MB84 schreef 09-11-20 om 11:34:05
(...)
Moto3 had hij zeker topmateriaal en zeker Silverstone p3 was gewoon helemaal top. 2e jaar had Honda zo'n mega stap gemaakt dat hij op de verkeerde fiets zat, maar reed toch dat seizoen meerdere wedstrijden op kop.
Hij had idd pech dat Honda zo serk voor de dag kwam maar ook als je dat in ogenschouw neemt ging het dat seizoen gewoon niet goed genoeg. Zijn lengte werd ook steeds aangewezen als de grote boosdoener. KTM liet hem helaas als een baksteen vallen dus men was niet tevreden. Daarna naar de Moto2, Tech3. Niet de allerbeste fiets maar ook met dat in het achterhoofd ging het echt niet goed genoeg. Er wordt steeds geneoemd dat Gardner het ook veel beter ging doen toen hij van de Tech3 af was. Op zich klopt dat, maar in hetzelfde jaar dat Bo slechts 2 puntjes had op de Tech3 had Gardner er 40. En dat terwijl er van te voren her en der werd gezegd dat het jammer was dat Bo Gardner als teamgenoot had want van hem kon Bo niks leren, die reed alleen maar omdat hij een bekende pa had, Bo was echt wel veel beter....
Citaat:
Moto2 helaas nooit een Kalex of Speed Up mogen rijden en dat is erg jammer.
Dat is inderdaad erg jammer. Maar het eerlijke verhaal is ook dat als het al 4 jaar zo zo gaat, ook als je het materiaal in ogenschouw neemt, dat dan de sponsoren en teams niet in de rij staan.
Citaat:
Binnenkort worden meer details bekent gemaakt over wie de Yamaha zal tunen, sponsoring en dergelijke. (bron Evert op FB)
Dus het team stopt waarschijnlijk helemaal met de samenwerking met TK? Dat zou jammer zijn en dan hoop ikmaar dat we volgend jaar niet weer hetzelfde krijgen als de afgelopen jaren, "verkeerde team verkeerde machine en als hij op die en die machine had gereden dan had ie nu makkelijke op het podium kunnen rijden."