Bo Bendsneyder in de Moto2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 33

Topic: Bo Bendsneyder in de Moto2 (153349 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 04-10-19 om 23:46:58
(...)


Het is zeker erg dicht op elkaar maar we hopen met zijn allen dat RW en Bo toch kleine stapjes kunnen maken om iets verder bij snelleren te komen.


Is dit een "open deur" statement?

Wel een mooie zin.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 05-10-19 om 00:30:54
(...)


Is dit een "open deur" statement?

Wel een mooie zin.


euh zo dan ik zie hem nu ook....

ik ga hem even aanpassen. niet wakker denk ik..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Bo niet onder de 1.37 gekomen. Dan doen je gewoon niet mee hier...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Bo Bendsneyder (P20): ‘Het is duidelijk dat we problemen hebben’

https://www.racesport.nl/...we-problemen-hebben/
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Volgens Jesko Raffin valt er nog wel het een en ander te verbeteren aan de motor.
Wat me vooral opvalt is dat hij zegt dat hij met name in de beginfase van de wedstrijd moeite heeft om mee te komen. Waar kennen we dat van...

Jesko Raffin: Bike muss auf höheres Level
     Reageer met citaat 
Al met al heb ik er wel weer flink de balen van dat we inmiddels weer op het niveau zijn met Nederland in de GP's van "volgend weekend hopelijk beter" en moeten hopen op veel uitvallers omdat er dan heel misschien een puntje in zit. Dat is nu al zo enorm het geval met Nederlanders in de GP en daar heb ik wel zo enorm de kots van. na het vertrek van Jurgen van de Goorbergh uit de GP's, naar mijn mening de laatste Nederlander die aardig het hoofd boven water wist te houden, hebben veel Nederlanders een kans gehad (daarmee ook gelijk de kreet dat nederlanders nooit een kans krijgen ontkrachtend). Raymond Schouten, Hugo van de Berg, Joey Litjens, Scott Deroue, Bryan Schouten, Jasper Iwema en nu dus Bad Boy Bo. En misschien vergeet ik er nog eentje? Zij hebben allemaal een of in de meeste gevallen meerdere seizoenen in de GP's gereden, en bij allemaal was het pappen en nat houden en maar hopen op een meevallertje en volgende keer beter. Met Bo leek dat tij even gekeerd te zijn maar inmiddels zitten we weer op dat niveau, wat de reden ook maar moge zijn. En dat kale feit is gewoon echt enorm kut.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 06-10-19 om 18:25:34
Volgens Jesko Raffin valt er nog wel het een en ander te verbeteren aan de motor.
Wat me vooral opvalt is dat hij zegt dat hij met name in de beginfase van de wedstrijd moeite heeft om mee te komen. Waar kennen we dat van...

Jesko Raffin: Bike muss auf höheres Level


Opvallend ja!

En wij als ''kenners'' Bo maar afbranden..
Wellicht had ie er iedere keer vanaf gelegen als hij wel gepusht had vanaf de start. koffiedikkijkforum.nl
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 07-10-19 om 09:37:07
Al met al heb ik er wel weer flink de balen van dat we inmiddels weer op het niveau zijn met Nederland in de GP's van "volgend weekend hopelijk beter" en moeten hopen op veel uitvallers omdat er dan heel misschien een puntje in zit. Dat is nu al zo enorm het geval met Nederlanders in de GP en daar heb ik wel zo enorm de kots van. na het vertrek van Jurgen van de Goorbergh uit de GP's, naar mijn mening de laatste Nederlander die aardig het hoofd boven water wist te houden, hebben veel Nederlanders een kans gehad (daarmee ook gelijk de kreet dat nederlanders nooit een kans krijgen ontkrachtend). Raymond Schouten, Hugo van de Berg, Joey Litjens, Scott Deroue, Bryan Schouten, Jasper Iwema en nu dus Bad Boy Bo. En misschien vergeet ik er nog eentje? Zij hebben allemaal een of in de meeste gevallen meerdere seizoenen in de GP's gereden, en bij allemaal was het pappen en nat houden en maar hopen op een meevallertje en volgende keer beter. Met Bo leek dat tij even gekeerd te zijn maar inmiddels zitten we weer op dat niveau, wat de reden ook maar moge zijn. En dat kale feit is gewoon echt enorm kut.


Kortom, we zijn geen wegraceland (meer).

Het is zoals het is.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 07-10-19 om 09:37:32



Opvallend ja!

En wij als ''kenners'' Bo maar afbranden..
Wellicht had ie er iedere keer vanaf gelegen als hij wel gepusht had vanaf de start. koffiedikkijkforum.nl


Als je niet in het wereldje zit zal het continu koffiedik blijven kijken. Dan kun je het forum wel opdoeken, want dat is niet haalbaar.

Ik blijf erbij, dat afbranden van Bo valt echt wel mee. Er worden kritische/ pittige uitspraken gedaan omtrent Bo, maar ik ben het daar inhoudelijk bijna altijd mee eens. Zit altijd een kern van waarheid in. Tenminste vanuit het oog van een leek, maar nogmaals als dat niet mag kun je wel stoppen met een forum.

Als Bo een goede dag/ uitslag kent dan zijn we hier ook niet te min om daarop te reageren. Het nadeel is dat die momenten maar weinig voorkomen. Bo lijkt nooit ergens te kunnen pieken in een vrije training, kwalificatie of race. Er staat mij maar weinig van bij, op de eerste vrije training van dit seizoen na.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 07-10-19 om 14:48:04
(...)


Als je niet in het wereldje zit zal het continu koffiedik blijven kijken. Dan kun je het forum wel opdoeken, want dat is niet haalbaar.

Ik blijf erbij, dat afbranden van Bo valt echt wel mee. Er worden kritische/ pittige uitspraken gedaan omtrent Bo, maar ik ben het daar inhoudelijk bijna altijd mee eens. Zit altijd een kern van waarheid in. Tenminste vanuit het oog van een leek, maar nogmaals als dat niet mag kun je wel stoppen met een forum.

Als Bo een goede dag/ uitslag kent dan zijn we hier ook niet te min om daarop te reageren. Het nadeel is dat die momenten maar weinig voorkomen. Bo lijkt nooit ergens te kunnen pieken in een vrije training, kwalificatie of race. Er staat mij maar weinig van bij, op de eerste vrije training van dit seizoen na.


Goed verwoord

Van afbranden van Bo is hier geen sprake

En iets meer info vanuit het team maakt dat we er misschien nog wel verstandiger over kunnen praten dan dat we nu al doen.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 07-10-19 om 14:20:44
(...)


Kortom, we zijn geen wegraceland (meer).

Het is zoals het is.


De hele kostenstructuur is zo enorm gegroeid , dat je echt een hele goede rijder moet zijn, wil je boven komen drijven, waar vervolgens een netwerk om heen gebouwd moet worden om er geld voor los te krijgen bij sponsoren.
Snelle ouders helpen daarbij soms wel als je wilt doorbreken; Verstappen, vd Mark, vd Goorbergh...maar vaak zijn de rest van de mindere goden in de marge hun hobby uit aan het oefenen.
Het is hopen op af en toe 1 zwaluw in een verder natte zomer.
Naast de MotoGP zie je zelfs in WorldSBK en bv IDm en BeNe cup de bloedarmoede. Is het een teken aan de wand dat de races over 1-2 decennia verleden tijd zijn? Ik denk dat we die kant wel op gaan....
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 07-10-19 om 14:48:04
(...)


Als je niet in het wereldje zit zal het continu koffiedik blijven kijken. Dan kun je het forum wel opdoeken, want dat is niet haalbaar.

Ik blijf erbij, dat afbranden van Bo valt echt wel mee. Er worden kritische/ pittige uitspraken gedaan omtrent Bo, maar ik ben het daar inhoudelijk bijna altijd mee eens. Zit altijd een kern van waarheid in. Tenminste vanuit het oog van een leek, maar nogmaals als dat niet mag kun je wel stoppen met een forum.

Als Bo een goede dag/ uitslag kent dan zijn we hier ook niet te min om daarop te reageren. Het nadeel is dat die momenten maar weinig voorkomen. Bo lijkt nooit ergens te kunnen pieken in een vrije training, kwalificatie of race. Er staat mij maar weinig van bij, op de eerste vrije training van dit seizoen na.


If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 07-10-19 om 15:27:21
(...)


De hele kostenstructuur is zo enorm gegroeid , dat je echt een hele goede rijder moet zijn, wil je boven komen drijven, waar vervolgens een netwerk om heen gebouwd moet worden om er geld voor los te krijgen bij sponsoren.
......


Dit is ook altijd mijn grootste bezwaar geweest bij de "professionalisering" bij de onze sport. Het is zo ongelofelijk duur gemaakt. En totaal niet nodig. Wegrace had wereldwijd een breedbeöefende sport kunnen zijn als de kosten niet waren geëxplodeerd.

Tien jaar geleden kostte het leasen van een 250cc Aprilia voor een seizoen een Miljoen Euro.
De Moto2 zal wel een stuk goedkoper zijn, maar hoeveel weet ik eigenlijk niet.
Je bent nu ook verplicht om een heel seizoen mee te rijden. Ik weet ook niet of dat wel zo goed is.

In de gouden periode van de Ned. wegracesport reden de helden af en toe eens mee. Je kocht een Yamaha TZ 250 voor 5.000 euro en dan had je top materiaal. Kon je een GP mee winnen.

Er is sindsdien veel ten goede veranderd, maar niet alles
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
tot nu toe heeft geen enkele teamgenoot van Bo hem om de oren gereden op de NTS, tuurlijk heeft hij meer meters gemaakt dan Corsi, Oldenzaal en Raffin maar desalniettemin is het allemaal zo slecht nog niet .
Eerder de bevestiging dat Bo er toch wel het maximale uithaalt.

Grootste probleem is gewoon dat kleine details in deze klasse hele grote verschillen maken in de trainingen en races.

NTS kan duidelijk niet opboxen tegen de andere merken.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 07-10-19 om 15:50:04
(...)


Dit is ook altijd mijn grootste bezwaar geweest bij de "professionalisering" bij de onze sport. Het is zo ongelofelijk duur gemaakt. En totaal niet nodig. Wegrace had wereldwijd een breedbeöefende sport kunnen zijn als de kosten niet waren geëxplodeerd.

Tien jaar geleden kostte het leasen van een 250cc Aprilia voor een seizoen een Miljoen Euro.
De Moto2 zal wel een stuk goedkoper zijn, maar hoeveel weet ik eigenlijk niet.
Je bent nu ook verplicht om een heel seizoen mee te rijden. Ik weet ook niet of dat wel zo goed is.

In de gouden periode van de Ned. wegracesport reden de helden af en toe eens mee. Je kocht een Yamaha TZ 250 voor 5.000 euro en dan had je top materiaal. Kon je een GP mee winnen.

Er is sindsdien veel ten goede veranderd, maar niet alles


Nu lees ik een artikel over de Ironman. De triatlon die zijn oorsprong vindt op Hawaï. Inmiddels is dat een merknaam en een geldmachine. Er zijn Ironman wedstrijden overal op de wereld. Het is een slim verdienmodel waar de sporters graag fors voor betalen om mee te mogen doen. De toppers verdienen goed en de rest betaald om mee te mogen doen. Die rest doet alles voor de sport en investeert veel tijd en geld. Het doet professioneel aan maar eigenlijk zijn het recreanten die een forse contributie betalen, aldus het artikel.

Opeens zie ik een parallel met de GP-paddock
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.

Pagina's: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 33


Snelle navigatie: