RedBull Rookies 2008 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: RedBull Rookies 2008 (10839 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Hier zijn de rijders die wel door gaan in RBR.

Provisional Entry List

Robin Barbosa (FRA)
Brad Binder (RSA)
Deane Brown (GBR)
Kevin Calia (ITA)
Alessio Cappella (ITA/NGR)
Xavier Figueiras (ESP)
Hayden Gillim (USA)
Daijiro Hiura (JPN)
Taylor Mackenzie (GBR)
Nelson Major (FRA)
Florian Marino (FRA)
Dylan Mavin (AUS)
Leandro Mercado (ARG)*
Jakub Kornfeil (CZE)
Alexander Kristiansson (SWE)
Manuel Pardo (ITA)
Alex Rins (ESP)
Fraser Rogers (GBR)
Daniel Ruiz (ESP)
Mathew Scholtz (RSA)
Arthur Sissis (AUS)
Benny Solis (USA)
Harry Stafford (GBR)
Nico Thöni (AUT)

* TBC

Bron:www.redbullrookiescup.com
     Reageer met citaat 
Grappig dat er een aantal Rookies vanuit de US cup naar de EU cup gaan.. En ik hoorde dat Mercado niet mee gaat doen, maar in de US iets in de superstock of iets dergelijks gaat doen.
     Reageer met citaat 
superfrog schreef 09-11-08 om 20:51:22
Grappig dat er een aantal Rookies vanuit de US cup naar de EU cup gaan.. En ik hoorde dat Mercado niet mee gaat doen, maar in de US iets in de superstock of iets dergelijks gaat doen.


En ook apart dat er sommigen weer meedoen? Zou dat puur zijn uit financiële overwegingen?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Nee je mag max. 2 x meedoen..als de organisatie dat ook goedvindt.
     Reageer met citaat 
superfrog schreef 10-11-08 om 19:24:32
Nee je mag max. 2 x meedoen..als de organisatie dat ook goedvindt.


Ok, maar ik bedoelde het meer zo van: lijkt me dat je na een jaartje RBR Cup wel verderop wilt kijken. Helemaal als je redelijk succesvol bent geweest, zoals Scholtz.
Mugello never sleeps!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 10-11-08 om 19:28:34
(...)


Ok, maar ik bedoelde het meer zo van: lijkt me dat je na een jaartje RBR Cup wel verderop wilt kijken. Helemaal als je redelijk succesvol bent geweest, zoals Scholtz.


In de RBR rij je volgens mij bijna voor niks, ze moeten alleen de verblijfkosten zelf betalen heb ik eens gelezen. Goedkoper kun je dus bijna niet race en het is in prima leerschool op internationale circuits. Waarom dan weg gaan? Het zijn nog maar tieners he, met nog een hele toekomst voor zich.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 10-11-08 om 20:56:26
(...)


In de RBR rij je volgens mij bijna voor niks, ze moeten alleen de verblijfkosten zelf betalen heb ik eens gelezen. Goedkoper kun je dus bijna niet race en het is in prima leerschool op internationale circuits. Waarom dan weg gaan? Het zijn nog maar tieners he, met nog een hele toekomst voor zich.


volgens mij ook de reiskosten, en die kunnen aardig oplopen
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 10-11-08 om 20:56:26
(...)


In de RBR rij je volgens mij bijna voor niks, ze moeten alleen de verblijfkosten zelf betalen heb ik eens gelezen. Goedkoper kun je dus bijna niet race en het is in prima leerschool op internationale circuits. Waarom dan weg gaan? Het zijn nog maar tieners he, met nog een hele toekomst voor zich.


Dat suggereerde ik daarvoor dus ook al
Mugello never sleeps!
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
andre schreef 10-11-08 om 21:34:48
(...)


volgens mij ook de reiskosten, en die kunnen aardig oplopen


Vanzelfsprekend. Maar het is altijd nog goedkoper dan zelf een team te moeten bekostigen. En het is ook nog eens een gewedlige opleidingsklasse, en je rijdt op GP circuits, met redelijk veel media-aandacht.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 


(berichtje stond in verkeerde topic - de twee reacties daarop heb ik verwijderd aangezien ze nergens meer op slaan nu ik de context verplaatst heb)

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: