BSB seizoen 2003 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: BSB seizoen 2003 (6080 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Citaat:


Verder zijn voetbal, wielrennen en in mindere mate tennis vooral populair omdat er Nederlanders aan mee doen. Kijk maar naar darten, was er geen  Barneveld geweest, dan was darten nog gewoon Britse folklore geweest.
Ja, dankzij Barneveld ben ik ook in het dartwereldje beland (kost niks, integenstelling tot de wegracerij ). Maar het klopt als een bus, want zonder Jurgen had ik de SS600 waarschijnlijk nu nog een waardeloze bijklasse gevonden. Maar dankzij Jurgen ben ik de klasse dus wel gaan volgen, en ben erachter gekomen dat het een spectaculaire klasse is, en om te winnen moet je echt goed zijn.

Ik ben een fan van darten, dus geen kwaad woord erover aub http://www.geocities.com/...els/dcdebikkels.html  
     Reageer met citaat 
ieder zijn meug zeg ik dan maar.

Vind het zo raar dat mensen een sport pas leuk vinden als er Nederlanders meedoen. Hoop ook altijd dat Nederland snel wordt uitgeschakeld tijdens voetbal toernooien. Wat was het afgelopen WK relaxed. En dat terwijl voetbal fans volgens mij nix te klagen hadden over het niveau vd wedstrijden.

F1 rijdt nu toch ook zonder Nederlanders, maar wordt heus niet in eens van het scherm gehaald. Ook de CL wordt gewoon uitgezonden zonder PSV en Ajax.

Heb liever een mooi 250cc veld dan iemand als Henk vd L.
Het is jammer dat afhankelijk bent van de grootste groep kijkers. Hersenloze kuddedieren dus...
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Citaat:
voor mij is SBS gewoon een nederlandse zender hoor...



Die doet autosport, toch?
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Citaat:
Hoop ook altijd dat Nederland snel wordt uitgeschakeld tijdens voetbal toernooien.


If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Het heeft dus nix met kudedieren te maken. het zou voor de nederlandse motersport gewoon beter zijn dat hier meer nederlanders zouden mee rijden.en wat het voetbal betreft nederland mag van mij wel spellen tot aan de finale er zitten namelijk knoppen op je tv of afstands bediening
gaaaaaaaaaaaas...........nakano
     Reageer met citaat 
Er zitten idd knoppen op je tv, maar zappen is zinloos, iedere zender heeft het er nl wel over. De radio aanzetten helpt al even min, net zoals de krat lezen.
Dan hebben we het nog niet eens over de winkels die weer volhangen met oranje-prut.

Bobslee bijvoorbeeld, vind ik ook leuk om te kijken, maar niet door de Nederlanders, daarvoor keek ik het ook al. Wielrennen kijk ik niet omdat Boogerd misschien een ritje kan winnen. Met tennis vind ik dat Schalken een goede backhand heeft, maar ben eigelijk meer voor Safin.
Ik kijk voor de sport, niet voor de Nederlanders
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
nix mis mee toch ik kijk ook voor de sport maar vindt het wel erg jammer :-[ dat er weinig nederlandse rijders op top nivo mee kunnen doen. :down:maar blijf zekker wel gek van de motorsport en wat het voetbal betreft als het nederlans elftal leuk voetbal speelt kan ik daar ook van genieten :lol:dat moet gewoon ieder voor zich zelf uitmaken :up] dat er weinig nederlandse rijders op top nivo mee kunnen doen. maar blijf zekker wel gek van de motorsport en wat het voetbal betreft als het nederlans elftal leuk voetbal speelt kan ik daar ook van genieten dat moet gewoon ieder voor zich zelf uitmaken
gaaaaaaaaaaaas...........nakano

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: