Silly Season 2022 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Topic: Silly Season 2022 (38450 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 23-02-22 om 14:07:16
Zou me niet verbazen als er Ziggo sticker op de RW machine komt, dat was in de F1 natuurlijk ook zo bij Max.


Nee mij ook niet, of in ieder geval bij Zonta. Die wordt al vaker getagt in post van Ziggo en ook al een item mee gemaakt na de eerste test in november.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Alleen kwam die bij Max dan wat vaker in beeld..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Max had geen Ziggo stikker op zijn auto. Dat geld heeft Ziggo niet.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Jasper Iwema werd door Sport1, de voorganger van Ziggo Sport gesponsord. Die reed met het logo op zijn pak en helm.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Op het YouTube kanaal van SAG Racing een filmpje van dikke 10 min. met |(voornamelijk) beelden uit de garages vd Portimão test, we horen Bo ook nog even spreken
(c) SAG Racing Team

« Gewijzigd: 25-02-2022 om 18:16:05 door RG500IU »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ook natuurlijk aandacht voor de presentatie van RW Racing op RTV Drenthe, artikel + filmpje
     Reageer met citaat 
MB84 schreef 21-02-22 om 16:56:30
Shit, Bo heeft zijn sleutelbeen gebroken vanmiddag bij zijn crash

Morgen gaat hij onder het mes in Barcelona. Plaatje erop en hopelijk fit voor Qatar.

https://www.racesport.nl/...j-crash-in-portimao/


Bo is alweer in training (op zijn insta story)en kan weer opdrukken Hij doet er alles aan. Je kan vinden van hem wat je wilt, maar aan doorzettingsvermogen ontbreekt het nooit!
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
MB84 schreef 26-02-22 om 14:51:21
(...)


Bo is alweer in training (op zijn insta story)en kan weer opdrukken Hij doet er alles aan. Je kan vinden van hem wat je wilt, maar aan doorzettingsvermogen ontbreekt het nooit!

Wel logisch toch, het is zn job, en uiteraard wil je zo snel mogenlijk klaar staan. Denk dat elke prof deze mindset wel heeft
Midstar racing
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Op You Tube via motogp.com even alle 11 Rookies voor 2022 op een rij:
51 Acosta
5 Fenati
28 Antonelli
52 Alcoba
12 Salac
61 Zaccone
2 Rodrigo
4 Kelly
18 Gonzalez
81 Kubo
84 vd Goorbergh

Naar mijn smaak moet 54 Aldeguier ook nog als zodanig beschouwd worden aangezien hij vorig jaar slechts een aantal wedstrijden reed..
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 28-02-22 om 11:01:40
.. even alle 11 Rookies voor 2022 op een rij:
...
5 Fenati...


Is Fenati een rookie?

« Gewijzigd: 28-02-2022 om 11:26:26 door RG500IU »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Heb je idd een punt Chris, hij wordt daar wel als zodanig gepresenteerd. Dan is Aldeguier nog meer een Rookie dan Romano die al ca 2/3 seizoen reed in 2018.
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 28-02-22 om 11:20:26
(...)


Is Fenati een rookie?


Nee
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
ik zie Fenati ook niet als Rookie.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Misschien even interessant dit artikel op Speedweek te lezen waarin uitleg gedaan wordt vd reglementen.
Ik heb het belangrijkste even vertaald en samengevat:
Citaat:
765cc 140 PK
ECU door Magneti Marelli

Koppelmanagement, motorrem en launchcontrol beschikbaar, echter met minder parameters dan MotoGP-klasse.
Traction Control en Corner-by-Corner control zijn niet geactiveerd.
Electronica uitgerust met “ride-by-wire” zodat rijders beter voorbereid zijn bij eventuele overstap naar MotoGP.

Door de blipper/slipper-clutch hoeft koppeling niet langer bij terugschakelen gebruikt te worden.
Er zit sensor op de schakelstang waardoor ontsteking onderbroken wordt bij terugschakelen.
Max aantal km's per blok 1500, dus ca 3 raceweekenden, max. toerental 14.000 (14.500 bij terugschakelen)
Coureurs die dit met regelmaat (Navarro schijnt nogal een zondaar te zijn) overschrijden krijgen € 5150 boete voor ongeplande revisie aan de broek.
Per rijder betaalt een team 20.000 p/jr voor de blokken, deze worden verzegeld door Triumph.

Minumum leeftijd 16, minimum gewicht rijder + machine 215 kg (152 in M3).
Als je onder dat minimum blijft moet je gewicht bijplakken.
Motorpakken moeten uitgerust met airbagsystemen.

Alle machines uitgerust met Liqui Moly olie, max 17 slicks (9 achter, 8 voor) p/wknd te gebruiken.
Eventueel 3 regenbandensets (4 als het nat is in elke sessie).
Per wknd zijn max. 2 wild-cards toegestaan, die mogen alleen door de bestaande teams ingezet worden vanwege de ervaring met de electronica
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Hier staan Bo en Zonta ergens tussen:

via Twitter @AsparTeam

Wie maakt het Qatar RaceTopic aan?

Pagina's: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Snelle navigatie: