Autosport topic, deel 6 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 100

*Topic is gesloten*
Topic: Autosport topic, deel 6 (171934 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
Vorig deel: Autosport topic, deel 5


Laatste posts in vorig deel:

MB84 schreef 13-07-07 om 15:43:27
In het AD staat inmiddels dat er inderdaad een schriftelijke toezegging aan Albers is gedaan dat hij heel het seizoen mag rijden ongeacht achterstallige betalingen...

http://www.ad.nl/sport/article1504629.ece

Trax schreef 13-07-07 om 15:52:46
Dit wordt echt met de minuut leuker....
Jarno
 Administrator

avatar
Volgens mij wil Spyker een sponsor die helemaal niet zeker was maar als leuk extraatje bovenop alle andere sponsors die Albers meebrengt zou zijn, gebruiken als stok om Albers mee te slaan. Heel zielig, en ik hoop dat ze het flink op hun neus krijgen. Laten ze hun eigen reputatie als team maar ten gronde richten, in plaats van de carrière van Chris.
Zo is het! Albers terug in de auto en volgend jaar hopen dat Albers onderdak vindt bij een team wat hem wel serieus neemt!
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

Klien brengt een zak Red Bull geld mee (zijn persoonlijk sponsor) quote]

Klein wordt sinds hij vertrokken is bij red bull racing al niet meer gesponsort door red bull....[/quote]
Ik vind het mooi verhaal worden hoor,teken je bij een team neem je 11 miljoen! mee je betaald er alvast negen (alsof je even een nieuwe fiets koopt zeg )
En na negen wedstrijden wordt je aan de kant gezet door het team die waarschijnlijk even vergeten waren dat jou schriftelijk en mondeling toegezegd is dat je ongeacht wat er gebeurd met de overige twee miljoen ten alle tijden mag blijven rijden.

Moet toch wel zeggen dat de manager en adviseurs van Albers hun zaakjes toch heel goed voor elkaar hadden aan het begin van dit seizoen en dat dat Albers mischien wel heel sterk in zijn schoenen staat op dit moment.
fred
Alonso betekent spaans wijf!

Wat een kleuterschool is dat Spyker F1 zeg Minardi was altijd het lachertje van de F1 paddock, Spyker is gewoon te triest om nog om te lachen.

Albers zou eens zijn ingebrachte sponsor geld terug moeten eisen in een rechtzaak om dat er een onwerkbare situatie is ontstaan. Als Spyker echt een Nederlands F1 team is zullen ze wellicht onder het Nederlandse (arbeids)rechts systeem vallen en is zo'n rechtzaak wellicht te winnen. Kan ie mooi met een bak geld richting een beter team.
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
fred schreef 13-07-07 om 22:49:26
Wat een kleuterschool is dat Spyker F1 zeg Minardi was altijd het lachertje van de F1 paddock, Spyker is gewoon te triest om nog om te lachen.


Minardi heeft het langer uitgehouden in F1 dan Spyker waarschijnlijk zal doen. Minardi reed dan wel immer en altijd achteraan, echt sportief succes hebben ze nooit gehad behalve dat Verstappen ooit na een vrije training bovenaan stond in de regen en dat werd gevierd alsof ze de wedstrijd zelf hadden gewonnen, maar zo belachelijk als dat Spyker zichzelf maakt dit jaar, dat is bij Minardi nooit voorgekomen.

Oke, ze reden altijd laatste maar er was wel respect voor het team gezien de middelen die ze hadden. Minardi werd ook nooit belachelijk gemaakt zoals Spyker nu wel het lachtertje van de F1 is.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Trax
ZAC #111 en #717

Gisteravond was er een uitgebreid interview met CA op RTL GP. Vandaag schijnt er een gesprek te zijn tussen de betrokkenen.

Ben reuze benieuwd...CA heeft de schriftelijke bevestiging dat hij het hele seizoen mag rijden, Spyker heeft geen geld om CA af te kopen...

Het zou me niks verbazen als we CA weer in de Spyker zullen zien zitten.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

lachertje of niet ... dit vind ik nog altijd één van de mooiere

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
Markus Winkelhock is de vervanger van Albers. Hij heeft een contract voor 1 race gekregen.
Toch jammer van Albers. Ook al was hij niet mijn favoriet (voor zover ik die al heb in F1). Ik vertrek a.s. zaterdag uit het werk op de motor met een paar man naar de Nurburgring. Zit je er toch een beetje voor Jan met de korte achternaam omdat je geen landgenoot hebt om aan te moedigen :'( .
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Het heeft tot nu toen nog niet echt geholpen dat Albers ontslagen is, ze zijn gewoon weer 1na laaste en laaste de Spyker's.
Tja, dat kun je hem niet kwalijk nemen, zonder noemenswaardige ervaring in een auto die weinig voorstelt.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

volgens mij gaat dat hele team binnenkort toch op de fles. Al die NL sponsors hadden voor hun naam beter een goed motor team kunnen sponsorren...

SS suzuki team ofzo...

ik weet het (gaan we weer met die discussie..) de F1 krijgt veel meer publiciteit maar ik vraag me af of je als sponsor op deze manier exposure wilt...

ooh u sponsort dat team/merk wat uit elkaar valt van de interne conflicten en voor de rest niet presteert...

Gaat dat bij uw bedrijf ook zo??
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Hoe dan ook is F1 een van de meest lucratieve vormen van sponsoring, zelfs als gedurende een weekend de bolide maar 1 minuut in beeld is geweest, is de sponsor wel wereldwijd in beeld geweest. Dat zal voor een kleine NL sponsor niet zo spannend zijn maar voor ieder internationaal opererend bedrijf is er geen bredere vorm te bedenken.

Die kleine NL sponsor zal wellicht afhaken, maar een vervangende rijder zal die gaten wel weer opvullen.

Alleen in Nederland vallen we nu over Spyker, in Duitsland boeit die ophef totaal niet.

Kijk maar eens hoe de Spyker de media in zijn zak heeft, verreweg de meesten berichten dat Alber niet rijdt vanwege het feit dat een sponsor niet betaald heeft.

Terwijl de werkelijkheid is dat Albers de toezegging heeft gehad ondanks dit, het hele seizoen te mogen rijden en daarbij ruim 85% van zijn sponsoring wel betaald heeft terwijl we nog niet op 85% van het seizoen zitten.

Als Albers een paydriver is, mag hij dus in ieder geval 85% van het seizoen rijden, nog los van de toezegging dat hij het hele jaar zou rijden.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 100

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: