Road Racing favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Topic: Road Racing (28691 keer gelezen)
IOM_TT
Beautiful Danger!

     Reageer met citaat 
Citaat:


Rhencullen is nu veel minder als vroeger als 't op zitplaatsen aankomt ....



...klopt...tot het zijweggetje alwaar je je motor kunt parkeren mag er nu nog gezeten worden...vindt ik trouwens een beetje flauwekul...kan me niet herrineren dat er op Rhencullen een zwaar ongeval is gebeurt...er is best wel veel veranderd sinds het ongeval van DJ in 03...



...Shaun Harris at Rhencullen...Formula 1 TT 03...
IOM_TT
Beautiful Danger!

     Reageer met citaat 
Citaat:


Rhencullen is nu veel minder als vroeger als 't op zitplaatsen aankomt ....



...klopt...tot het zijweggetje alwaar je je motor kunt parkeren mag er nu nog gezeten worden...vindt ik trouwens een beetje flauwekul...kan me niet herrineren dat er op Rhencullen een zwaar ongeval is gebeurt...er is best wel veel veranderd sinds het ongeval van DJ in 03...



...Shaun Harris at Rhencullen...Formula 1 TT 03...
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:

kan me niet herrineren dat er op Rhencullen een zwaar ongeval is gebeurt...


idd
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:

kan me niet herrineren dat er op Rhencullen een zwaar ongeval is gebeurt...


idd
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
IOM_TT
Beautiful Danger!

     Reageer met citaat 


...Irish Road Racing...
IOM_TT
Beautiful Danger!

     Reageer met citaat 


...Irish Road Racing...
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
my man Farquhar !!!!  

Road Racer of the Year  



« Gewijzigd: 15-12-2004 om 20:32:34 door sTTevie »

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
my man Farquhar !!!!  

Road Racer of the Year  



« Gewijzigd: 15-12-2004 om 20:32:34 door sTTevie »

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
IOM_TT
Beautiful Danger!

     Reageer met citaat 
Citaat:
my man Farquhar !!!!  

Road Racer of the Year  


...heb je Ryan wel eens gesproken sTTevie...he's a good man...heeft sinds vorige week een dochter...heb gister nog even met Ryan gebeld...alles goed met de kleine prinses...Ryan is vandaag zelf opgenomen in een ziekenhuis in Belfast om aan zijn pols geholpen te worden...



...Ryan met zijn vrouw Karen en zijn vorige week geboren dochtertje...
IOM_TT
Beautiful Danger!

     Reageer met citaat 
Citaat:
my man Farquhar !!!!  

Road Racer of the Year  


...heb je Ryan wel eens gesproken sTTevie...he's a good man...heeft sinds vorige week een dochter...heb gister nog even met Ryan gebeld...alles goed met de kleine prinses...Ryan is vandaag zelf opgenomen in een ziekenhuis in Belfast om aan zijn pols geholpen te worden...



...Ryan met zijn vrouw Karen en zijn vorige week geboren dochtertje...
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
@IOM_TT (of sTTevie natuurlijk) Als 2-takt man ben ik eigenlijk zeer nieuwsgierig wat de snelste ronde ooit over het eiland met een 500cc GP bike is. Kun je dat es opzoeken..of me vertellen waar ik dat kan vinden. En..je mag hem natuurlijk wel even posten met een actieplaatje van on de 'scene' want volgens mij heb je wel enkele 'gieg' aan plaatjes op je pc
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
@IOM_TT (of sTTevie natuurlijk) Als 2-takt man ben ik eigenlijk zeer nieuwsgierig wat de snelste ronde ooit over het eiland met een 500cc GP bike is. Kun je dat es opzoeken..of me vertellen waar ik dat kan vinden. En..je mag hem natuurlijk wel even posten met een actieplaatje van on de 'scene' want volgens mij heb je wel enkele 'gieg' aan plaatjes op je pc
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:


...heb je Ryan wel eens gesproken sTTevie...he's a good man...



yep , vorig jaar, toen 'n maat van me 'n handtekening van 'm wou (op z'n helm) maar hij niet durfde
toen zijn we op 'm afgestapt in de paddock, effe geluld, van Kawaman tot (tijdelijke)Kawaman
superkerel !!!

PS; wat 'n verschil hé, als je de truck(s) van McAdoo en Ryan ziet en die vergelijkt met bv. 't Honda-team van Lougher of TAS Suzuki
om dan zo goed te presteren tegen "het geld" van die teams, chapeau ...... Ryan had 't vorig jaar trouwens veel beter kunnen doen had hij niet zo veel pech gehad
ik denk dat we volgend jaar Ryan als gevestigde waarde zullen zien ( want door de meeste TT-mensen wordt hij nog gezien als upcoming talent )
afwachten hoe de nieuwe Gixxer Thou het zal doen ....
Archibald had volgens mij beter op de Soes blijven zitten ipv over te stappen
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:


...heb je Ryan wel eens gesproken sTTevie...he's a good man...



yep , vorig jaar, toen 'n maat van me 'n handtekening van 'm wou (op z'n helm) maar hij niet durfde
toen zijn we op 'm afgestapt in de paddock, effe geluld, van Kawaman tot (tijdelijke)Kawaman
superkerel !!!

PS; wat 'n verschil hé, als je de truck(s) van McAdoo en Ryan ziet en die vergelijkt met bv. 't Honda-team van Lougher of TAS Suzuki
om dan zo goed te presteren tegen "het geld" van die teams, chapeau ...... Ryan had 't vorig jaar trouwens veel beter kunnen doen had hij niet zo veel pech gehad
ik denk dat we volgend jaar Ryan als gevestigde waarde zullen zien ( want door de meeste TT-mensen wordt hij nog gezien als upcoming talent )
afwachten hoe de nieuwe Gixxer Thou het zal doen ....
Archibald had volgens mij beter op de Soes blijven zitten ipv over te stappen
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
IOM_TT
Beautiful Danger!

     Reageer met citaat 
...sTTevie even een vraagje...Archibald weg bij TAS Suzuki en Ryan on a Gixxer...of begrijp ik dat verkeerd...hoe zit dat precies...

...and a Gixxer is a Suuzy...

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12


Snelle navigatie: