Silly Season + (winter) testen seizoen 2021 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 35

Topic: Silly Season + (winter) testen seizoen 2021 (92264 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Vind het op zich niet zo verrassend dat hij KTM verlaat. Wat heeft KTM hem te bieden in de MotoGP? De resultaten vallen nog steeds niet mee en ik verwacht ook niet dat zij Espargaro, Binder of Oliviera aan de kant schuiven. En om van Lecuona al na 1 wildcard optreden afscheid te nemen lijkt me ook een beetje voorbarig. Oftewel, hebben zij wel een plek beschikbaar in de MotoGP voor hem?

Daarbij denk ik ook dat iedere (aspirant)MotoGP coureur een actuele Ducati boven een actuele KTM verkiest.

Wel had ik eerlijk gezegd het idee dat men Zarco naar Pramac zou doorschuiven na het vertrek van Miller (dus op gelijkwaardig materiaal als het fabrieksteam). Dus in die zin toch een beetje verrassend.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Goede zet van Ducati en Martin!

Verder sluit ik me aan bij RacingRick.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Het zal een mogelijk signaal zijn dat er bij KTM niets verandert qua rijdersbezetting en hij zijn conclusies heeft getrokken. En wat RacingRick eigenlijk zegt: ik (als ik.. ) zou op dit moment ook liever een fabrieks spec Pramac Ducati rijden dan een KTM..

Aan de andere kant: de geluiden uit Spaanse social media worden steeds sterker dat Pol E naar Repsol zal gaan.. daar kon wel eens vrij snel nieuws over komen als ik dat zo bekijk..
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 05-06-20 om 01:24:59


Aan de andere kant: de geluiden uit Spaanse social media worden steeds sterker dat Pol E naar Repsol zal gaan.. daar kon wel eens vrij snel nieuws over komen als ik dat zo bekijk..


En Alex M dan alweer wegwezen?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Hier het hele verhaal. Alex M willen ze bij LCR onderbrengen.

https://www.gpupdate.net/...epsol-honda-in-2021/
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 05-06-20 om 10:10:07
Hier het hele verhaal. Alex M willen ze bij LCR onderbrengen.

https://www.gpupdate.net/...epsol-honda-in-2021/


En dan dus exit Crutchlow of Nakagami? Ben benieuwd. Als Crutchlow door wil neem ik aan dat hij niet zomaar een dichte deur aantreft, nog los van het feit dat Dorna graag een Brit wil houden in het feest. Aan de andere kant is Nakagami Honda's lovechild en kan me niet voorstellen dat hij zomaar een schop onder z'n hol krijgt van Honda.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Alex M heeft nog helemaal niks kunnen laten zien.
Waarom nu dit besluit?
Er is niks verandert sinds het vertrek van Lorenzo; noch wat Alex noch wat Pol betreft. Nauwelijks meters gereden ....
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Volgens Everything Moto GP is Lorenzo een optie als vervanger voor Dovi
Staat echter geen bron bij,kan dus evenzogoed grote flauwekul zijn.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 05-06-20 om 13:01:00
Alex M heeft nog helemaal niks kunnen laten zien.
Waarom nu dit besluit?
Er is niks verandert sinds het vertrek van Lorenzo; noch wat Alex noch wat Pol betreft. Nauwelijks meters gereden ....

Blijkbaar schatten ze Pol hoger in dan Alex (ik eigenlijk ook wel).
     Reageer met citaat 
Als ducati lorenzo wil hebben kan hij dan zo maar weg, hij heeft toch een contract bij Yamaha
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 05-06-20 om 13:01:00
Alex M heeft nog helemaal niks kunnen laten zien.
Waarom nu dit besluit?
Er is niks verandert sinds het vertrek van Lorenzo; noch wat Alex noch wat Pol betreft. Nauwelijks meters gereden ....


Toch hoeft dit echt geen nadeel te zijn voor Alex. Gekatapulteert worden in het fabrieksteam, naast je broer die al jaren de grote koning is lijkt me nou niet echt geweldig. Bij LCR is er net iets minder druk.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-06-20 om 11:38:05
(...)


Toch hoeft dit echt geen nadeel te zijn voor Alex. Gekatapulteert worden in het fabrieksteam, naast je broer die al jaren de grote koning is lijkt me nou niet echt geweldig. Bij LCR is er net iets minder druk.

Dat is ook zo.
Dit kon waarschijnlijk eind vorig seizoen niet ivm lopende cq al getekende contractenneem ik aan.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-06-20 om 11:38:05
(...)


Toch hoeft dit echt geen nadeel te zijn voor Alex. Gekatapulteert worden in het fabrieksteam, naast je broer die al jaren de grote koning is lijkt me nou niet echt geweldig. Bij LCR is er net iets minder druk.


Mee eens. Niks aan toe te voegen.

Maar ondanks dat vind ik het maar een raar idee dat hij z'n zitje bij Repsol kwijt raakt, zonder ook maar een race gereden te hebben. Hoezo geen kans krijgen?

Aan de andere kant, ( wat Elvera zegt) mischien was dit vooraf al bekend ( ook bij Alex) en vult hij voor 2020 het Repsol zitje in, omdat bijv. Crutchlow nog een lopend contract heeft.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ben benieuwd wie dan opstapt bij LCR. Heb het idee dat Chrutchlow blijft als ik hem zo hoor bij de Re-live Argentiniƫ op Eurosport vorige week toen hij Frank Weeink liet weten ook trek te hebben in het volgende seizoen. Daarnaast liet Lucio C paar dagen geleden weten met beide rijders (kan ook zijn als reactie op deze 'roddel' te willen verlengen.

Aan de andere kant gaan er ook geluiden dat het HRC WSK team volgend jaar onder de Idemutsu vlag rijdt.. of dat met Nakagami te maken heeft..
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Volgens de geruchtenmolen gaat Nakagami naar WSBK, berijder van het 2e LCR zitje is sowieso te bepalen door Honda.

Nog meer geruchten:
Zarco naar Pramac, ten koste van Bagnaia
(dit schijnt behoorlijk serieus te zijn)
Bagnaia naar fabrieks Ducati naast Miller, Dovi naar KTM......
(dit is nogal speculatief)

Bron: twitter, Simon Patterson
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 35


Snelle navigatie: