Formule 1 terug in Nederland? favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Topic: Formule 1 terug in Nederland? (105734 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 03-10-19 om 15:19:18


Dat bericht is al heel oud toch? Ik zie zo gauw geen datum staan.

Ik denk niet dat ze gaan uitwijken naar een ander circuit hoor, ze stellen het gewoon een jaar (of langer) uit. Dat komt wel vaker voor, bij circuits die nog niet gereed zijn.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 03-10-19 om 18:40:16
(...)


Dat bericht is al heel oud toch? Ik zie zo gauw geen datum staan.

......



O dat zou best kunnen. Sorry
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Een nieuw bericht dan.

Geruchten, fluisteringen;

Het zou nu niet mogelijk zijn om online een hotel te boeken in Assen en omgeving in het "Zandvoort Formule 1 weekend" volgend jaar.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 08-10-19 om 17:26:54
Een nieuw bericht dan.

Geruchten, fluisteringen;

Het zou nu niet mogelijk zijn om online een hotel te boeken in Assen en omgeving in het "Zandvoort Formule 1 weekend" volgend jaar.

Klopt, ze hebben de boekingen bevroren. De meeste hotels zijn al volgeboekt en de kamers die nog beschikbaar zijn houden ze vast tot de datum nadert. Dan gaan de prijzen namelijk flink omhoog.
     Reageer met citaat 
Volgens Rob vd Valk gaat het om verdachte boekingen van grote groepen in een opvallend vroeg stadium.

Bron RTV Drenthe
     Reageer met citaat 
De boeren die krijgen al veel voormekaar met hun trekkers wat betreft het stikstof beleid. Jan en de Prins moeten nu ook met met een heleboel raceauto's naar Den Haag lijkt me.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Nou, daar gaan we. De eerste rechtszaak is een feit.

https://www.gpfans.com/...echtszaak-officieel/
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 14-10-19 om 17:05:08
Nou, daar gaan we. De eerste rechtszaak is een feit.

https://www.gpfans.com/...echtszaak-officieel/


ook wle bijzonder dat men al zonder vergunning was begonnen... Zandvoort beweert meen ik wel dat binnen de geldende vergunning valt maar dat is nog helemaal niet zeker. en men moet wachtende op de vergunning die nog moet komen. (wederom weer mooi staaltje oppurtunisme)

Ze hadden gewoon meer tijd moeten nemen. 2022 of zo dan was dit allemala niet nodig geweest.

« Gewijzigd: 15-10-2019 om 08:52:27 door fuzzybear »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 14-10-19 om 17:05:08
Nou, daar gaan we. De eerste rechtszaak is een feit.

https://www.gpfans.com/...echtszaak-officieel/


Zandvoort treft het niet dat net nu de F1 op het punt staat terug te komen we op een scharnierpunt in de geschiedenis lijken te zitten m.b.t milieu en klimaat.

Het land lijkt zich te verdelen in een behoudende groep die niet wil veranderen op dit thema en mensen die het roer om willen.

Ik heb geen verstand van alle cijfertjes waar mee gegooid wordt en van de alle scheikundige verbindingen die een rol spelen, maar ik zie wel dat een forse verandering nodig is.

Zelfs als dat betekent dat alle sporten die zich voortbewegen op fossiele brandstoffen het veld moeten ruimen.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Dat laatste zou zo maar eens kunnen binnen afzienbare tijd.

Het draagvlak voor dit soort sporten neemt snel af, zeker met de huidige klimaat inzichten en activisten. Los van of je het ermee eens bent of niet.

Als die hype rond die Verstappen verstomt boeit het hele F1 en Zandvoort gedoe vrees ik niemand meer.

We zitten inderdaad op het punt dat er eindelijk iets moet gebeuren, CO Neutraal en stikstof arm zal leidend zijn. Bouw, agrarische sector, de auto industrie, petrochemie, iedereen krijgt er op korte termijn mee te maken.

Het zal erg aanpassen worden, ook voor onze geliefde sport, de Rookies zijn in Assen al omgeruild voor MotoE.
Ook het huidige racen is klein begonnen met een boel weerstand. Hetzelfde zie je nu met de electrisch racen. Over 10 jaar zitten we met zijn allen klimaatneutraal te kijken naar de MotoGP-E en zijn de rijders dan net zulke helden als de rijders nu.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
     Reageer met citaat 
Voertuigen op fossiele brandstoffen hebben sowieso hun langste tijd wel gehad. Maar de kant dat het nu op gaat, dat nu in no time bijvoorbeeld in Amsterdam voertuigen op fossiele brandstoffen verboden worden dat slaat nergens op. Je kunt niet iets wat ons zoveel voorspoed heeft gebracht even behandelen als iets waar we op heel korte termijn wel zonder kunnen. Zoals met alles de laatste jaren is elke nuance weer totaal zoek.

En vwb zandvoort, dat gaat helemaal niet meer over het klimaat. Dat gaat er vooral over dat er mensen zijn die niet willen dat er in Zandvoort überhaupt geracet wordt. Als ze dat kunnen bereiken met die stikstof gebeuren dan gebruiken ze dat, lukt dat niet dan vinden ze wel wat anders. De loopgraven zijn betrokken en argumenten doen er niet meer toe. Het moet hoe dan ook niet doorgaan.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 15-10-19 om 10:50:17
Voertuigen op fossiele brandstoffen hebben sowieso hun langste tijd wel gehad. Maar de kant dat het nu op gaat, dat nu in no time bijvoorbeeld in Amsterdam voertuigen op fossiele brandstoffen verboden worden dat slaat nergens op. Je kunt niet iets wat ons zoveel voorspoed heeft gebracht even behandelen als iets waar we op heel korte termijn wel zonder kunnen. Zoals met alles de laatste jaren is elke nuance weer totaal zoek.

En vwb zandvoort, dat gaat helemaal niet meer over het klimaat. Dat gaat er vooral over dat er mensen zijn die niet willen dat er in Zandvoort überhaupt geracet wordt. Als ze dat kunnen bereiken met die stikstof gebeuren dan gebruiken ze dat, lukt dat niet dan vinden ze wel wat anders. De loopgraven zijn betrokken en argumenten doen er niet meer toe. Het moet hoe dan ook niet doorgaan.


Ben ik met je eens, maar zal wel onderdeel van alle schermutselingen zijn.

Daarom probeer ik ook het grote plaatje te blijven zien.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Goed nieuws voor ons m.b.t. Assen: het verbreden van De Strubben gaat niet door.

TT Circuit Assen ziet deels af van aanpassingen voor F1
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Yes, ze zitten daar niet zo te springen om die rolschaatsen.
De noordlus zou dan 1 grote asfaltvlakte worden
Voor de fans is het jammer maar wat mij betreft is dat hele Zandvoort al verpest door die investment en vastgoed sprinkhanen plaag.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
     Reageer met citaat 
Capirex_65 schreef 23-10-19 om 15:01:40
Yes, ze zitten daar niet zo te springen om die rolschaatsen.
De noordlus zou dan 1 grote asfaltvlakte worden
Voor de fans is het jammer maar wat mij betreft is dat hele Zandvoort al verpest door die investment en vastgoed sprinkhanen plaag.


Welnee, het was daar een oude aftandse bende. Die F1 race zorgt ervoor dat het circuit weer wat jaartjes mee kan. Technisch gezien dan want...

Stel dat die milieuclubs de boel dusdanig weten te traineren dat de race niet doorgaat, in hoeverre is de F1 organisator en het circuit dan in staat om te overleven?
Is men die 20 mln sowieso kwijt aan Liberty? Of kan/ mag men het een jaartje uitstellen. Krijgen degene met kaartjes hun geld terug? Men is al druk bezig met het circuit maar ook met de organisatie. Daar zit al aardig wat geld in. Ik kan mij voorstellen dat men dan financieel aardig knijp komt te zitten.

Ik moet dan toch terug denken aan Donington wat ook bijna ten onder ging aan F1 ambities

Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24


Snelle navigatie: