EK 2008 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: EK 2008 (5114 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Zou kunnen dat UEM cup en EK los staan van elkaar.
Maar wie is dan de Europees kampioen?
De winnaar van de UEM cup of de winaar van de finale?

Koprtom, nog veel onduidelijkheden
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 03-10-07 om 17:04:31
(...)


Oke, je hebt gelijk. Maar ook hier staat niet duidelijk aangegeven hoeveel coureurs een land mag afvaardigen. In het voetbal heb je ook de Champions League. Mag ieder land aan meedoen, maar gebeurd niet omdat er dan toch weer toelatingseisen zijn, en zijn sterke landen als Italie en Spanje (toeval?) wel met meerdere clubs aanwezig.

Ik speculeer dus dat er nog wel het een en ander duidelijk zal worden.

Tevens geef ik aan dat ik het niet eens ben met jouw stelling dat je als UEM Cup rijder pech hebt als je in de Finale uitvalt. Die pech is net zo groot als ieder ander die aan de start verschijnt. De UEM Cup staat nl los van het EK...


even een vraag van mij Gambler wat is de UEM cup?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 03-10-07 om 18:57:03
(...)


even een vraag van mij Gambler wat is de UEM cup?


Dat staat in het artikel:

Citaat:
Gedurende het seizoen zal er een serie van 6 tot 8 wedstrijden plaatsvinden voor de UEM Cup. De beste 10 rijders hiervan worden rechtstreeks geplaatst in de Finale race. De wedstrijden voor de UEM Cup worden in alle klassen verreden. Te weten: 125cc, 250cc, Supersport, Stocksport 600 en Stocksport 1000. Deze wedstrijden zullen plaatsvinden op goede circuits. Mogelijk zullen enkele klassen bij een Nationale Kampioensrace verreden worden.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
UEM Cup zal dan dezelfde status hebben als de FIM Cup ?? ?? ... maar dan op 'Europees' niveau ...
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 03-10-07 om 22:30:16
UEM Cup zal dan dezelfde status hebben als de FIM Cup ?? ?? ... maar dan op 'Europees' niveau ...

Ik vind het ook nog steeds een raar verhaal.......
Dus tijdens de UEM Cup races, kwalificeren de eerste 10 zichzelf voor het Europees kampioenschap aan het einde van het jaar op Albacete. En als nationaal kampioen, krijg je automatisch een Wildcard.

Ben benieuwd of hiermee het EK gered kan worden
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
     Reageer met citaat 
Ik moet zeggen, ik vind het ook een beetje vreemde opzet maar laten we het maar eens proberen.
Zoals het nu opgezet is kan het ook niet.
     Reageer met citaat 
ossje schreef 03-10-07 om 17:29:08
Zou kunnen dat UEM cup en EK los staan van elkaar.
Maar wie is dan de Europees kampioen?
De winnaar van de UEM cup of de winaar van de finale?

Koprtom, nog veel onduidelijkheden


Nee, het is echt heel simpel:

Je bent Europees kampioen als je de laatste race wint. Zie het als een soort Motocross of Nations...

Als UEM Cup winnaar heb je, zoals sTTevie zegt, dezelfde status als SuperStock1000 winnaar (en die discussie is ook al eens over Vankeymeulen geweest), maar dan op Europees niveau.
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
allard schreef 03-10-07 om 23:01:14
(...)

... En als nationaal kampioen, krijg je automatisch een Wildcard.



Dat is dus nog niet helemaal duidelijk. Lijkt mij dat er een top5 wordt uitgezonden oid...
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Om de verwarring compleet te maken staat er in de Motorgazet weer een enigszins ander verhaal.
Onder andere dat de 250 in de EK erbij blijft zolang ze in de GP ook nog rijden
     Reageer met citaat 
ossje schreef 04-10-07 om 09:01:13
Om de verwarring compleet te maken staat er in de Motorgazet weer een enigszins ander verhaal.
Onder andere dat de 250 in de EK erbij blijft zolang ze in de GP ook nog rijden


mmm, op racesport staat dat er nog wel UEM250 blijft bestaan, maar er geen finale race 250 zal zijn (EK dus).
Mugello never sleeps!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: