Racen Tegen Kanker favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Topic: Racen Tegen Kanker (164342 keer gelezen)
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: -
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
Dus er zijn nu eigenlijk twee racen tegen kankerteams?
Thundercracker

Thundercracker FotoGrafie

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Zeewolde
Lid sinds: 24-08-2008
     Reageer met citaat 
Beste lezer,

Dit jaar gaat Thundercracker FotoGrafie anders te werk dan vorige jaren.

Wederom zal ik aanwezig zijn bij het ONK maar dit jaar ga ik anders te werk.

Wat veranderd er dan ?

De trainingen blijven het zelfde, daar zal ik gewoon bij aanwezig zijn om daar foto's te schieten maar op de race dag werk ik uitsluitend voor Stichting Racen Tegen Kanker en zal voor hun foto's maken van de kinderen en gezinnen die door Stichting Racen Tegen Kanker zijn uitgenodigd.

Wie nog niet bekend is met de Stichting is hier van harte welkom om te kijken: www.racentegenkanker.nl


Mvg

Rico Koemans
Thundercracker FotoGrafie

Facebook: Rico Koemans
Youtube: Thundercracker79SF

*Fotograaf: Stichting Happy Smile*
*Fotograaf: Stichting Racen Tegen Kanker*
*Hobby Fotograaf: Thundercracker FotoGrafie*
Bernhard

Blanke bolster, ruwe pit

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 04-03-2010
     Reageer met citaat 
Thundercracker schreef 30-03-10 om 22:45:30

Wederom zal ik aanwezig zijn bij het ONK maar dit jaar ga ik anders te werk.

Wat veranderd er dan ?

De trainingen blijven het zelfde, daar zal ik gewoon bij aanwezig zijn om daar foto's te schieten maar op de race dag werk ik uitsluitend voor Stichting Racen Tegen Kanker en zal voor hun foto's maken van de kinderen en gezinnen die door Stichting Racen Tegen Kanker zijn uitgenodigd.

Nou! Mooi dat ik het even weet!
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Thundercracker schreef 30-03-10 om 22:45:30

De trainingen blijven het zelfde, daar zal ik gewoon bij aanwezig zijn om daar foto's te schieten maar op de race dag werk ik uitsluitend voor Stichting Racen Tegen Kanker en zal voor hun foto's maken van de kinderen en gezinnen die door Stichting Racen Tegen Kanker zijn uitgenodigd.



Hoop dat ze je er goed voor betalen
Optimate

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: -
Lid sinds: 26-03-2010
     Reageer met citaat 
Dus we hebben nu het team Riders against Cancer, het team Racing against Cancer en de stichting RTK en daar dan weer aan gelinkt een aantal teams die op eigen gelegenheid alles doen maar wel verbonden zijn aan STRK? Hoe zit het nou eigenlijk.
Thundercracker

Thundercracker FotoGrafie

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Zeewolde
Lid sinds: 24-08-2008
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 01-04-10 om 13:35:27
(...)


Hoop dat ze je er goed voor betalen


dan ken je me nog niet zo goed,
fotografie doe ik namelijk voor de hobby.

en ik weet waar de stichting voor staat en doet.



:'( :'(
Facebook: Rico Koemans
Youtube: Thundercracker79SF

*Fotograaf: Stichting Happy Smile*
*Fotograaf: Stichting Racen Tegen Kanker*
*Hobby Fotograaf: Thundercracker FotoGrafie*
Bernhard

Blanke bolster, ruwe pit

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 04-03-2010
     Reageer met citaat 
Thundercracker schreef 01-04-10 om 18:56:14
(...)
en ik weet waar de stichting voor staat en doet.


Wat is dat dan precies? Ik zit er niet zo goed in als sommigen hier..

Dat het iets met de ziekte te maken heeft ligt voor de hand, maar wat doen ze dan precies?
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
Bernhard schreef 01-04-10 om 19:21:22
(...)

Wat is dat dan precies? Ik zit er niet zo goed in als sommigen hier..

Dat het iets met de ziekte te maken heeft ligt voor de hand, maar wat doen ze dan precies?


check de site even:

http://www.racentegenkanker.nl/

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Marinho
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Lijnden
Lid sinds: 04-01-2007
     Reageer met citaat 
Stichting Racen tegen Kanker was uiteraard aanwezig tijdens de openingsrace te Assen en we hebben de mooiste overwinning van de dag behaald: vele lachende en blije gezichten! Dit jaar met een eigen trailer alleen voor de gezinnen die bezig zijn met de belangrijkste race en wel de race tegen kanker. Lekker eten, spelen, races kijken vanuit de VIP-box en natuurlijk op de racemotor plaatsnemen waren wel de belangrijkste ingrediënten van de dag. Het was een prachtige dag waarop we zeer tevreden kunnen terugkijken.

De 6 gezinnen werden keurig opgehaald van de parkeerplaats en gebracht bij de trailer van Stichting Racen tegen Kanker. Sommige gezinnen hadden de nacht doorgebracht bij het van der Valk Hotel omdat anders het reizen te vermoeiend zou zijn om dit in één dag te volbrengen. Uitgerust hebben we gezamenlijk gegeten en na de lunch werd er in 2 groepen een ronde gemaakt over het circuit.

Even langs in het Media Centre, waar Fred Lubbers prachtig vertelde wat er allemaal gebeurt op een racedag en daarna kijken in de PIT-Box van SWPN waar de gezinnen van heel dichtbij alles konden bekijken. De pitwanden, het gereedschap , de motoren en natuurlijk de coureurs in het echt zien, was natuurlijk geweldig. Er werden vele belangrijke vragen gesteld en na de wijze antwoorden werd de ronde voortgezet om de race te kunnen bekijken. De gemeente Assen had hun VIP-Box ter beschikking gesteld om zo de races ‘warm en droog’ van heel dicht bij te kunnen zien en het werd een groot feest.

Zwaaien naar de coureurs en spannende acties van de motorcoureurs bekijken, dat wil je eigenlijk alleen maar buiten bekijken. Tussen de races door werden dan snel de koude handen en voeten binnen opgewarmd om dan de volgende race alweer snel op het balkon te stappen. De gezinnen genoten optimaal van deze luxe en na de spannende races werd er afscheid genomen van de gezinnen bij de trailer en de gezinnen werden keurig weer naar de auto gebracht. Moe maar voldaan namen de kinderen plaats in de auto en wij denken niet dat het lang heeft geduurd voordat ze naar dromenland waren vertrokken.

Wij hebben dit weekend als fantastisch ervaren en we gaan uiteraard met nog vele gezinnen naar de ONK en IDM wedstrijden dit jaar. Een aantal partijen zijn we erg dankbaar omdat ze het mogelijk maken dergelijke evenementen voor deze gezinnen te kunnen organiseren. Deze partijen zijn:

TT-Circuit Assen: Voor de gastvrijheid en inzet van de mensen rond het circuit

SMA: 100% medewerking van al deze mensen en niets was voor hen te moeilijk

Gemeente Assen: Na een kort telefoontje konden we zonder problemen gebruik maken van de VIP-Box en mochten we deze gebruiken voor de gezinnen die ook lekker warm van de race konden genieten.

Cool Rentals: in verband met de behandelingen van de kinderen is er veel extra koeling nodig om de voeding etc. te bewaren en dit bedrijf heeft dit op zeer korte termijn voor ons geregeld.

BeeBee: Om ons snel te kunnen verplaatsen en omdat we dit zo milieuvriendelijk willen doen hebben we het hele seizoen de beschikking over de elektrische scooters van BeeBee.

Wij kijken uit naar de volgende race tijdens het WSBK te Assen waar we weer 6 tot 8 gezinnen gaan verwelkomen.
SmarTTie

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Wehl (gld)
Lid sinds: 23-04-2005
     Reageer met citaat 
Hulde !! grote klasse !!
Gixxer 1000 K3 rules
crosser78
Remco

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 23-10-2005
     Reageer met citaat 
rijden jullie wel de 2e race van het ONK Superbike in Assen tijdens het Superbikeweekend ? of starten jullie dan ook in het IDM ?
Marinho
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Lijnden
Lid sinds: 04-01-2007
     Reageer met citaat 
De trailer met de gezinnen is er wel tijdens het wk superbike. Maar Ghisbert heeft dan de start van het idm.
Zoals de planning er nu uitziet rijden Barry Veneman, Werner Daemen en Ghisbert van Ginhoven 3 onk wedstrijden op Assen, half juni, rizla dag en de laatste race.
Harrys
 
Profiel Privébericht 
Locatie:
Lid sinds: 03-09-2006
     Reageer met citaat 
Geen persberichten/verslagen meer bij RAC?
Marinho
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Lijnden
Lid sinds: 04-01-2007
     Reageer met citaat 
Afgelopen weekend was het Superbikeweekend in Assen.

Ook Stichting Racen tegen Kanker was het gehele weekend aanwezig om verschillende gezinnen op de wedstrijddag een prachtige dag te bezorgen. Op de foto met de bekende coureurs en de races bekijken vanuit de VIP-box onder genot van een hapje en drankje, allemaal ingrediënten die deze dag heel bijzonder hebben gemaakt. De gezinnen hebben een topdag gehad met fantastische races en moe maar voldaan zijn ze de zondag huiswaarts gekeerd.

Zondagmorgen om 10 uur hadden we afgesproken bij de TT-hal. Zonder al te veel files kwamen de gezinnen één voor één binnen en werden ze met onze golfcar naar de trailer gebracht. Na een heerlijk bakje koffie en een glas limonade zijn we ronde gaan maken over het paddock. Kijken naar de prachtige trailers, even kijken in de pitbox bij de fabrieksteams en natuurlijk even op de foto bij de coureurs zoals hierboven met Leon Camier.

Na de rondleiding met zijn allen naar de VIP-box van Coilservices / PNS waar we konden genieten van de races. Tussendoor heerlijk eten en om daarna weer de volgende race in het zonnetje te gaan kijken. Het was voor de gezinnen en voor ons weer een prachtige dag en wat is het leuk om met deze gezinnen de passie voor de motorsport te delen. Na de laatste race in de Dutch Superbikes hebben we de gezinnen weer met de golfcar naar de auto gebracht en zo kwam er een einde aan deze leuke maar vermoeiende dag.

Speciale dank gaat uit naar het TT-circuit en de bewaking die geweldig mee geholpen hebben. Daarnaast een dank aan die coureurs die tijd hadden voor deze kinderen. Ondanks de stress voor de wedstrijd namen zij de tijd om met de kanjers op de foto te gaan en de nodige handtekeningen uit te delen. Grote klasse.

De volgende wedstrijd waar we met een aantal gezinnen zijn is die op de Nurburgring waar dan de 3e ronde in het IDM wordt verreden.
ossje
 
Profiel Privébericht 
Locatie:
Lid sinds: 25-08-2005
     Reageer met citaat 
Marinho schreef 04-05-10 om 14:27:44
Afgelopen weekend was het Superbikeweekend in Assen.

Ook Stichting Racen tegen Kanker was het gehele weekend aanwezig om verschillende gezinnen op de wedstrijddag een prachtige dag te bezorgen. Op de foto met de bekende coureurs en de races bekijken vanuit de VIP-box onder genot van een hapje en drankje, allemaal ingrediënten die deze dag heel bijzonder hebben gemaakt. De gezinnen hebben een topdag gehad met fantastische races en moe maar voldaan zijn ze de zondag huiswaarts gekeerd.

Zondagmorgen om 10 uur hadden we afgesproken bij de TT-hal. Zonder al te veel files kwamen de gezinnen één voor één binnen en werden ze met onze golfcar naar de trailer gebracht. Na een heerlijk bakje koffie en een glas limonade zijn we ronde gaan maken over het paddock. Kijken naar de prachtige trailers, even kijken in de pitbox bij de fabrieksteams en natuurlijk even op de foto bij de coureurs zoals hierboven met Leon Camier.

Na de rondleiding met zijn allen naar de VIP-box van Coilservices / PNS waar we konden genieten van de races. Tussendoor heerlijk eten en om daarna weer de volgende race in het zonnetje te gaan kijken. Het was voor de gezinnen en voor ons weer een prachtige dag en wat is het leuk om met deze gezinnen de passie voor de motorsport te delen. Na de laatste race in de Dutch Superbikes hebben we de gezinnen weer met de golfcar naar de auto gebracht en zo kwam er een einde aan deze leuke maar vermoeiende dag.

Speciale dank gaat uit naar het TT-circuit en de bewaking die geweldig mee geholpen hebben. Daarnaast een dank aan die coureurs die tijd hadden voor deze kinderen. Ondanks de stress voor de wedstrijd namen zij de tijd om met de kanjers op de foto te gaan en de nodige handtekeningen uit te delen. Grote klasse.

De volgende wedstrijd waar we met een aantal gezinnen zijn is die op de Nurburgring waar dan de 3e ronde in het IDM wordt verreden.


Ook nog geracet dat weekend

Pagina's: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24


Snelle navigatie: