BSB Silly season 2006 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: BSB Silly season 2006 (14525 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Citaat:
denken jullie niet dat als Kyonari volgend jaar kampioen wordt in Engeland hij klaar is voor een zitje in MotoGP??

Het niveau in Bsb is misschien wel even hoog als in het wk


Nee, dat denk ik niet. Neem nu bijvoorbeeld een Toseland. In Engeland goed bezig, maar de eerste jaren WSBK stond hij niet gelijk aan de top. Riuichi moet als hij nogwil groeien de WSBK in. Als HRC coureur moet hij daar dan toch het één en ander voor elkaar kunnen boksen, als hij echt het talent heeft.

In de MGP was hij op de machine waarmee Gibernau nog had gewonnen nergens te bekennen, maar ik moet toegeven dat ook Byrne niet zomaar even opstapt en naar voren rijdt. Echter had Kiyonari wat meer races de tijd, maar heeft hij niet noemenswaardigs laten zien. Denk niet dat hij nar volgend seizoen ineens wel het niveau heeft.

Citaat:


dAt is nog te hoog voor hem denk ik, al hoewel hij wel goede races reed in 2003 als vervanger van Kato.


Welke races dan?
Mugello never sleeps!
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
nou deze races vond ik wel oke:
Eerste MotoGP race in Le Mans, Kiyonari finishte voor een: Nakano, Melandri en Roberts jr.
Catalonie: finishte op een 11e plaats voor een Haga, Meladri, Biaggi ( was gecrashed ), Hopkins, Aoki en McCoy.
Japan: finishte ip plaats 11 voor een: Haga, Jacque, Aoki, Roberts, Edwards en Pitt.

Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
nou deze races vond ik wel oke:
Eerste MotoGP race in Le Mans, Kiyonari finishte voor een: Nakano, Melandri en Roberts jr.
Catalonie: finishte op een 11e plaats voor een Haga, Meladri, Biaggi ( was gecrashed ), Hopkins, Aoki en McCoy.
Japan: finishte ip plaats 11 voor een: Haga, Jacque, Aoki, Roberts, Edwards en Pitt.



Ja okee, maar dan noem je toch ook wel wat namen op waar je als fabrieks-honda coureur toch echt wel voor moest zitten. McCoy en Pitt op de Kawa die toen nog niet half zo goed was als ie nu is, Aoki op de Proton waarvan de schepper (Kr sr) zelf zei dat ie goed als bootanker dienst kon doen, Haga en Edwards op Aprilia (Aprilia is niet voor niks gestopt). ALs Honda-coureur moest je volgens mij wel heel goed je best doen om daar achter te finishen!

Op mij heeft Kyionari dat jaar niet echt een verpletterende indruk gemaakt. Daar wil ik 'm niet gelijk op afrekenen want hij werd toen ook maar vanuit het niets in ht diepe gesmeten, maar om nu te zeggen dat ie dat seizoen zo een onuitwisbare sterke indruk heeft achter gelaten lijkt me nu ook weer niet.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
De reden dat Kyonari het moeilijk had met de RCv was zijn gebrek aan ervaring. Niet alleen in de MotoGP, maar op elk wereldniveau. De jongen was toen slechts 21 jaar. Het was een behoorlijke omschakeling voor Kyo. mannen die in het gebruik zijn van een Aprillia, Kawasaki, Proton moet hij achter zich laten. Het is natuurlijk wel zo dat deze mannen al 4 keer zoveel ervaring hadden in de MotoGP. Hier naar kijkend vindt ik het toch wel knap dat Kyonari ze er vanaf de eerste race al achter wist te houden het waren ook zeker niet de minste mannen
JT
     Reageer met citaat 
toch ziet het honda het helemaal zitten met die jongen  

Dit zitje zou je toch kunnen zien als bedankje omdat ie og een jaar langer op de HM Plant blade blijft zitten.
Ze hadden nog een aantal andere coureurs kunnen kiezen die het goed zouden hebben gedaan!

« Gewijzigd: 02-11-2005 om 16:52:06 door JT »

EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ja okee, maar dan noem je toch ook wel wat namen op waar je als fabrieks-honda coureur toch echt wel voor moest zitten. McCoy en Pitt op de Kawa die toen nog niet half zo goed was als ie nu is, Aoki op de Proton waarvan de schepper (Kr sr) zelf zei dat ie goed als bootanker dienst kon doen, Haga en Edwards op Aprilia (Aprilia is niet voor niks gestopt). ALs Honda-coureur moest je volgens mij wel heel goed je best doen om daar achter te finishen!

Op mij heeft Kyionari dat jaar niet echt een verpletterende indruk gemaakt. Daar wil ik 'm niet gelijk op afrekenen want hij werd toen ook maar vanuit het niets in ht diepe gesmeten, maar om nu te zeggen dat ie dat seizoen zo een onuitwisbare sterke indruk heeft achter gelaten lijkt me nu ook weer niet.


Maar netzoals Palggie zei is dart hij heel weinig ervaring had met de RCV, moet zowat vanaf de race in Le Mans beginnen, en hij kende notaben ook nog de circuits/team niet. Hij reed dat jaar trouwens ook nog een mooie WK Superpsort race, werd tweede achter de verassende Kellner.
Aprilia was toch ook gestopt me het feit door geld?
er was zoiets van dat Aprlia bijna failliet ging toch??
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ik heb al eerdewr gezegd dat ik Kyonari niet direct wilde afrekenen op dat ene jaar op de RCV. Iemand hier zi een paar dagen geleden dat ie zo enorm sterkl had gereden in dat seizoen, en dat is volgens mij nu ook weer niet zo. Hij heeft gereden zoals je van iemand mag verwachten met nauwelijks ervaring in de MotoGP. Het is niet zo dat ie dat jaar uitblonk door totaal onverwacht allerlei spectaculaire reslutaten te laten zien. Dat wou ik maar zeggen.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Citaat:


Maar netzoals Palggie zei is dart hij heel weinig ervaring had met de RCV, moet zowat vanaf de race in Le Mans beginnen, en hij kende notaben ook nog de circuits/team niet. Hij reed dat jaar trouwens ook nog een mooie WK Superpsort race, werd tweede achter de verassende Kellner.
Aprilia was toch ook gestopt me het feit door geld?
er was zoiets van dat Aprlia bijna failliet ging toch??


tuurlijk moest hij zomaar opstappen wat best moeilijk is. Vraag maar aan Byrne, die eenzelfde indruk heeft achter gelaten. Maar we zeggen ook niet dat hij niet kan rijden! Integendeel juist, hij heeft me erg verrast door kampioen te worden. Maar hier geldt denk ik wel hetzelfde verhaal als bij zoveel SBK coureurs. Zomaar klaar voor MotoGP ben je niet!
Mugello never sleeps!
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Citaat:
Iemand hier zi een paar dagen geleden dat ie zo enorm sterkl had gereden in dat seizoen

iemand ben ik, en sterk bedoelde ik niet maar gewoon goede race

« Gewijzigd: 04-11-2005 om 21:20:14 door EPV_52 »

sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:
Glen Richards will ride a Honda in the British Superbike championship in 2006 after it was announced that he has signed for the Shaun Muir Racing-run Hydrex Honda outfit.

Richards, who joins from Hawk Kawasaki with whom he finished fifth in the 2005 standings, was delighted to have signed for the Guisborough-based outfit and is already looking forward to a season of podium finishes.

"It's great news, I'm really pleased," he said. "Obviously it will be a bit of a change jumping from the Kawasaki, which I've raced for the past four years, to the Honda but I know it won't be a problem. The championship is one of the most competitive in the world and I can't wait to get back to racing next year with Hydrex Honda."

The team, headed up by former Superbike racer Shaun Muir, contested its inaugural season this year with Steve Plater and is delighted to have signed Richards for its 2006 campaign.

"Next year we want to consolidate all the hard work and effort put in this year, which culminated in a fantastic third place finish at the final round at Brands," said Muir. "I'm delighted to have Glen on board, he is a class rider and brings with him a wealth of experience which I'm sure will take the team to the next level."

Meanwhile, SMR also welcomes another new face to the Hydrex Honda squad; team manager Guy Davies. Davies joins from the Virgin Mobile Samsung British Superbike team where he has worked alongside Rob McElnea for the past six-years as team co-ordinator.
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:
Hawk Kawasaki will be Dean Thomas and Craig Coxhell. Michael Rutter has signed with Stobart Honda where he will join Michael Laverty
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Lavilla was dit weekend ook in Cheste aanwezig,
hij was best populair aan de reactie van de fans te zien (dit is wel 's anders geweest)
superbikes winnen dus weldegelijk aan populariteit in Spanje
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Michael Rutter has signed with Stobart Honda where he will join Michael Laverty.

Hoorde dat zaterdagavond ook uit zijn mond. Michael zat bij ons in het hotel en ik heb een uurtje met em zitten praten aan de bar over van alles en nog wat waaronder over zijn legendarische pa.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
hopelijk kan/mag/wil Rutter nog 's aantreden op de TT

weinigen weten dat hij daar zéér goed voor de dag kan komen ... Michael heeft, zoals wij 't dus durven te stellen, ballen aan z'n lijf
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
hopelijk kan/mag/wil Rutter nog 's aantreden op de TT

weinigen weten dat hij daar zéér goed voor de dag kan komen ... Michael heeft, zoals wij 't dus durven te stellen, ballen aan z'n lijf  



Ben tijdens dat uurtje aan de bar niet zover gekomen met mijn onderzoek om daar garanties voor af te kunnen geven.

Zuipen als een Engelsman kan ie in elk geval wel!!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: