Silly Season 2019 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Topic: Silly Season 2019 (80270 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Ik vind de liverys dit seizoen sowieso erg geslaagd. Monster Yamaha en de fabrieks Ducati was even wennen, maar de plaatjes van deze machines in actie op het circuit vind ik geweldig met name de Ducati.

Ondanks dat ze niet veranderd zijn, blijf ik de livery van Repsol Honda, Ecstar Suzuki en RedBull KTM ook mooi vinden.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Presentatie Pramac Ducati (Miller en Bagnaia)



https://www.gpupdate.net/...ieuwe-kleurstelling/
     Reageer met citaat 
Het is voor alle klasse, maar ik zet het hier maar even neer.

Per direct kan een rijder bestraft worden voor een ‘straf rondje’ op een aangegeven stuk op het circuit als hij de track limits meerdere malen overschrijd i.p.v. een positie terug geven.

Ik denk een prima oplossing en een stuk eerlijker. Al zal dit niet op elk circuit waarschijnlijk kunnen.

https://www.racesport.nl/...long-lap-penalty-in/
     Reageer met citaat 
1 april valt vroeg dit jaar?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dit kan toch niet serieus zijn? Moet je voorstellen dat er in zo'n grote Moto3-groep eentje rechtdoor gaat terwijl de rest de bocht neemt...
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 01-03-19 om 19:14:54
Dit kan toch niet serieus zijn? Moet je voorstellen dat er in zo'n grote Moto3-groep eentje rechtdoor gaat terwijl de rest de bocht neemt...


Dit vroeg ik aan David Emmett.

https://twitter.com/...567468139671552?s=21
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 01-03-19 om 20:57:02
(...)


Dit vroeg ik aan David Emmett.

https://twitter.com/...567468139671552?s=21

Volgens mij krijgen de mannen achterop in dezelfde groep aardige verassingsreacties of schrikmomenten hierop. Kan me ook voorstellen dat een groepje hierdoor breekt en de mannen erachter ook benadeeld worden.
In mijn ogen tot dusver een foute manier van ingrijpen.
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Prima en eerlijke oplossing! Als coureur weet je dat je daar moet opletten, net zoals je dat doet bij ingang pitstraat. Bovendien is het aan de circuits deze lus zo aan te leggen dat ze weinig hinder zullen geven. Snap de bezwaren dus niet zo goed
     Reageer met citaat 
Het is een extra uitvoeg- en weer invoegmoment. En de plek is er niet zoals bij de pits op ingericht. Ik moet het eerst maar eens zien.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 01-03-19 om 19:14:54
Dit kan toch niet serieus zijn? Moet je voorstellen dat er in zo'n grote Moto3-groep eentje rechtdoor gaat terwijl de rest de bocht neemt...


Gewoon aan de buitenkant van de baan blijven, dan ben je niemand tot hinder. En rechtdoor gaan terwijl de rest de bocht neemt is toch gewoon gebruikelijk in de racerij? Als je te laat remt ga je ook rechtdoor. En als ze de lus zo aanleggen dat het rempunt verder ligt dan voor de normale bocht dan is er dus niks aan de hand.
     Reageer met citaat 
En wat als er iemand die de gewone bocht neemt onderuit gaat en wordt overreden door degene die met z'n strafbochtje bezig is. Het is toch niet voor niks een uitloopstrook? Ik vind het echt een heel bizar plan.
     Reageer met citaat 
Gewoon een extra ronde.
Veel veiliger.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Het invoegen lijkt mij lastiger dan het uitvoegen
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 02-03-19 om 10:39:55
En wat als er iemand die de gewone bocht neemt onderuit gaat en wordt overreden door degene die met z'n strafbochtje bezig is....

Is de kans niet groter dat het net andersom is?
Dan is het dubbel pech voor de gestrafte rijder..
De kans op nare blessures wordt wel vergroot bij een botsing natuurlijk..
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dat afsnijden gebeurt vaak ook nog in de laatste ronden in het heetst van de strijd, dus dan is er helemaal geen tijd meer voor dat strafbochtje. Kom je alsnog weer uit bij tijdstraffen.

Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24


Snelle navigatie: