Molenaar GP talentenproject favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Molenaar GP talentenproject (15147 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Harrys schreef 03-04-08 om 20:18:28
2 wedstrijden, eemshaven en oss? weinig zinvol


Je vergeet nog een aantal keren Assen, Salzburgring, Schleiz en aankomend weekend een training in de 2-takt-klasse op Hockenheim voor Jerry. Voor zover ik weet vallen er 2 wedstrijden van ONK samen met het Spaans Open.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
+ een aantal keren Assen en de gecombineerde Races met het IDM

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Het hele 125cc Talent project van Molenaar is natuurlijk een geweldige stimulans voor de nationale 125cc!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

     Reageer met citaat 
Ben vanmiddag ook nog even wezen kijken. Best interessant om dan in zo'n pitbox te kijken. Net toen ik er was ging Ten Tusscher onderuit. Het duurde even voordat deze Honda weer rijklaar was. De zes coureurs redensteeds per twee een paar ronden. Eerst reed men met volle regenbanden voor en achter. Later op de middag kwam er achter een slick om. Ik had niet het idee dat men elkaar veel ontliep. Mick Jansen reed voor de tweede dag op een echte racer en deed dat niet slecht. Het mannetje heeft ook het ideale postuur voor een 125cc. Uiteindelijk zijn het dus Pouw en vd Bunt geworden. Nadat Dubbink was afgehaakt gokte ik op Pouw en Valk. Als men op Aprilia gaat rijden zal Pouw wel op zijn eigen motor rijden, denk ik. En Vd Bunt op de Aprilia van Pouw van vorig jaar?? Ik hoop dat de afvallers veel plezier hebben gehad en bovenal veel geleerd hebben. Op het eind van de middag kwam De grote De Graaf baas Van Giffen met Hugo vd Bergh een standaard Aprilia 125 de pitstraat in brengen. Deze was gespoten in de Gp De Graaf kleuren, dit zag er mooi uit.
Wellicht was deze voor Mick Janssen. Enfin de tijd zal gaan uitwijzen of de juiste coureurs zijn gekozen.
Dat Jerry van de Bunt is gekozen lijkt mij ook een compliment naar Jaap Kingma!!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

     Reageer met citaat 
apriliaracer schreef 03-04-08 om 21:25:56

Dat Jerry van de Bunt is gekozen lijkt mij ook een compliment naar Jaap Kingma!!


Hulde, ik sluit me volledig aan bij deze woorden.....

@apriliaracer: heb je ook nog foto's gemaakt?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

     Reageer met citaat 
Mooi voor Jerry vd Bunt en Roy Pouw, dat ze gewonnen hebben.

« Gewijzigd: 03-04-2008 om 23:33:47 door Onbekend »

     Reageer met citaat 
Fazerman schreef 03-04-08 om 21:49:28
(...)


Hulde, ik sluit me volledig aan bij deze woorden.....

@apriliaracer: heb je ook nog foto's gemaakt?
Sorry, helaas geen foto's.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
Ik ben SUPER trots op Jerry van Bunt. Dat hij de kans krijgt bij Molenaar om deel te nemen aan het Spaans Open en zodoende een prima opleiding krijgt om door te groeien naar ......... GP?....
Ik heb Jerry in 2004 gezien bij de minibikes. Zag dat hij een flinke dosis talent bezat. Heb hem toen benaderd voor sponsoring. Nieuwe minibike gekocht en budget gegeven. Later is hij met ons team doorgstroomd naar de Juniorcup, waar hij afgelopen seizoen het kampioenschap op z'n naam schreef. Nu krijgt hij wederom een kans om te laten zien hij hij uit het juiste racehout is gesneden. SUPER!!!! Ik wens Jerry ontzettend veel succes en zal voor hem duimen.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / CEV / CEV 2008 »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Dit is een afgesplitst topic van het algemene CEV 2008-topic. Lijkt me goed dat we voor dit onderwerp een apart draadje hebben.


Meer informatie op de site van Molenaar Racing:

http://www.molenaarracing.com/news.php?id=94
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
maar Gaan vd Bunt en Pouw nu op Molenaar Aprilia;s rijden of op de Honda's van vorig jaar ?
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 05-04-08 om 11:20:58
maar Gaan vd Bunt en Pouw nu op Molenaar Aprilia;s rijden of op de Honda's van vorig jaar ?


poker schreef 03-04-08 om 19:04:48
ze gaan rijden op aprillia


poker schreef 03-04-08 om 19:50:58
honda wil niet meer mee werken
     Reageer met citaat 
Lijkt mij een hele goede keuze.
Kunnen ze ook de data vergelijken met de GP mannen.

En nu maar hopen dat ze constant in de punten kunnen rijden.
     Reageer met citaat 
Eerst maar eens kwalificeren. Lijkt mij al moeilijk zat!
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 05-04-08 om 11:20:58
maar Gaan vd Bunt en Pouw nu op Molenaar Aprilia;s rijden of op de Honda's van vorig jaar ?


Op de site van Jerry vd Bunt staat dat ze idd met Aprilia gaan rijden voorzien van een GP kit.

Er staat ook een leuk verslag op zijn site www.jerrysracingteam.nl over de 2 dagen van afgelopen week.

« Gewijzigd: 06-04-2008 om 21:55:44 door MB84 »

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: