TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 105

Topic: TT circuit (342659 keer gelezen)
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
het maakt mij wel uit als de heren coureurs assen niet langer meer zien als een topcircuit...., tuurlijk snap ik dat ze dingen moeten aanpassen en met hun tijd mee moeten gaan maar alle karakterstieke eigenschappen (verkanting, lange snelle slingerende stukken, vloeiende lijnen) zijn ondertussen verdwenen en dat vind ik echt jammer. Het korter maken van het circuit is voor de toeschouwers natulrijk prima maar het is in mijn ogen niet echt nodig geweest om bijvoorbeeld de veenslang en met name de strubben en de bult zo aan te passen als nu is gebeurd. In mijn ogen had ook het oude rechte stuk(met karakterstiek slinger) behouden moeten blijven, de rest van de noordlus had dan alsnog gebruikt kunnen worden voor alle ander faceliteiten. Ook had het binnengebied van de noordlus gebruikt kunnen worden voor de nieuwe functies zoals de parkeerplaatsen en zelfs tt world. Ik denk (en hoop) dat het circuit weer aangepast gaat worden na een storm van kritiek van de heren motogp coueurs.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
franky_4_fingers schreef 09-06-06 om 22:01:09
Ik denk (en hoop) dat het circuit weer aangepast gaat worden na een storm van kritiek van de heren motogp coueurs.


Geloof je dat nou echt zelf? Denk je nou echt dat na al die miljoenen die nu geinvesteerd zijn, de aanpassingen weer even teniet worden gedaan?

Het is even een kwestie van wennen, over een paar jaar weet niemand weer beter en gaan we weer over tot de orde van de dag. Toen de oude noordlus verdween in 1984 was er ook een hoop geweeklaag dat Assen nooit meer Assen zou worden. Klinkt enigszins bekend in de oren he.

Dat langere circuit dat tot vorig jaar gebruikt werd was dus al helemaal niet zo authentiek meer. Bovendien werd dat gewoon veel te duur voor exploitatie. Publiek mocht er al niet meer komen en het mocht sowieso al niet veel gebruikt worden, alleen bij de GP en SBK. Alle andere evenementen moesten het nog kortere circuitje met daarin de Nationale Bocht, wat volgens mij een draak van een bocht was.

Stilstand is achteruitgang. De aanpassingen zijn gewoon absolutt noodzakelijk om aan de top te kunnen blijven staan.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ik zeg niet dat de hele noordlus weer opnieuw aangelegd gaat worden, als ik al het commentaar zo hoor denk ik alleen dat er wel eens wat aan de Strubben veranderd zou kunnen worden. Dat die noordlus een stuk ingekort moest worden daar ben ik het ook helemaal mee eens, vind het alleen jammer dat assen zo een beetje verword tot een stop en go circuit. Ik ben zelf maar ff aan het photoshoppen geweest.....

terug met de oude veenslang en de bult!!

« Gewijzigd: 10-06-2006 om 12:02:00 door franky_4_fingers »

JT
     Reageer met citaat 
Ziet er top uit (Y)

Persoonlijk vind ik de 'nieuwe' ruskenhoek echt een draak van een bocht

Een paar jaar terug vond ik het aanremmen van de Stekkenwal altijd geweldig, maar inderdaad Assen gaat met de tijd mee en das goed nieuws voor de motorsport in dit landje
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
franky_4_fingers schreef 10-06-06 om 10:09:01
ik zeg niet dat de hele noordlus weer opnieuw aangelegd gaat worden, als ik al het commentaar zo hoor denk ik alleen dat er wel eens wat aan de Strubben veranderd zou kunnen worden. Dat die noordlus een stuk ingekort moest worden daar ben ik het ook helemaal mee eens, vind het alleen jammer dat assen zo een beetje verword tot een stop en go circuit. Ik ben zelf maar ff aan het photoshoppen geweest.....

terug met de oude veenslang en de bult!!

(afbeelding)


Ziet er best leuk uit hoor, maar een van de redenen dat die noordlus niet gebruikt kon worden was omdat er enkele klagers in de nabij gelegen woonwijk en boomknuffelaars uit de lokale politiek bezwaar hadden tegen de geluidsoverlast. Daarom moest gebruik worden gemaakt van dat nationale circuit. Door nou toch weer helemaal tot het noordelijkste puntjke door te rijden zoals in jouw tekening zit je dus weer met dat probleem.

Nu is er 1 circuit, dat te allen tijden gebruikt kan worden.

« Gewijzigd: 11-06-2006 om 12:47:11 door Ocampa »

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 10-06-06 om 09:43:00
(...)


Geloof je dat nou echt zelf? Denk je nou echt dat na al die miljoenen die nu geinvesteerd zijn, de aanpassingen weer even teniet worden gedaan?

Het is even een kwestie van wennen, over een paar jaar weet niemand weer beter en gaan we weer over tot de orde van de dag. Toen de oude noordlus verdween in 1984 was er ook een hoop geweeklaag dat Assen nooit meer Assen zou worden. Klinkt enigszins bekend in de oren he.

Dat langere circuit dat tot vorig jaar gebruikt werd was dus al helemaal niet zo authentiek meer. Bovendien werd dat gewoon veel te duur voor exploitatie. Publiek mocht er al niet meer komen en het mocht sowieso al niet veel gebruikt worden, alleen bij de GP en SBK. Alle andere evenementen moesten het nog kortere circuitje met daarin de Nationale Bocht, wat volgens mij een draak van een bocht was.

Stilstand is achteruitgang. De aanpassingen zijn gewoon absolutt noodzakelijk om aan de top te kunnen blijven staan.


Dit is de waarheid als een koe!
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Nog iemand belangstellng.

Citaat:
Het asfalt van de 'oude noordlus' van het TT circuit in Assen wordt verkocht.

De circuitorganisatie heeft dat besloten na vragen van TT-fans. De stukken asfalt worden in hars gegoten en verkocht voor 25 euro per stuk. Ruim de helft van de opbrengst gaat naar Riders for Health, een instantie die geld inzamelt om artsen in Afrika te voorzien van motoren, waarmee ze patiƫnten kunnen bezoeken. De stukken asfalt worden zaterdag, op de wedstrijddag, verkocht, achter de hoofdtribune.


Had zelf een x langs moeten gaan en een stuk asfalt mee moeten nemen, der lag zat toen.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Magic schreef 19-06-06 om 13:11:46
Nog iemand belangstellng.

(...)


Lekker makkelijk meenemen op de motor
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
     Reageer met citaat 
fred schreef 19-06-06 om 13:44:33
(...)
Lekker makkelijk meenemen op de motor


Is maar een klein stukje, niet de hele noordlus.
     Reageer met citaat 
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
HOPPER schreef 12-07-06 om 20:13:43


wat zijn vrije races??
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 12-07-06 om 23:29:21
(...)


wat zijn vrije races??


KNMV cup
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 12-07-06 om 23:29:21
(...)


wat zijn vrije races??
Volgens mijn bedoelen ze gewoon vrije trainingen, of anders gezegd een circuitdag.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
gister op het circuit gereden met mn koekblik maar best wel een saai circuit eigenlijk. het laatste slingerende deel voor de GT bocht is wel een lekker 'billen bij mekaar' deel maar voor de rest wenig spannend......die chicane in de veenslang vond ik overigens ook best ok.

de strubben is lastig en laaaannnnnggggzaaaaammmm

fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
franky_4_fingers schreef 21-07-06 om 11:28:24
gister op het circuit gereden met mn koekblik maar best wel een saai circuit eigenlijk. het laatste slingerende deel voor de GT bocht is wel een lekker 'billen bij mekaar' deel maar voor de rest wenig spannend......die chicane in de veenslang vond ik overigens ook best ok.

de strubben is lastig en laaaannnnnggggzaaaaammmm

(afbeelding)


je moet er ook gewoon met een motor op rijden
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 105


Snelle navigatie: