Int. FIM Rally Kampioenschap 2007 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Topic: Int. FIM Rally Kampioenschap 2007 (2031 keer gelezen)
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:
An International Rally Championship, based on the French “Mototour” formula, will be held during the 2007 season. The sporting concept is that of a Road Rally. In the programme are included linking sectors, regularity courses and special stages on closed roads and on circuits. It is a mass competition, accessible and favourable to the image of motorcycling sport as a whole: all motorcycles must be road-homologated; on open roads the traffic rules will be enforced.

Rally International Championship:
24-27/05: Belgium
14-17/06: Italy
23-30/09: France

fim.ch


om een idee te vormen van hoe dit nieuwe rallykampioenschap er zou kunnen uitzien ... www.moto-tour.com
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 24-10-06 om 20:42:17
(...)


om een idee te vormen van hoe dit nieuwe rallykampioenschap er zou kunnen uitzien ... www.moto-tour.com

Wij waren in Magny-Cours (twee weken voor de laatste SBK) en toen kwam die franse moto-tour daar aan het einde van de dag aan. Je weet niet wat je ziet!

Allemaal verschillende motoren van BMW's op Supercorsa's met servicewagens, supersport motoren met een verhoogd stuur en extra lampen, heel veel Yamaha T-max 500's enz. enz.
Een heel rennerskwartier vol met campers en service auto's. Echt lachen. Moesten ze in de avond een paar rondjes over het circuit rijden....in het donker

Ben benieuwd wat dit gaan worden.... Eignelijk gewoon Rally zoals we het bij de auto's gewend zijn.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
ziet er wel gaaf uit lekker gevarieerd zowel in motoren als in soorten proeven. en als ik het zo bekijk redelijk betaalbaar.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
denk 't ook ...

wat die T-Max'en betreft ... volgens mij was dat één of andere soort cupklasse

ik ga alvast piepen ...
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!

Snelle navigatie: