Molenaar GP talentenproject favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Molenaar GP talentenproject (15774 keer gelezen)
Denniis
Koeleman Racing.

Reageer met citaat 
apriliaracer schreef 21-03-08 om 20:12:34
2 april worden de kandidaten in Groningen mentaal en fysiek getest. Blijven 6 over die op 3 april in Assen gaan testen. Blijven 2 over die het CEV gaan rijden.

op 2 april gaan ze alle 12 rijden op assen in de middag

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

www.Dennis-Racing.nl # 14
2008: Expi Klasse ( SOBW)
2007: 2de Yamaga Tzr Cup!
     Reageer met citaat 
Wie van deze 12 zullen er op 3 April geselecteerd worden voor het Molenaar junior project?

Bryan van Broekhoven - 13 jaar - minibike
Mick Jansen - 13 jaar - minibike
Dennis van Melzen - 16 jaar - brommerrace
Hans van den Eckhout -16jaar - ??
Jerry van de Bunt - 15 jaar - Juniorcup
Joey den Besten - 15 jaar - Juniorcup
Tasia Rodink - 14 jaar - Juniorcup
Ernst Dubbink - 19 jaar - ONK/IDM125
Lesley ten Tusscher - 16 jaar- ONK/IDM125
Kevin Valk - 14 jaar - ONK/IDM125
Roy Pauw - 15 jaar - ONK/IDM125
Tony Covena - 15 jaar - ONK/IDM125

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

Reageer met citaat 
Gelet op vorig jaar is Dubbink veruit de snelste.
Ik gok op Dubbink en Valk. Kun je daar ook kijken op 3 april? Lijkt mij wel interessant.

Denniis
Koeleman Racing.

Reageer met citaat 
Gompie schreef 29-03-08 om 17:56:07
Wie van deze 12 zullen er op 3 April geselecteerd worden voor het Molenaar junior project?

Bryan van Broekhoven - 13 jaar - minibike
Mick Jansen - 13 jaar - minibike
Dennis van Melzen - 16 jaar - brommerrace
Hans van den Eckhout -16jaar - ??
Jerry van de Bunt - 15 jaar - Juniorcup
Joey den Besten - 15 jaar - Juniorcup
Tasia Rodink - 14 jaar - Juniorcup
Ernst Dubbink - 19 jaar - ONK/IDM125
Lesley ten Tusscher - 16 jaar- ONK/IDM125
Kevin Valk - 14 jaar - ONK/IDM125
Roy Pauw - 15 jaar - ONK/IDM125
Tony Covena - 15 jaar - ONK/IDM125

Hans van den Eckhout - 16jaar- Schaatsen

www.Dennis-Racing.nl # 14
2008: Expi Klasse ( SOBW)
2007: 2de Yamaga Tzr Cup!
allard
Putoline Oil Racing

Reageer met citaat 
apriliaracer schreef 29-03-08 om 18:28:57
Gelet op vorig jaar is Dubbink veruit de snelste.
Ik gok op Dubbink en Valk. Kun je daar ook kijken op 3 april? Lijkt mij wel interessant.

Dubbink mag dan de snelste zijn, maar is ook de verreweg de oudste. En het lijkt me sterk dat ze alleen naar rondetijden kijken, toch?
Het gaat er toch om wie het uiteindelijk tot de GP top kan komen.

Ik schat daarom de kansen voor iedereen gelijk

http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
     Reageer met citaat 
apriliaracer schreef 29-03-08 om 18:28:57
Kun je daar ook kijken op 3 april? Lijkt mij wel interessant.

Ga ik wel vanuit, ben ook al een paar keer wezen kijken bij test's van Molenaar, ten Kate, WCM en nog wat andere teams en toen kon je ook gewoon het circuit rond.

Denk ook dat ik donderdag even een kijkje ga nemen.

kim
     Reageer met citaat 
Je moet je toch kwalificeren en dan moet je ervaring hebben dus maakt Dubbink de meeste kans. Vergis je niet in het spaans open dit is wel iets hoger dan een onk

allard
Putoline Oil Racing

Reageer met citaat 
kim schreef 30-03-08 om 20:52:52
Je moet je toch kwalificeren en dan moet je ervaring hebben dus maakt Dubbink de meeste kans. Vergis je niet in het spaans open dit is wel iets hoger dan een onk

Ja, daar heb dan wel weer gelijk in.......
Ze kunnen niet iedereen even mee laten doen aan het CEV. Het is menig ONK/ IDM rijder de laatste jaren ook niet gelukt een startplek op de grid te bemachtigen. En veel test/ trainingstijd krijgen deze mannen en vrouw niet meer voor de eerste race.

Dutch Superbike # 35
     Reageer met citaat 
Ja dus hier gaat de selectie mank, eerst een mooie procedure opzetten maar het dan niet afmaken, je kunt iemand die nu op een minibike zit of zelfs een schaatser toch volgende week niet aan het Spaans open laten meedoen? Dat slaat toch nergens op. Het zal dus iemand moeten worden met 125 ervaring en dan nog heb je als nederlander zonder voorbereiding niets te zoeken in het CEV. Ik denk dat het Roy Pouw gaat worden want die heeft toch al een nieuwe Aprillia via Wopereis dus das makkelijk en dan een Van de Bunt of Valk erbij. Maar zo mooi als het is bedacht zo slecht voeren ze het nu uit, ga eerst maar eens naar het IDM.

wimpie

xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

Reageer met citaat 
Harrys schreef 30-03-08 om 23:19:15
het CEV. Ik denk dat het Roy Pouw gaat worden want die heeft toch al een nieuwe Aprillia via Wopereis .

molenaar ging toch met de honda's van vorig jaar in het spaans open rijden?

allard
Putoline Oil Racing

Reageer met citaat 
wimpie schreef 31-03-08 om 16:56:10
(...)

dat dacht ik ook

Dutch Superbike # 35
TYRI_F1
GIXXER

Reageer met citaat 
wimpie schreef 31-03-08 om 16:56:10
(...)

maak je dan uberhaubt wel n kans in dat kampioenschap? check het verschil tussen de prestaties van web vorig jaar en nu

van wat ik weet is het CEV competatief en kan je daar met een oudere, minder goed, presterende motor aan komen zetten?
tzal allemaal wel te maken hebben met de centen, maar toch

Reageer met citaat 
Vorig jaar heeft Pouw ook al CEV gereden, als ik het goed heb niet gekwalificeerd, dit deed hij met zijn eigen team. Ik weet de plannen van het team niet, wellicht rijden ze toch al het spaanse open, volgens mij had Dubbink die plannen ook. Het lijkt mij niet goed als Pouw steeds van Aprilia op Honda overstapt, ook zonde van zo'n dure Aprilia investering.

allard
Putoline Oil Racing

Reageer met citaat 
De eerste 6 zijn afgevallen vandaag. Nu blijven de volgende over:

Roy Pouw
Kevin Valk
Jerry van de Bunt
Lesley Ten Tusscher
Mike Jansen
Tony Covena

Dutch Superbike # 35
     Reageer met citaat 
allard schreef 02-04-08 om 21:10:25
De eerste 6 zijn afgevallen vandaag. Nu blijven de volgende over:

Roy Pouw
Kevin Valk
Jerry van de Bunt
Lesley Ten Tusscher
Mick Jansen
Tony Covena

kleine aanpassing in rood

Pagina's: 1 2 3 4

Snelle navigatie: