TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 105

Topic: TT circuit (342604 keer gelezen)
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Er staat nu op racesport dus weer dat er twee nieuwe motoren zijn geleverd aan het circuit van assen om het weg slepen van motoren uit de grindbak te trainen Wie het snapt mag het zeggen
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ja, ik heb het ook gelezen. Ik kan er met mijn pet niet bij hoor, er is daar echt iemand gek geworden zo lijkt het.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Mmm, ik heb nog wel 3 ouwe sabreframes liggen, kan ik wel ff een blok onder gooien.
Dan mogen ze die wel door het grind slepen, kunnen ze die nieuwe motoren wel hier afzetten.
Nou zijn het wel Kawa's, maar dat is in dit geval niet een direct probleem.
Daar kom ik dan ook wel weer overheen....
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
stopie schreef 14-04-06 om 12:17:03
Mmm, ik heb nog wel 3 ouwe sabreframes liggen, kan ik wel ff een blok onder gooien.
Dan mogen ze die wel door het grind slepen, kunnen ze die nieuwe motoren wel hier afzetten.
Nou zijn het wel Kawa's, maar dat is in dit geval niet een direct probleem.
Daar kom ik dan ook wel weer overheen....
Mischien kan je ook een stofzuiger in de deal betrekken, dan heb je ook niet zo'n last van je longen als je nog eens een leiding'kie insleufd
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Uit het Dagblad vh Noorden:
Citaat:
Coureurs verafschuwen nieuwe Strubben

| Gepubliceerd op 17 april 2006, 21:25
Laatst bijgewerkt op 17 april 2006, 21:32

assen -
Shit en scheisse. Die woorden vlogen over de tafel toen tijdens de persconferentie de hoofdrolspelers van de WK 500km race werd gevraagd naar hun oordeel over de nieuwe Strubbenbocht op het TT Circuit. "Het is een prachtig circuit, maar die knijpende bocht naar links verpest veel. Ik weet me er echt geen raad mee", sprak Vincent Philippevan het winnende Suzuki Castrol team. TT-bestuurder Jaap Timmer was niet onder de indruk.

"Prima. Dit is precies wat we willen", lachte Timmer. 'Kijk" , legde Timmer uit, "coureurs willen een biljartlakencircuit, dat zo uit de computer komt. Er is een gebrek aan fantasierijke circuits met bochten waar de boys van de kerels worden onderscheiden zoals de Strubbenbocht. De ideale lijn bestaat er niet. Je kunt er verschillende lijnen rijden, maar daar zijn bochten juist voor. Daar ontstaan vechtpartijen."

Afgelopen vrijdag deed Mister TT nog een keuringscommissie van de MotoGP rondgeleide over het vernieuwde circuit. De gedelegeerden Claude Danis (FIM), Franco Uncini (rijders) en Paul Butler (racedirectie) lieten hun licht schijnen over de vernieuwde baan. Op een enkel detail na hadden de heren niets aan te merken over het tot 4.555 meter ingekorte asfaltlint.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
"Prima. Dit is precies wat we willen", lachte Timmer. 'Kijk" , legde Timmer uit, "coureurs willen een biljartlakencircuit, dat zo uit de computer komt. Er is een gebrek aan fantasierijke circuits met bochten waar de boys van de kerels worden onderscheiden zoals de Strubbenbocht. De ideale lijn bestaat er niet. Je kunt er verschillende lijnen rijden, maar daar zijn bochten juist voor. Daar ontstaan vechtpartijen."


Hulde! Hij heeft helemaal gelijk. Moet een circuit zich aanpassen aan de coureur of moet de coureur zich aanpassen aan het circuit. Ik denk toch echt het laatste en degene die dat het beste kan die wint. Volgens mij is dat een van de grondbeginselen van racen.

« Gewijzigd: 20-04-2006 om 11:52:36 door Ocampa »

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 20-04-06 om 11:38:07
(...)


Hulde! Hij heeft helemaal gelijk. Moet een circuit zich aanpassen aan de coureur of moet de coureur zich aanpassen aan het circuit. Ik denk toch echt het laatste en degene die dat het beste kan die wint. Volgens mij is dat een van de grondbeginselen van racen.


ben ik wel met je eens, maar het blijft een kut bocht
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
kleppie schreef 20-04-06 om 12:01:35
(...)


ben ik wel met je eens, maar het blijft een kut bocht


wat is er dan veranderd ten opzichte van de oude strubben bocht?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 20-04-06 om 13:26:49
(...)


wat is er dan veranderd ten opzichte van de oude strubben bocht?

volgens mij was de oude strubben ruimer, nu knijpt ie als een gek waardoor alle snelheid er uit gaat. en hij heeft minder verkanting lijkt het.

maar goed, de oude heb ik nooit gereden dus ik weet het niet zeker....
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 20-04-06 om 13:26:49
(...)


wat is er dan veranderd ten opzichte van de oude strubben bocht?
Bijna niets
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
Ronni41
to finish first you first have to finish

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 20-04-06 om 13:26:49
(...)


wat is er dan veranderd ten opzichte van de oude strubben bocht?


Het grootste verschil is dat de uitgang van de nieuwe strubbe veel kraper is dan de oude die had een hele wijde uitgang. en de verkanting is id ook minder.
Fuse

avatar
Fuselicious.

     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 20-04-06 om 11:38:07
(...)


Hulde! Hij heeft helemaal gelijk. Moet een circuit zich aanpassen aan de coureur of moet de coureur zich aanpassen aan het circuit. Ik denk toch echt het laatste en degene die dat het beste kan die wint. Volgens mij is dat een van de grondbeginselen van racen.


In theorie wel maar als iedereen zegt dat het kl@#te is dan mag een cicuit daar ook wel naar luisteren.

Assen is van oorsprong een motorcircuit waar iedereen graag kwan maar je hoort steeds meer klachten van top rijders en top teams en ik denk dat er bij de TT meer klachten bijkomen.

Maar als de auto coureurs het maar leuk vinden dan zal het wel goed zijn
Comedy is simply a funny way of being serious.
     Reageer met citaat 
Wat ik persoonlijk jammer vind als toeschouwer, is dat het mooie vloeiende er uit is. Als ik foto's of filmpjes van de oude noordlus of veenslang zie heb ik wel zoiets van: damn!

Ben dan blij dat ik meestal bij het meeuwemeer en de ramshoek zit.
Mugello never sleeps!
Fuse

avatar
Fuselicious.

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 21-04-06 om 12:10:15
Wat ik persoonlijk jammer vind als toeschouwer, is dat het mooie vloeiende er uit is. Als ik foto's of filmpjes van de oude noordlus of veenslang zie heb ik wel zoiets van: damn!

Ben dan blij dat ik meestal bij het meeuwemeer en de ramshoek zit.



Idd
Comedy is simply a funny way of being serious.

Pagina's: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 105


Snelle navigatie: