Yamaha-topic favoriete topics

Moderator: RG500IU

Topic: Yamaha-topic (1650 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Om maar niet voor ieder modelletje een apart topic te krijgen, maar ik gewoon even een apart topic aan per merk. Af te trappen met Yamaha, die op de komende Tokio Autoshow de Yamaha Tesseract gaat presenteren.

Ik zou wel eens op zo'n ding willen rijden, maar kopen zal ik m zeker niet!
Mugello never sleeps!
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
mijn lijstje 'wel-rijden-niet-kopen' is gruwelijk lang!

super vaag ding... vaag idee ook trouwens om 2 motoren vast te smelten... maar of dit nu de oplossing is tussen motor en autorijden... lijkt me niet...
     Reageer met citaat 
best lachen met zo,n ding
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Yamaha terug in de 125 cc....

jammer dat ze deze hier niet voeren voor zover ik weet ontzettend leuk ding vind ik!






TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
10th anniversary edition

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 09-11-07 om 12:51:05
Yamaha terug in de 125 cc....

jammer dat ze deze hier niet voeren voor zover ik weet ontzettend leuk ding vind ik!


Is hier geen markt voor. Iemand met een motorrijbewijs gaat hier niet op een 125 cc'tje zitten als je ook een dikke 1000 mag besturen.

Model lijkt overigens erg op de TZR 50 welke speciaal voor jou Fuzzy bij ons in Deventer in de winkel te bewonderen is

"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Kootje schreef 13-11-07 om 14:13:30
(...)


Is hier geen markt voor. Iemand met een motorrijbewijs gaat hier niet op een 125 cc'tje zitten als je ook een dikke 1000 mag besturen.

Model lijkt overigens erg op de TZR 50 welke speciaal voor jou Fuzzy bij ons in Deventer in de winkel te bewonderen is

(afbeelding)
Maar wel leuk als je net je rijbewijs hebt. Vorig jaar heb ik ook mijn rijbewijs gehaald met 25kw. Had ook niet veel keus. Maar heb toen een Aprilia RS125cc gekocht. Viel me wel wat tegen. Echt een brommer eigenlijk....

Verder leuk voor de JuniorCup.
     Reageer met citaat 
EPV_52 schreef 13-11-07 om 23:16:24
(...)
Maar wel leuk als je net je rijbewijs hebt. Vorig jaar heb ik ook mijn rijbewijs gehaald met 25kw. Had ook niet veel keus. Maar heb toen een Aprilia RS125cc gekocht. Viel me wel wat tegen. Echt een brommer eigenlijk....

Verder leuk voor de JuniorCup.


Idd wel leuk als je net je rijbewijs hebt maar volgens mij zijn er meer mensen die bijv. een 600cc met 25 kW kit aanschaffen als een lichte 125cc 2-takt.

Hoewel een RS125 wel een vet machientje is
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Kootje schreef 14-11-07 om 08:32:57
(...)


Idd wel leuk als je net je rijbewijs hebt maar volgens mij zijn er meer mensen die bijv. een 600cc met 25 kW kit aanschaffen als een lichte 125cc 2-takt.

Hoewel een RS125 wel een vet machientje is


Ja, de de uiterlijk zag er echt strak uit. Een echte mooie Poggiali replica van 2004. De witte MS uitvoering. Heel mooi gespoten. Verder is het net een brommer. Zelfs werd ik met mijn motorpak en al aangeohuden door oom agent om op de rollenbank te gaan Terwijl hij zelf ook op de motor zat.

Helaas kreeg ik na een maandje alweer warmlopers en dergelijke. Tweetakten had ik toen al wel weer gezien. En toen maar weer verkocht en een Honda CBR600F met 25kw kit aangeschaft. Dit reed veel lekkerder. Kan je ook behoorlijk hard mee sturen.

Snelle navigatie: