CEV 2008 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Topic: CEV 2008 (44114 keer gelezen)
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Er wordt geschiedenis geschreven door Litjens! joey gaat de boeken in als 1e nederlander die een race wint in het SPaans Open 125!!

Echt heel knap!!

Vindt het echt super voor hem, na 2 mindere jaren bij molenaar en met erg veel onrust in het team nu zo terug knokken!!

Ben benieuwd wat hij in de TT kan laten zien!
     Reageer met citaat 
Joey gaat weer vrienden krijgen. Zo snel gaat dat in de sport. Geweldige prestatie
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 25-05-08 om 18:45:29
Er wordt geschiedenis geschreven door Litjens! joey gaat de boeken in als 1e nederlander die een race wint in het SPaans Open 125!!

Echt heel knap!!

Vindt het echt super voor hem, na 2 mindere jaren bij molenaar en met erg veel onrust in het team nu zo terug knokken!!

Ben benieuwd wat hij in de TT kan laten zien!


Als ie een wild card krijgt, want dat is nog steeds niet helemaal duidelijk. (van mij mag het hoor, laat dat duidelijk zijn)
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Laten we even in de gaten houden dat het een wet- race was?

Los daarvan is het resultaat wel supermooi natuurlijk, maar ik wacht toch even de droge races af voordat we iemand structureel gaan ophemelen
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
gefeli joey!

jerry had het ook niet onverdienstelijk gedaan hoorde ik...
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd Joey, topprestatie
fotootje
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 25-05-08 om 23:23:28
Gefeliciteerd Joey, topprestatie
fotootje


Hoe kom jij nu aan die foto, ik kan helemaal niets vinden behalve 1 foto op de cev site
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
van de site v motociclismo
     Reageer met citaat 
Joey heel goed Iwema goed Bunt goed , maar POUW slecht. Dubbink had beter verwacht(Storing?)
     Reageer met citaat 
Mooie prestatie van Joey!

Lekker het plezier in het racen terugvinden en naar voren kijken! Dit moet wel bijzonder goed voelen.
     Reageer met citaat 
Hier de race in samenvatting wat op motogp.com staat:

http://www.motogp.com/...d+round+at+Catalunya

« Gewijzigd: 26-05-2008 om 19:56:15 door MB84 »

     Reageer met citaat 
Waarom is Roy Pouw ? Snap dat niet zo goed eerlijk gezegd, of zit er wat frustatie in de beoordeling. Aan het begin van het seizoen waren we al blij als men zich kwalificeerde. Tuurlijk kan een 26e plek beter maar dat weet hij zelf ook.
     Reageer met citaat 
TheBody schreef 26-05-08 om 21:31:36
Waarom is Roy Pouw ? Snap dat niet zo goed eerlijk gezegd, of zit er wat frustatie in de beoordeling. Aan het begin van het seizoen waren we al blij als men zich kwalificeerde. Tuurlijk kan een 26e plek beter maar dat weet hij zelf ook.


er zijn altijd mensen die mekkeren, maar HIJ staat op de grid in Spanje, kunnen niet zoveel mensen zeggen.

@TheBody zien je zaterdag wel weer denk ik

grt Andre
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
http://www.racesport.nl/...acing+in+Spanje.html

Dit is pas echt triest nieuws. :'(
Dat gaat al snel een paar 1000 euro kosten.
En dan zijn ze nog niet eens op het circuit........
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
patriek54
www.fanclub-iwema.com

     Reageer met citaat 
Neej en de kans is zeer groot, dat ze niet eens bij het cirzuit komen en dan ben je al wel helemaal naar Spanje gereden

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9


Snelle navigatie: