BSB Round 1 - Brands Hatch favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: BSB Round 1 - Brands Hatch (6106 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Jaja, we hebben nu een apart gedeelte voor BSB, dus ook ruimte voor aparte topics PER race.

In navolging van dit topic.
     Reageer met citaat 
Das mooi, want dan kan gelijk iemand even het uitzendschema van de BBc er neer kwakken zodat ik niet vergeet om te kijken, want dat gebeurd me nog te vaak
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Ben wel benieuwd wat Rookie Gareth Glynn er van gaat bakken (de r6 cup kampioen van vorig jaar)op de jentin yamaha,ik heb hem in spanje op cartegena en almeria rond zien gaan (voor het eerst op een 1000 en nog helemaal standaard ook) en reed daar retestrak en supersnel ,moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was.
Heb nog met em gesproken en hij zei dat ie nog rustig aan deed om de motor te leren kennen ,overigens een zeer aardige gast die trouwens pas 2 a 3 jaar motor rijdt.
Ben benieuwd........
     Reageer met citaat 
Ben benieuwd. Zal opletten of ie in beeld komt...
Mugello never sleeps!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
van mij inderdaad ook de vraag of iemand weet of de BBC de races zal gaan uitzenden. Ik heb helaas met het doorsnuffelen van de diverse topics geen berichten hiervan kunnen vinden.
Kan me van verleden jaar herinneren dat de BBC de races meestal een week later uitzond. Staat er uberhaubt verslagen op het programma?

Zal mijn TV gids ook nog eens doorploegen.
Ook ik was verleden meestal te laat :-[]
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
op de site van de bbc staat het vast wel
     Reageer met citaat 
Citaat:
op de site van de bbc staat het vast wel


Heb ik ook gekeken, kon ik nix vinden

Misschien heb ik er wel over heen gekeken!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
IK kon ook niks vinden op de BBC site, maar die gaat eigenlijk ook maar tot komende zondag. Vorig jaar was het gebruikelijk dat het een week later altijd op zondagmiddag op BBC 2 getoond werd, neem aan dat nu nog zo is. Kwam geloof ik omdat SKY de rechten heeft om het live uit te zenden.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
De race wordt trouwens niet gereden op het gewone circuit van Brands he. Ze rijden op het gedeelt dat ze "Indy" noemen, wat dat ook wezen mag. In oktober komen ze er nog terug voor de laatste ronde van het kampioenschap en rijden dan op de GP-baan, dat zal dus wel het gehele circuit zijn neem ik aan.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:
De race wordt trouwens niet gereden op het gewone circuit van Brands he. Ze rijden op het gedeelt dat ze "Indy" noemen, wat dat ook wezen mag. In oktober komen ze er nog terug voor de laatste ronde van het kampioenschap en rijden dan op de GP-baan, dat zal dus wel het gehele circuit zijn neem ik aan.

Even opgezocht. Het donker gekleurde gedeelte is dus het "Indy" gedeelte. Lijkt me nogal kort. 1,2 mijl is.... nog niet eens 2 km?

marc1976
Master of Disaster

     Reageer met citaat 
Citaat:

Even opgezocht. Het donker gekleurde gedeelte is dus het "Indy" gedeelte. Lijkt me nogal kort. 1,2 mijl is.... nog niet eens 2 km?



Dat worden dan snelle rondetijden gok ik
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:

Dat worden dan snelle rondetijden gok ik

Kijk maar in het Silly Season Topic, snelste tijden rond de 46 sec. Citaat:

Even opgezocht. Lijkt me nogal kort. 1,2 mijl is.... nog niet eens 2 km?
Citaat:
De Engelse mijl is een lengtemaat die gelijk is aan 1609,344 meter. Hoewel het geen SI-eenheid is, wordt deze lengte o.a. in de Verenigde Staten en Groot-Brittanniƫ nog gebruikt

Kom je op ca 1,93 km.

« Gewijzigd: 24-03-2005 om 13:11:45 door RG500IU »

Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 


Over Mickey Mouse-circuit gesproken!

Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Dan komen die jongens toch nooit hoger dan de derde versnelling ?
Lijkt eerder op een kartbaantje....
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
ik ben verleden jaar op Brands geweest dat word inderdaad ERG kort ja. Als ze veel coureurs hebbne word het Treintje rijden. Lijkt me voor het publiek op zich wel leuk maar als coureur word je volgens mij aardig gestoord van dit soort rondjes
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: