TT circuit favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 105

Topic: TT circuit (342569 keer gelezen)
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 21-07-06 om 17:05:57
(...)


je moet er ook gewoon met een motor op rijden
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 21-07-06 om 17:05:57
(...)


je moet er ook gewoon met een motor op rijden


tsja dit is wat veiliger he...........






sjezus wat een watje ben ik.......
     Reageer met citaat 
Veiliger TT-circuit

Citaat:
TT voorzitter Vaessen vindt de aanpak van een deel van het circuit een normale investering, vooral omdat het om de veiligheid gaat.

Het TT-circuit investeert 150.000 euro in veiligheid. Dit heeft vooral te maken met een tweetal incidenten in de moto GP dit jaar. In de ramshoek viel Valentino Rossi en brak een middenhandsbeentje. Coureurs pleitten na aanleiding van dit voorval om een bredere asfalt laag voor het grind. Dat gaat nu gebeuren. Ook de zuidlus wordt aangepakt.



http://www.rtvdrenthe.nl/7d9f2f3e-2455-4587-9a48-80323788d67e.aspx
Interview met Jos Vaessen op Tv Drenthe, ik weet alleen niet hoe laat, gok steeds tussen 10 over en half.
ieder uur weer!
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Magic schreef 22-08-06 om 21:12:15
Veiliger TT-circuit

(...)



http://www.rtvdrenthe.nl/7d9f2f3e-2455-4587-9a48-80323788d67e.aspx
Interview met Jos Vaessen op Tv Drenthe, ik weet alleen niet hoe laat, gok steeds tussen 10 over en half.
ieder uur weer!


Rossi weer blij
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
TT-baas is bureaucratie spuugzat
Gepubliceerd op 23 augustus 2006, 09:07
assen -
Jos Vaessen, voorzitter van de stichting Circuit van Drenthe, begrijpt deze wereld niet meer. ”Op het TT-circuit, een permanente racebaan, moeten wij vanwege allerlei regeltjes en verordeningen hemel en aarde bewegen om Jos Verstappen vier rondjes te mogen laten rijden. Sla ik een week later de krant open, dan zie ik een coureur in een zelfde soort racewagen ongestoord over de Afsluitdijk jagen. En het afgelopen weekend raceten Formule I-auto’s dwars door Rotterdam. Met nota bene premier Balkenende als prominente gast. Die man heb ik bij ons in Assen nog nooit gezien.”
De TT-voorzitter vindt het hoog tijd worden dat er van hogerhand krachtig het mes wordt gezet in de schier eindeloze beroep– en bezwaarprocedures. Die maken het in zijn beleving ’een paar lastige lieden’ mogelijk om de uitvoering van plannen jarenlang te vertragen. ”Tegenover een jaar bouwen, staat tegenwoordig minstens drie jaar procedures voeren. En als je pech hebt, zoals wij in het geval van TT-World, dan zit je zelfs op zes jaar”, aldus Vaessen gistermiddag bij zijn presentatie van het WK Superbike, dat gehouden wordt op 1, 2 en 3 september.
De bouw van TT-World, het toekomstige attractiepark bij de racebaan, gaat begin oktober van start, kondigde de circuitvoorzitter aan. In 2008 moet het park in gebruik genomen worden


En gelijk heeft ie!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 24-08-06 om 09:24:52
(...)


En gelijk heeft ie!


100% ook nog!
Mugello never sleeps!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
I'm with stupids
     Reageer met citaat 
Gezien de staat van dienst van dhr Vaessen kun je nog aardig wat bereiken, als je de wereld niet begrijpt.

Ik zal wat uitleggen. Beste heer Vaessen, geluidsoverlast is een groot probleem voor het circuit van Assen. Als Jos Verstappen een paar rondjes gaat rijden op Assen komt dat bovenop alle andere rondjes die er het hele jaar al op Assen gereden worden. De coureur op de afsluitdijk is waarschijnlijk maar éénmalig en het evenement in Rotterdam is maar éénmaal per jaar.

De TT van Assen kon voorheen op een brede steun van plaatselijke bevolking rekenen. Zelfs de boer wiens koeien minder melk gaven door het brullen der motoren was vergevingsgezind. Het was maar eén keer per jaar dus de overlast nam men gemakkelijk op de koop toe.

Nu er bijna elk weekend en ook op doordeweekse dagen op Assen gereden wordt is het een heel ander verhaal geworden. De rek is er al lang uit bij de bevolking en het krediet met de mensen met een motorhart is verspeeld door het grote aantal autoraces. Voor volgend jaar staat er een raceweekend met de Champ Cars op het programma, de Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1. Leuk voor de liefhebbers die van heinde verre komen, maar voor de plaatselijke bevolking de zoveelste beproeving.

Gelukkig worden de Assenaren beschermd door regeltjes en verordeningen alhoewel men deze bescherming als onvoldoende ervaart.

Natuurlijk begrijpt de heer Vaessen dit ook wel, maar voor eigen parochie is het lekker om ’s even uit te halen met een kromme vergelijking.

t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 30-08-06 om 19:31:36
Gezien de staat van dienst van dhr Vaessen kun je nog aardig wat bereiken, als je de wereld niet begrijpt.

Ik zal wat uitleggen. Beste heer Vaessen, geluidsoverlast is een groot probleem voor het circuit van Assen. Als Jos Verstappen een paar rondjes gaat rijden op Assen komt dat bovenop alle andere rondjes die er het hele jaar al op Assen gereden worden. De coureur op de afsluitdijk is waarschijnlijk maar éénmalig en het evenement in Rotterdam is maar éénmaal per jaar.

De TT van Assen kon voorheen op een brede steun van plaatselijke bevolking rekenen. Zelfs de boer wiens koeien minder melk gaven door het brullen der motoren was vergevingsgezind. Het was maar eén keer per jaar dus de overlast nam men gemakkelijk op de koop toe.

Nu er bijna elk weekend en ook op doordeweekse dagen op Assen gereden wordt is het een heel ander verhaal geworden. De rek is er al lang uit bij de bevolking en het krediet met de mensen met een motorhart is verspeeld door het grote aantal autoraces. Voor volgend jaar staat er een raceweekend met de Champ Cars op het programma, de Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1. Leuk voor de liefhebbers die van heinde verre komen, maar voor de plaatselijke bevolking de zoveelste beproeving.

Gelukkig worden de Assenaren beschermd door regeltjes en verordeningen alhoewel men deze bescherming als onvoldoende ervaart.

Natuurlijk begrijpt de heer Vaessen dit ook wel, maar voor eigen parochie is het lekker om ’s even uit te halen met een kromme vergelijking.

Ga mij nu niet vertellen dat het zogenaamde geluidsoverlast dat het circuit produceerd groter is als bv het geluid van overkomende vliegtuigen rond om schiphol. Maarja er zal wel zo weinig te doen zijn in assen dat klagen over en procederen tegen het circuit de enige bezigheid is voor de verveelde mensch

« Gewijzigd: 02-09-2006 om 09:46:43 door fred »

Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Troy Bayliss op crash.net Citaat:
"I didn't even look at it before I rode on it this morning, but I actually like it," he said. "The left hand corner is a lot tighter now but honestly the other part isn't so tight and it is flowing anyway. The first corner is exactly like the old corner as far as the banking goes but slower and the next right it opens up and you are in third gear full gas and it is banked again, so it is like the old Assen but different."
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
fred schreef 02-09-06 om 09:43:14
(...)
Ga mij nu niet vertellen dat het zogenaamde geluidsoverlast dat het circuit produceerd groter is als bv het geluid van overkomende vliegtuigen rond om schiphol. Maarja er zal wel zo weinig te doen zijn in assen dat klagen over en procederen tegen het circuit de enige bezigheid is voor de verveelde mensch


Nee hoor, dat ga ik echt niet vertellen. Juist niet. Dan zou ik net als de heer Vaessen kromme vergelijkingen maken.

Aan de ene kant vind ik ook wel dat er wel 's te snel gezeurd word en te weinig ruimte is voor elkaar. Aan de andere kant hebben we denk vanuit onze kant ook wel 's te weinig oog voor wat Assen voor overlast veroorzaakt. Stel je voor, bijna ieder weekend en ook nog op doordeweekse dagen geluidsoverlast. We kunnen daar op zijn minst eens bij stil staan. Om klagen een bezigheid voor verveelde mensen te noemen is te gemakkelijk.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Man, met alle respect maar dat circuit ligt daar al veel langer dan 99% van de mensen die daar vlakbij wonen. En wat is vlakbij? Die wijk Baggelhuizen ligt op enkele kilometers afstand... het is niet 100 meter ofzo!

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Als je er niet tegenkunt dat op enkele kilometers afstand 3x per jaar een auto met veel db's rijdt (A1GP en straks Champ Cars) en regelmatig motoren die al een stuk stiller zijn dan de gemiddelde motorrijder OP STRAAT, dan moet je in een hutje op de fucking hei gaan wonen. De A28 maakt notabene meer lawaai.

Ik ben heel vaak op Assen te vinden. Als ik op de paddock staan, dan hoor ik de motoren absoluut NIET als ze bij Stekkenwal, de Bult, Mandeveen, Duikersloot, Meeuwenmeer etc. rijden. Dat is notabene een afstand van hooguit 1 kilometer. Hoe kunnen al zijn grijze azijnzeikers dan overlast hebben terwijl ze op minimaal 4 kilometer wonen?

Ik woon hier op 100 meter afstand van de rondweg van Sneek. Met mooi weer komen daar om het uur motoren langsgeraced die met hun open dempers minstens 3x zoveel lawaai maken als de gemiddende racemotor op Assen. Heb m'n buren nog nooit horen klagen daarover.

Dat geluidsgezeik gaat werkelijk helemaal nergens over. Wat dat betreft is Nederland het land van de azijnzeikers. De eerste geluidsklachten over de A1GP demo van Verstappen bij de Rizla dag kwamen notabene ZATERDAG al binnen, toen had Jos nog niet eens gereden! Dat soort mensen komen gewoon klaar bij het idee dat ze anderen weer het leven zuur kunnen maken.

Zulk intolerant volk (heb je op meer plekken in Nederland, bij Schiphol ook) zou wat mij betreft verbannen mogen worden naar de binnenlanden van Siberië. In dit land moeten we altijd de vreemde constatering doen dat 1 klager het voor 10.000 anderen kan verzieken en nog gelijk krijgt ook. We leven in een land met 16 miljoen man, opelkaar gepropt. De minderheid zou zich moeten aanpassen aan de meerderheid en niet andersom.
Leave later, ride faster!
     Reageer met citaat 
Best Wouter,

Je roept op tot tolerantie, maar het goede voorbeeld geef je nog niet echt. En daar gaat het mij nu eigenlijk wel om. Er zijn zo'n 40.000 motorsportliefhebbers in ons dichtbevolkte landje. Als die in de toekomst ook van motorsport willen genieten zullen ze op zijn minst ook begrip moeten hebben wat ze oproepen in de samenleving.

Voor de goede orde. Zelf erger ik me niet zo aan lawaai en ik ben een echte motorsportfan. Maar ik zie wel in dat als alle fans naar buiten toe zo reageren zoals jij doet we daarmee niet de sympathie van de bevolking winnen.

In het verleden had "Assen" alle krediet van de bevolking in de omgeving. Op de éen of andere manier is dat men dat aan het kwijtraken. Het is toch niet verkeerd om er bij stil te staan of we daar zelf ook een rol in spelen?
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
Wouter81 schreef 02-09-06 om 11:06:50
dan moet je in een hutje op de fucking hei gaan wonen.


niet op de hei van assen in dit geval..............
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 02-09-06 om 11:39:51
Best Wouter,

Je roept op tot tolerantie, maar het goede voorbeeld geef je nog niet echt. En daar gaat het mij nu eigenlijk wel om. Er zijn zo'n 40.000 motorsportliefhebbers in ons dichtbevolkte landje. Als die in de toekomst ook van motorsport willen genieten zullen ze op zijn minst ook begrip moeten hebben wat ze oproepen in de samenleving.

Voor de goede orde. Zelf erger ik me niet zo aan lawaai en ik ben een echte motorsportfan. Maar ik zie wel in dat als alle fans naar buiten toe zo reageren zoals jij doet we daarmee niet de sympathie van de bevolking winnen.

In het verleden had "Assen" alle krediet van de bevolking in de omgeving. Op de éen of andere manier is dat men dat aan het kwijtraken. Het is toch niet verkeerd om er bij stil te staan of we daar zelf ook een rol in spelen?
Sorry hoor maar fuck die bevolking. Zoals eerder al geschreven, het overgrote merendeel van die bevolking woonde daar nog niet toen het circuit er al wel lag. Ga dan lekker verhuizen. In elke willekeurige stad in nederland is meer geluid te horen als in die wijk die zogenaamd last heeft van geluidsoverlast van het circuit. Van elke snelweg komt meer geluid af als van het circuit. Mensen die langs een spoor wonen hebben meer geluidshinder als mensen uit die wijk in assen. Mensen die langs een vliegroute wonen hebben meer last van geluidshinder. Er zijn miljoenen mensen die dagelijks in hun woonomgeving te maken hebben met meer geluidsoverlast als die gasten in die wijk in assen. Hoor je op een enkeling na die mensen allemaal zeiken over te veel geluid? nee. En waarom niet? omdat ze het niet langer als lastig ervaren na een tijdje. Rara waarom hebben die mensen in assen dan wel zo'n last. Is dat mischien omdat het geluid in assen van een circuit komt, en daarom zogenaamd zinloos omdat racen zinloos tijdsverdrijf is. Ik denk van wel.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement

Pagina's: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 105


Snelle navigatie: