Sepp Vermonden favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Sepp Vermonden (74523 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ik heb Sepp zijn topic alvast geopend dan kan hij zelf verder reageren.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Hallo Sepp,

Welkom op Wegraceforum! Het zou leuk zijn als je voor de lezers hier een stukje zou willen neerzetten over jezelf en je racecarriere tot nu toe.

En natuurlijk heel veel succes gewenst in 2008!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Hoi Hoi!

Dit is nu men eerste berichtje op het forum... Het lijkt me in ieder geval een hele leuke site!
Iets over mezelf... ik ben al enkele jaren actief in de wegrace. Ben begonnen met minibike in Belgie. Hierbij ben ik 2 keer belgisch kampioen geweest. Daarna maakte ik de overstap naar de brommerraces om zo met versnellingen te leren rijden. Dit in Nederland omdat in Belgie te minimumleeftijd 16 jaar moest zijn. Het jaar nadien heb ik serie 125 gereden in belgie, en daarna de overstap gemaakt naar de stock 600. Toen Ben ik Dirk Van Mol tegen het lijf gelopen en zijn we gestart in de FIM cup 1000. Hierbij heb ik enkele mooie resultaten geboekt, maar vooral enorm veel bijgeleerd! Jammer genoeg is het mij vorig jaar niet gelukt om het (schandalige) hoge budget bij elkaar te krijgen, en heb ik me toegelegd op het ONK superbikes (Team Dirk Van Mol). Ik kijk nu terug op een geslaagd seizoen, alleen baal ik ervan dat ik mijn 5e plaats in de eindstand ben verloren door een mechanisch probleem...hierdoor zakte ik terug naar een 6e plek in de eindstand.
Het aankomende seizoen wordt voor mij een volledig nieuwe ervaring. Ten eerste een nieuw team, een snelle teammaat , en een andere motor...( heb 4 jaar met Suzuki gereden).
Ik kijk er nu al naar uit! Samen met het team zal ik er alles aan doen om mooie resultaten te boeken!
Ook zal ik graag meewerken voor de stichting 'racen tegen kanker' , en dingen doen voor dit goede doel!!

Groetjes Sepp Vermonden
hakinnen
Bitubo-Raceservice.nl

     Reageer met citaat 
Welkom hier Sepp

vast veel succes gewenst in 2008
kom zeker eens binnengewandeld bij jullie dan.

groeten , Ook aan Jan



Bitubo-Raceservice.nl: Suspension Sales / Services
Team BE-1 Triumph 675 World Supersports
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Welkom op het forum Sepp!
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Welkom Sepp! leuk dat je zo vlak na je aanmelden al even iets van je laat horen. Ik hoop dat je je goed aan kan passen in het nieuwe team. Daarnaast hoop ik dat je tijdens het ongetwijfeld hectische seizoen ook regelmatig ons op de hoogte kan houden!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Welkom Sepp.

Leuk dat je post, hoop je vaker te zien.

Veel succes het komende seizoen, bij je nieuwe team.
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
Oh nee hé, weer een Belg op het forum .

Ik sprak Marinho vandaag en die vertelde me al van de stichting 'racen tegen kanker' , zeer goed iniatief.
Houd ons hier maar van op de hoogte.

Welkom op dit forum en succes.

Dago
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Amai, Amai! Sepp op het wegraceforum

Veel pleizer volgend jaar. Ik hoop het je vaak lastig te gaan maken.
En ook nog een paar IDM's misschien?
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
Leuk om verhalen van de echte coureurs te horen.
Graag veel posten
Anoniem
     Reageer met citaat 


nog een fotoke van dit seizoen.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
welkom op 't forum, Sepp

hier nog 'n mooie foto, WK Endurance, Zolder '06

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
hakinnen
Bitubo-Raceservice.nl

     Reageer met citaat 
ik vondt deze wel erg deftig:



Alez..als we toch bezig zijn ..

samen met Danny op de "van Mol GSXR'S"



en ééntje van de WK endurance met Allard erbij (damn..dat was een tof evenement toen..hebben die jongens echt super gereden! )

« Gewijzigd: 22-10-2007 om 10:15:20 door hakinnen »

Bitubo-Raceservice.nl: Suspension Sales / Services
Team BE-1 Triumph 675 World Supersports
     Reageer met citaat 
Na de laatste race in Assen ben ik in contact gekomen met de mensen van Racen tegen Kanker. Omdat Dirk Van Mol jammer genoeg niet meer ging doorgaan in de motorsport was ik genoodzaakt om uit te kijken naar een nieuw team.

Racen tegen Kanker sprak me enorm aan. Niet alleen omdat het team proffesioneel te werk gaat en over goed materiaal beschikt, maar ook de activiteiten die het team nog doet buiten het racen zelf. Ze organiseren onvergetelijke dagen voor gezinnen met zieke kinderen die getroffen zijn door kanker.

Ik kijk er ook naar uit om terug met een teammaatje van start te gaan. Voor aankomend seizoen zal dat de snelle Ron van Steenbergen zijn. Met een teammaat is mijn motivatie toch altijd iets sterker, je wil namelijk toch niet onderdoen voor hem, maar toch zullen we naast de baan toch wel goede vrienden zijn en elkaar toch altijd een beetje helpen.



We zijn nu al volop bezig met 2008. Niet alleen met zoeken naar potentiële bedrijven om het budget voor 2008 volledig rond te krijgen, maar ook het uitstippelen van goede voorjaarstrainingen en dergelijke.

Weederom zal Bart Vervoort mijn vaste monteur worden, we hebben in die jaren bij Dirk een goede vertrouwensband gekregen, en dat is toch wel zeer belangrijk in deze sport.

Daarnaast zal ik nog een extra monteur krijgen van het team zelf, iemand die zich alleen met de banden bezighoud, en dan nog een vaste man die me zal helpen met de vering.

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Honda Fireblade 2008... Ik heb al een test gedaan met de motor van Ron van vorig jaar, en dat beviel me zeker wel! Dus ik kijk er naar uit om de nieuwe te gaan testen in maart!!



Ik zou ook nog graag een dankwoordje willen zeggen aan de mensen die mij vorig jaar gesteund hebben! Waaronder Dirk en Marion Van Mol, die in die 4 jaar dat we samen hebben gewerkt toch wel heel bijzondere mensen voor mij zijn geworden! Bart Vervoort, sponsors, supporters,...en natuurlijk mijn ouders, die enorm veel voor me doen om me toch maar elk jaar terug opnieuw te kunnen laten racen.

Ik wens ook iedereen nog prettige feestdagen en een gelukkig, gezond en sportief 2008 !!

Groetjes Sepp
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
Sepp-Vermonden schreef 27-12-07 om 12:18:18
Na de laatste race in Assen ben ik in contact gekomen met de mensen van Racen tegen Kanker. Omdat Dirk Van Mol jammer genoeg niet meer ging doorgaan in de motorsport was ik genoodzaakt om uit te kijken naar een nieuw team.

Racen tegen Kanker sprak me enorm aan. Niet alleen omdat het team proffesioneel te werk gaat en over goed materiaal beschikt, maar ook de activiteiten die het team nog doet buiten het racen zelf. Ze organiseren onvergetelijke dagen voor gezinnen met zieke kinderen die getroffen zijn door kanker.

Ik kijk er ook naar uit om terug met een teammaatje van start te gaan. Voor aankomend seizoen zal dat de snelle Ron van Steenbergen zijn. Met een teammaat is mijn motivatie toch altijd iets sterker, je wil namelijk toch niet onderdoen voor hem, maar toch zullen we naast de baan toch wel goede vrienden zijn en elkaar toch altijd een beetje helpen.



We zijn nu al volop bezig met 2008. Niet alleen met zoeken naar potentiële bedrijven om het budget voor 2008 volledig rond te krijgen, maar ook het uitstippelen van goede voorjaarstrainingen en dergelijke.

Weederom zal Bart Vervoort mijn vaste monteur worden, we hebben in die jaren bij Dirk een goede vertrouwensband gekregen, en dat is toch wel zeer belangrijk in deze sport.

Daarnaast zal ik nog een extra monteur krijgen van het team zelf, iemand die zich alleen met de banden bezighoud, en dan nog een vaste man die me zal helpen met de vering.

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Honda Fireblade 2008... Ik heb al een test gedaan met de motor van Ron van vorig jaar, en dat beviel me zeker wel! Dus ik kijk er naar uit om de nieuwe te gaan testen in maart!!



Ik zou ook nog graag een dankwoordje willen zeggen aan de mensen die mij vorig jaar gesteund hebben! Waaronder Dirk en Marion Van Mol, die in die 4 jaar dat we samen hebben gewerkt toch wel heel bijzondere mensen voor mij zijn geworden! Bart Vervoort, sponsors, supporters,...en natuurlijk mijn ouders, die enorm veel voor me doen om me toch maar elk jaar terug opnieuw te kunnen laten racen.

Ik wens ook iedereen nog prettige feestdagen en een gelukkig, gezond en sportief 2008 !!

Groetjes Sepp

Veel succes in 2008!

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: