Silly Season 2009 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Topic: Silly Season 2009 (108804 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
zo off topic is het nog niet. Aoyama rijdt nu 250 cc en is nog niet ergens bevestigd voor 2009. Ik zou hem i.i.g. graag in mijn team hebben als ik een team had

Mijn vorige post daarentegen was wel off topic.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Een paar aardige mogelijkheden/ geruchten worden er op gpone vermeld.

1 daarvan is de bestemming van Aoyama. Er wordt gesproken over een terugkeer naar Honda, maar dan in het 250cc team van JiR Scot.

De vraag is alleen of Mularoni nog zin heeft in nog een seizoen 250cc met de (steeds minder competatief wordende) Honda.....

http://www.gpone.com/news/News.asp?NNews=2930
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
met het wegvallen van KTM voor 2009 wordt de spoeling(startveld) wel erg dun.

Ben benieuwd of de Dorna nog stappen gaat nemen om een competatief startveld te krijgen.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Ik had vandaag ook van Patrick gehoord dat er mischien wel met een Klanten KTM aan de 250cc deelgenomen zal worden.

Lijkt mij een zeer sterk gerucht. Maar aan de andere kant, het zou een omgekeerde opstelling zijn van 2008. Alle aandacht op de 125cc en een klantenteam in de 250cc.
     Reageer met citaat 
Op de site van Joey Litjens staat dat hij naast een optie in het EK 600 superstock ook benaderd is door een Italiaans team in de 250cc! Wel graag 250.000 euro meenemen graag. Zou dit Matteoni zijn? Hadden ze daar twee jaar geleden ook al geen contact mee voor in de 125cc? Ik zie hem liever in de GP 125cc.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Ik zou er geen problemen mee hebben als Joey in de 250cc klasse uit komt bij het team van Matteoni.

Denk dat de kans op punten in deze klasse een stukje hoger ligt.
     Reageer met citaat 
250cc schreef 19-10-08 om 18:37:53
Op de site van Joey Litjens staat dat hij naast een optie in het EK 600 superstock ook benaderd is door een Italiaans team in de 250cc! Wel graag 250.000 euro meenemen graag. Zou dit Matteoni zijn? Hadden ze daar twee jaar geleden ook al geen contact mee voor in de 125cc? Ik zie hem liever in de GP 125cc.


Dat was Angaia
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Je hebt gelijk, maar gingen die later of tenminste dat was de bedoeling, niet samen met Matteoni?
R1_beest
yellow1000Gixx

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 19-10-08 om 18:41:58
Ik zou er geen problemen mee hebben als Joey in de 250cc klasse uit komt bij het team van Matteoni.

Denk dat de kans op punten in deze klasse een stukje hoger ligt.

Toch nog een nederlander in de GP's ,al is het een klasse die stervende is.
Toekomstgericht is een fourstroke-klasse beter voor Litjens
Circuitrijden is toppie bij www.motorsport lifestyle.nl
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 18-10-08 om 12:15:51


De vraag is alleen of Mularoni nog zin heeft in nog een seizoen 250cc met de (steeds minder competatief wordende) Honda.....
0

Is dat zo??

Ik geloof er steeds minder van dat de Honda niet meer door ontwikkeld is. Anders kon Takahashi toch nooit zover naar voren zitten en zelfs op Sepang rijders inhalen.
Misschien dat HRC niet zoveel meer doet, maar er zal vast wel iemand in Europa zijn die met zijn vingers aan dat blok zit??
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
las daarstraks op racesport dat 'r nog maar 'n tiental teams zich hadden ingeschreven/aangemeld voor 'n totaal van 15 rijders voor 2009 ...

en ik lees net op kropotkin's site dat je minimum 15 rijders moet hebben op de inschrijvingslijst om het volwaardige statuut van 'n WK te krijgen van de FIM ...

« Gewijzigd: 21-10-2008 om 20:18:22 door sTTevie »

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
allard schreef 19-10-08 om 21:28:22


Is dat zo??

Ik geloof er steeds minder van dat de Honda niet meer door ontwikkeld is. Anders kon Takahashi toch nooit zover naar voren zitten en zelfs op Sepang rijders inhalen.
Misschien dat HRC niet zoveel meer doet, maar er zal vast wel iemand in Europa zijn die met zijn vingers aan dat blok zit??


Hij is gewoon een natuurtalent

Maar serieus, ik lees elke keer de trainingsverslagen op de site van JiR en daar wordt telkens gesproken over ''modifications'' aan suspension, chassis en noem maar op.

Dus dat er flink geëxperimenteerd word met de Honda is wel duidelijk.

Maar daar staat wel tegenover dat Aprillia elk jaar over compleet nieuwe fabrieksfietsen beschikt. Terwijl ze bij Honda (mijns inzien) 2004/2005 materiaal continu aan het updaten/verbeteren zijn.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 21-10-08 om 20:13:11
las daarstraks op racesport dat 'r nog maar 'n tiental teams zich hadden ingeschreven/aangemeld voor 'n totaal van 15 rijders voor 2009 ...

en ik lees net op kropotkin's site dat je minimum 15 rijders moet hebben op de inschrijvingslijst om het volwaardige statuut van 'n WK te krijgen van de FIM ...


Zou toch knap beroerd zijn, 15 rijders aan de start

Mischien komen er nog wat aanmeldingen en loopt het totaal aantal nog wat op.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 21-10-08 om 21:25:26
(...)


Zou toch knap beroerd zijn, 15 rijders aan de start

Mischien komen er nog wat aanmeldingen en loopt het totaal aantal nog wat op.


Ik zat me opeens te bedenken dat Dorna dit misschien helemaal niet erg vind, want als dan de nieuwe klasse er komt met. bv. 20 motoren aan de start dan kunnen ze zeggen: zie je wel, dat er meer belangstelling voor is, dus wij hebben het goed gedaan.

op gpweek.com nog een spijkerharde column van ene Michael Scott over deze materie.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
kink in de kabel in de relatie tussen Jorge Martinez & Aprilia?

blijkbaar hebben de jongens van Aspar aan 't begin van 't seizoen als enige een RSA aangekocht bij Aprilia, om die in 't team in te zetten voor Alvaro Bautista & heeft men bij Gilera voor Simoncelli een LE gekozen & betaald

zoals Simoncelli eerder al aangaf heeft hij sinds de 2e helft van 't seizoen de beschikking gekregen over 'nzelfde (of mss zelfs iets betere?? ??) RSA als Bautista
ondertussen vroeg Faubel binnen 't team ook naar beter (=RSA) materiaal ...

en hier wringt nu 't schoentje voor Martinez, blijkbaar heeft men bij Gilera hier niet voor betaald en als uitleg op de vraag van Martinez waarom dit zomaar ging kreeg hij van Aprilia 't antwoord dat zij vanaf de 2e helft alles op alles zouden zetten bij de beste coureur in 't veld ... Martinez (& met hem anderen) gingen/gaan hier natuurlijk niet meer akkoord & zien in Bautista de beste coureur in 't veld ...

afwachten hoe dit afloopt?
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Snelle navigatie: