zolder,Mettet en wellicht Hengelo kan je een prachtige kalender samenstellen. en wellicht nog een uitstapje naar Oschersleben (D).


vroegtijdig duidelijkheid verschaffen over bovenstaande zal zeker bijdragen aan een goed kampioenschap voor, organisators, rijders, teams en fans.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Snelle navigatie: