AMA - 2007 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Topic: AMA - 2007 (24668 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 10-11-06 om 08:20:14
ik krijg de indruk dat MV bezig is met een heel slim gepland plan om snel naar de WSB te komen. eerst europa om te oefenen dan de states en daarna dus gewoon WSB om goed beslagen ten ijs te komen. (en voor de verkoop in de states natuurlijk )


Zo snel vind ik ze anders niet bezig. Hoe lang loopt dit model nu al mee?
Mugello never sleeps!
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 10-11-06 om 07:59:45
(...)


Scassa zou het ronderecord al gebroken hebben, tijdens z'n eerste outing, op 'JenningsGP'

ik denk dat Scassa het wel goed gaat doen op de Yankee circuits ... hij is wel 'n redelijke rijder "met ballen"


op 6 & 7 december gaat "FBF" verder testen, in Daytona

Ik weet wel dat hij woendsdag 2 tiende van het SBK ronderecord afzat, en zelf nog met een bijna Superstock fiets reed.
Luca en nog twee andere rijders waren met een MV onderweg, waarvan er 1 in de top tien van het AMA reed afgelopen jaar (werd geen naam genoemd) maar Luca was op de eerste dag een seconde sneller!

zo zie je maar weer dat er in de FIM Cup echt wel op een erg hoog niveau wordt gereden.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 10-11-06 om 09:22:46
(...)


Zo snel vind ik ze anders niet bezig. Hoe lang loopt dit model nu al mee?


ja maar hoelang bestaat MV nu pas weer?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
sTTevie had dus weer eens helemaal gelijk :-| :

Citaat:
Scassa turned a 1:14.810 backed up by a 1:14.850, breaking the previous record set by Pascal Picotte at 1:15.444 last spring.


http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
allard schreef 10-11-06 om 16:03:10
sTTevie had dus weer eens helemaal gelijk :-| :

(...)


(afbeelding)


moetzeggne dat ik het jammer vind dat hij in race trim niet die originele 4 pijpen heeft. Ik vind dat juist een van de mooiste delen van de MV
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 10-11-06 om 08:01:29



koffietje, Plaggie?



Het is inmiddels al avond, maar als je aanbod nog steeds geldt....Ja graag! 20.00 uur is een mooie koffietijd
     Reageer met citaat 


Lees net dat Jake Zemke gewoon een aanbod van Suzuki heeft afgeslagen!! Is hij nu helemaal besodemieterd!!

Echt jammer, want anders zouden de twee mannen met de spectaculairste rijstijl alle twee een dikke Gixxer onder de kont hebben...
Mugello never sleeps!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 16-11-06 om 10:34:52


Lees net dat Jake Zemke gewoon een aanbod van Suzuki heeft afgeslagen!! Is hij nu helemaal besodemieterd!!

Echt jammer, want anders zouden de twee mannen met de spectaculairste rijstijl alle twee een dikke Gixxer onder de kont hebben...


heeft hij zeker een aanbod gehad van een fatsoenlijk merk...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 16-11-06 om 15:36:07
(...)


heeft hij zeker een aanbod gehad van een fatsoenlijk merk...


RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Het Yoshimura team met Mladin en Tommy Hayden is samen met de MotoGP ook aanwezig in Sepang voor een test. Tommy ging er bij zijn debuut hard af:

Citaat:
Tommy Hayden falls
By: Matthew Birt

US Superbike star Tommy Hayden made a debut he’d probably like to forget on the Yoshimura Suzuki he will race next year, after a mammoth highside at the Sepang test in Malaysia.
The works Suzuki AMA team is sharing the track with the top MotoGP teams currently testing, including Hayden’s brother Nicky and his Repsol Honda squad.
Tommy was spat off the bike at the same turn which was under water yesterday – though the track is dry today – after saving a front end slide, only to have the rear come round and highside him a fraction later.


Citaat:
He was apparently out cold at the track, and had to be cut out of his leathers before being taken to a nearby hospital where he is due to be kept in for observation.
He is reported to have a small break in an ankle, and it is not know if he will continue to test alongside team-mate Mat Mladin.

van de site van MCN
reactie Nicky: Citaat:
"My brother Tommy crashed today testing his US Superbike and what with running to the phone to check out his condition and testing the day could have been much better. Luckily Tommy's OK so I will go into tomorrow in better shape."
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
't was niet van de poes blijkbaar ...




hier nog wat fotootjes van Tommy in betere tijden ...





nee, dit is geen photoshop



toch nog even wennen, Tommy in 't blauw na ál die jaren in 't groen .. (vond 'm trouwens beter staan met groen)
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:
Hayden suffered a concussion in the fall but sources close to the eldest Hayden racer say, thus far, that is the extent of his injuries.

Press reports are floating around the globe that Hayden broke his ankle in the fall, but that does not seem to be the case. Hayden did bang his leg up, but results from x-rays/MRI/CAT scans indicate nothing is broken.

bron: superbikeplanet.com
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Yamaha is er al klaar voor:

http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
hakinnen
Bitubo-Raceservice.nl

     Reageer met citaat 
allard schreef 10-11-06 om 10:22:30
(...)

Ik weet wel dat hij woendsdag 2 tiende van het SBK ronderecord afzat, en zelf nog met een bijna Superstock fiets reed.
Luca en nog twee andere rijders waren met een MV onderweg, waarvan er 1 in de top tien van het AMA reed afgelopen jaar (werd geen naam genoemd) maar Luca was op de eerste dag een seconde sneller!

zo zie je maar weer dat er in de FIM Cup echt wel op een erg hoog niveau wordt gereden.


klopt Allard.

maar...ik denk dat scassa (lees: de MV) in het AMA niet hetgeen kan gaan laten zien wat ie in de fimcup kon laten zien.
Het is een "publiek geheim" dat de MV's in de fim-cup niet bepaald "stock" waren he..
in het AMA zullen ze dat indien ze stock gaan rijden wel moeten zijn en indien ze SBK rijden zullen ze het ook met sbk specs een heel stuk lastiger krijgen als "de rest" ook met sbk specs rijdt..

ik moet het nog zien dat die MV's podiums kunnen pakken in het AMA.


terzijde en ff off-topic:
over je opmerking betreffende "het hoge niveau" van de fim-cup...
volledig mee eens..het gaat hard daar
ik heb regelmatig de toptijden van de fimcup zitten te bekijken en vergelijken met sbk tijden.. als je ziet dat een corti of polita tijden rijdt met een stockfiets die niet eens ze heel ver van de sbk tijden afliggen is dat idd alleen maar indrukwekkend.

Fimcup 2007....Alez..hoewel Corti een serieuze kandidaat zal zijn en ik zeer benieuwd ben wat Xavier kan op een "batta soes" heb ik toch zo'n vermoeden dat dat "leger" 1098's (met name de Canepa fiets) wel eens mede de dienst uit zal gaan maken..
en die 1000 fireblade ...




« Gewijzigd: 19-11-2006 om 10:23:40 door hakinnen »

Bitubo-Raceservice.nl: Suspension Sales / Services
Team BE-1 Triumph 675 World Supersports
JT
     Reageer met citaat 
allard schreef 19-11-06 om 01:25:57
Yamaha is er al klaar voor:

(afbeelding)


Is dit de superbike van Eric of de Stock fiets van Ben??

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Snelle navigatie: